2024-11-10, 02:22
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicyapple
508= "Jag är lite rund men inte fet". Du är fet din tjockis
Det skulle vara intressant att höra #508 förklara hur man är rund utan att vara fet. Visst finns det grader av fetma, men man är inte ”rund” av någon annan anledning än kroppslig fettansamling. Eller menar han att han stöpts bollformad i gjutform? Har han trillats till köttbulle av Guds hand? Eller har han svällt i vatten?
Citera
2024-11-10, 02:52
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Det skulle vara intressant att höra #508 förklara hur man är rund utan att vara fet. Visst finns det grader av fetma, men man är inte ”rund” av någon annan anledning än kroppslig fettansamling. Eller menar han att han stöpts bollformad i gjutform? Har han trillats till köttbulle av Guds hand? Eller har han svällt i vatten?

Hans mamma. Mamman kan inte säga sanningen till son. I hennes ögon är han söt. Om än lite rund.
Citera
2024-11-10, 03:47
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej, #505 tror att han har ”kontrollen”. Det är en fasad som manipulatörer gärna ger sken av, främst för sin egen skull. Det är viss skillnad. Han har redan förlorat på förhand, och inget kan förändra det.

Exakt.

Han är extremt manipulativ och saknar helt såväl samvete som empati. Han kan bli mycket farlig i situationer där han känner sig hotad men tror att han har en väg ut genom våld som blir oupptäckt.

Han vet mycket väl själv att han snackar skit och att han har förlorat. Men han kämpar in i det sista med att försöka ge sken av att så inte är fallet.

Tveklöst den mest udda gäddan hittills. Sticker ut totalt från mängden.
Citera
2024-11-10, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Jodå. Man kan vara rund pga t.ex. ascites, i sin tur pga spritmissbruk eller undernäring 508 dock, är rund pga fet
Citera
2024-11-10, 05:19
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Dessa Gäddor i övre medelåldern är som stöttar i samma form. Långa ovårdade och glesa skägg. Tunnhårig eller flintis. Grisfeta och allmänt motbjudande. Och då talar jag bara om deras yttre. Inte hur sjuka och äckliga de är för övrigt. Gemensamt för dom är också att de har en oerhörd hybris.

Ja, det är verkligen högst upp på listan för oattraktiva utseenden. Sen tillkommer deras vidriga personlighet inklusive pedofili.
Citera
2024-11-10, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen

Ännu en sövande déja vu.

Sara: "Varför sexchattar du med BAOURRN?"
Gädda: Diverse skitsnack.

Tänk om någon av dem bara kunde svara: "För att det gör mig så jävla kåt." Och sedan framhärda i samma stil tills Nästäppan och Skinhead fick kortslutning. Det vore underhållning.

Samma tanke slog mig. Jag har aldrig förstått frågan, för svaret är tämligen givet.
508 levererade visserligen ett annat svar, men innebörden är densamma.
Citera
2024-11-10, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Samma tanke slog mig. Jag har aldrig förstått frågan, för svaret är tämligen givet.
508 levererade visserligen ett annat svar, men innebörden är densamma.
505 ska de naturligtvis vara.
Citera
2024-11-10, 08:35
Medlem
PROLIFICs avatar
#507 - Gamle Gunnar

Ptja, vad ska man säga? En riktig gammelgädda som ser ut att vara släkt med Sven Sexig #427. Samma läderartade hud och skeva ansikte. Freddy Kruegers och The Things avkommor. Han vill bli pojkens daddy och kallar honom för drömprins. Han vill ha nåt seriöst och stabilt och vill träffas ofta. Desillusionerad gubbjävel. Han tror att en högstadieelev vill bli ihop men nån som är äldre än farfar.

Gädd-Gunnar badar ute och barnet pratar om ett möte innan skolan börjar så konversationen lär ha ägt rum i mitten av augusti. Intressant att veta vad som föranledde publicering först nu?
Citera
2024-11-10, 09:58
Medlem
PROLIFICs avatar
#508 - Tobbe Kungälv

Inte nog med att han ser ut som #505:ans lillebror, han försöker sig på samma approach under konfrontationen. Ännu ett tjockt litet dvärgtroll med stickande små grisögon och yvigt risigt skägg. Vad är det med dessa BDSM-gäddor? Eftertanke #383 ser också likadan ut. De spär på myten av BDSM-gubbar som oattraktiva fula typer som inte annars skulle komma i närheten av en snippa. Fulisar med alldeles för mycket fritid. De måste locka med rep, piskor, verktyg och "sessioner".

Jag håller med om att Tobbe borde fått namnet Läppstiftet.

Han har 568 dagar på Kik och han, likt storebrorsan 505, har en profilbild där man ser en del av skägget och en sur jävla kärringmun. Att dessa män är så stolta över sitt skägg kan bero på att det så illa ställt med håret som sitter på huvudet. Jag såg en bild på Läppstiftet utan keps och där snackar vi riktig gubbflint.

Han beskriver sig som en pleasure-dom till Barn 1. Han vill inte med egna ord förklara hur det tar sig uttryck för honom. Barnet får googla om hon undrar. Han är orolig för att hon inte är 15. Han har krav på barnets klädsel vid träff. Byxor är inte sexigt. Han skriver själv att han är 173 och "något rund men inte fet". Tycker han själv att han är sexig och kan ställa krav? Han ser ut som en tecknad seriefigur. Och han är fet.

Barn 2 - de har också fått kontakt på Kik men skärmdumparna är från Snap. Det är hon som erbjuds en dildo. En liten som ser ut som ett läppstift och kan döljas för snokande föräldrar och syskon. Gissningsvis är det en klitorisvibrator han menar, inte en dildo. Men "läppstiftet var slut idag" när han var ute på shoppingrunda. Han berättar att han är intresserad av BDSM och kinks. Inte heller för henne vill han berätta, hon får googla.

Han frågar barnet vad som är det galnaste hon har gjort. Han har haft en trekant i ett tält dagtid på Böda camping. Han har också blivit avsugen i en husvagn dagtid. Är det bara jag men är inte oralsex dagtid i en husvagn väldigt, väldigt basic? Den här vilde BDSM-dvärgen tycker dock att det är galet. Han det var också tre "vanliga" personer i en dusch och barnet kan ju fatta vad som hände där... Vadå vanliga personer? Vad pratar han om?

Läppstiftet pratar om att han har legat med 40+, efter det slutade han att räkna. Han har också en profil på en sida där det förmedlas sexuella tjänster. Har det ett samband tro?

Han berättar att han skulle träffat en annan tjej och lekt imorgon men det blir idag istället och han vet inte om han orkar ha kul två dagar på raken. Det verkar dock inte bli nåt av det. "Lek kompisen" är försenad så han kan ses imorgon, men nu blir Läppstiftet dissad. Barnet har hunnit göra upp andra planer.

Bilden han tidigare skickade på sig själv ligger bland loggarna. Filtrad selfie där han har "gulliga" djävulshorn.

Hon ska ta med sig klänning, tandkräm och tandborste.

"Jag vill att du kommer till toaletterna utanför posthotellet sen kommer jag att säga kik du svarar kik och då går vi lugnt mot trädgårdsföreningen"

"Jag kommer inte att säga mer än kik Jag kan förklara när vi går i trädgårdsföreningen varför jag vill ha det så"

"17.00 om du skulle bli sen skriv det för jag väntar bara 5 minuter"

Fatta om en man skulle skriva så till en vuxen Tinder-date.

Och så är det Läppstiftet som själv blir sen. Och konfrontationen sker. Vilken jävla fjant.
Citera
2024-11-10, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#508 - Tobbe Kungälv

Inte nog med att han ser ut som #505:ans lillebror, han försöker sig på samma approach under konfrontationen. Ännu ett tjockt litet dvärgtroll med stickande små grisögon och yvigt risigt skägg. Vad är det med dessa BDSM-gäddor? Eftertanke #383 ser också likadan ut. De spär på myten av BDSM-gubbar som oattraktiva fula typer som inte annars skulle komma i närheten av en snippa. Fulisar med alldeles för mycket fritid. De måste locka med rep, piskor, verktyg och "sessioner".

Jag håller med om att Tobbe borde fått namnet Läppstiftet.

Han har 568 dagar på Kik och han, likt storebrorsan 505, har en profilbild där man ser en del av skägget och en sur jävla kärringmun. Att dessa män är så stolta över sitt skägg kan bero på att det så illa ställt med håret som sitter på huvudet. Jag såg en bild på Läppstiftet utan keps och där snackar vi riktig gubbflint.

Han beskriver sig som en pleasure-dom till Barn 1. Han vill inte med egna ord förklara hur det tar sig uttryck för honom. Barnet får googla om hon undrar. Han är orolig för att hon inte är 15. Han har krav på barnets klädsel vid träff. Byxor är inte sexigt. Han skriver själv att han är 173 och "något rund men inte fet". Tycker han själv att han är sexig och kan ställa krav? Han ser ut som en tecknad seriefigur. Och han är fet.

Barn 2 - de har också fått kontakt på Kik men skärmdumparna är från Snap. Det är hon som erbjuds en dildo. En liten som ser ut som ett läppstift och kan döljas för snokande föräldrar och syskon. Gissningsvis är det en klitorisvibrator han menar, inte en dildo. Men "läppstiftet var slut idag" när han var ute på shoppingrunda. Han berättar att han är intresserad av BDSM och kinks. Inte heller för henne vill han berätta, hon får googla.

Han frågar barnet vad som är det galnaste hon har gjort. Han har haft en trekant i ett tält dagtid på Böda camping. Han har också blivit avsugen i en husvagn dagtid. Är det bara jag men är inte oralsex dagtid i en husvagn väldigt, väldigt basic? Den här vilde BDSM-dvärgen tycker dock att det är galet. Han det var också tre "vanliga" personer i en dusch och barnet kan ju fatta vad som hände där... Vadå vanliga personer? Vad pratar han om?

Läppstiftet pratar om att han har legat med 40+, efter det slutade han att räkna. Han har också en profil på en sida där det förmedlas sexuella tjänster. Har det ett samband tro?

Han berättar att han skulle träffat en annan tjej och lekt imorgon men det blir idag istället och han vet inte om han orkar ha kul två dagar på raken. Det verkar dock inte bli nåt av det. "Lek kompisen" är försenad så han kan ses imorgon, men nu blir Läppstiftet dissad. Barnet har hunnit göra upp andra planer.

Bilden han tidigare skickade på sig själv ligger bland loggarna. Filtrad selfie där han har "gulliga" djävulshorn.

Hon ska ta med sig klänning, tandkräm och tandborste.

"Jag vill att du kommer till toaletterna utanför posthotellet sen kommer jag att säga kik du svarar kik och då går vi lugnt mot trädgårdsföreningen"

"Jag kommer inte att säga mer än kik Jag kan förklara när vi går i trädgårdsföreningen varför jag vill ha det så"

"17.00 om du skulle bli sen skriv det för jag väntar bara 5 minuter"

Fatta om en man skulle skriva så till en vuxen Tinder-date.

Och så är det Läppstiftet som själv blir sen. Och konfrontationen sker. Vilken jävla fjant.

#508 Han checkar snabbt av med barnet att hon verkar uppfylla vissa kriterier han har utseendemässigt och regisserar genom att exempelvis beställa klänning på tjejen. Känns lite som pizzabeställnings-situationen igen, så han har väl betat av en massa köpedamer där sånt beteende är standard. Nu var det länge sedan jag dejtade, men kan inte minnas att man la sig i varandras klädsel, känns som en väldigt konstig grej att göra.

Att en kortvuxen gammal gubbe med risigt skägg som har en specifik fetisch som BDSM skulle överösas av kvinnor finns inte på kartan.
Citera
2024-11-10, 11:19
Medlem
5ifty6ixs avatar
Hur får man tag i alla dessa telefonsamtal med gäddorna? Har hört en av dom, den med Hank, och den gav mig mersmak. Kan någon skicka en länk?

Och lite bonusinfo om #505; enligt hans kollega så ringde han själv till chefen och berättade att han blivit konfronterad av Dumpen. Jag vet detta då tjejen åkte taxi för nån dag sen och hon frågade chauffören om vad som hänt.
Citera
2024-11-10, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissguden
Den autistiske "reportern" i Grävgruppen på telegram ringde upp föräldrarna och fick den ovetande mamman att börja gråta. Han postade det med rubriken "pedofilmor grinar" rätt smaklöst om du frågar mig.

Vad fan!

Var det samma som ringde Hank?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in