#508 - Tobbe Kungälv
Inte nog med att han ser ut som #505:ans lillebror, han försöker sig på samma approach under konfrontationen. Ännu ett tjockt litet dvärgtroll med stickande små grisögon och yvigt risigt skägg. Vad är det med dessa BDSM-gäddor? Eftertanke #383 ser också likadan ut. De spär på myten av BDSM-gubbar som oattraktiva fula typer som inte annars skulle komma i närheten av en snippa. Fulisar med alldeles för mycket fritid. De måste locka med rep, piskor, verktyg och "sessioner".
Jag håller med om att Tobbe borde fått namnet Läppstiftet.
Han har 568 dagar på Kik och han, likt storebrorsan 505, har en profilbild där man ser en del av skägget och en sur jävla kärringmun. Att dessa män är så stolta över sitt skägg kan bero på att det så illa ställt med håret som sitter på huvudet. Jag såg en bild på Läppstiftet utan keps och där snackar vi riktig gubbflint.
Han beskriver sig som en pleasure-dom till Barn 1. Han vill inte med egna ord förklara hur det tar sig uttryck för honom. Barnet får googla om hon undrar. Han är orolig för att hon inte är 15. Han har krav på barnets klädsel vid träff. Byxor är inte sexigt. Han skriver själv att han är 173 och "något rund men inte fet". Tycker han själv att han är sexig och kan ställa krav? Han ser ut som en tecknad seriefigur. Och han
är fet.
Barn 2 - de har också fått kontakt på Kik men skärmdumparna är från Snap. Det är hon som erbjuds en dildo. En liten som ser ut som ett läppstift och kan döljas för snokande föräldrar och syskon. Gissningsvis är det en klitorisvibrator han menar, inte en dildo. Men "läppstiftet var slut idag" när han var ute på shoppingrunda. Han berättar att han är intresserad av BDSM och kinks. Inte heller för henne vill han berätta, hon får googla.
Han frågar barnet vad som är det galnaste hon har gjort. Han har haft en trekant i ett tält dagtid på Böda camping. Han har också blivit avsugen i en husvagn dagtid. Är det bara jag men är inte oralsex dagtid i en husvagn väldigt, väldigt basic? Den här vilde BDSM-dvärgen tycker dock att det är galet. Han det var också tre "vanliga" personer i en dusch och barnet kan ju fatta vad som hände där... Vadå vanliga personer? Vad pratar han om?
Läppstiftet pratar om att han har legat med 40+, efter det slutade han att räkna. Han har också en profil på en sida där det förmedlas sexuella tjänster. Har det ett samband tro?
Han berättar att han skulle träffat en annan tjej och lekt imorgon men det blir idag istället och han vet inte om han orkar ha kul två dagar på raken. Det verkar dock inte bli nåt av det. "Lek kompisen" är försenad så han kan ses imorgon, men nu blir Läppstiftet dissad. Barnet har hunnit göra upp andra planer.
Bilden han tidigare skickade på sig själv ligger bland loggarna. Filtrad selfie där han har "gulliga" djävulshorn.
Hon ska ta med sig klänning, tandkräm och tandborste.
"Jag vill att du kommer till toaletterna utanför posthotellet sen kommer jag att säga kik du svarar kik och då går vi lugnt mot trädgårdsföreningen"
"Jag kommer inte att säga mer än kik Jag kan förklara när vi går i trädgårdsföreningen varför jag vill ha det så"
"17.00 om du skulle bli sen skriv det för jag väntar bara 5 minuter"
Fatta om en man skulle skriva så till en vuxen Tinder-date.
Och så är det Läppstiftet som själv blir sen. Och konfrontationen sker. Vilken jävla fjant.