2024-11-08, 20:32
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
De döda kanske avstod att gå och rösta i år..

Vad fan, kan det vara så djävligt?
Citera
2024-11-08, 20:32
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tagit ur sitt sammanhang som vanligt, vad Trump sa och menade var ju att han hade redan de röster han behövde från det förra valet, det räckte gott och väl om de röstade på honom igen.

https://newrepublic.com/post/185672/donald-trump-need-votes-weird

Nej han sa att han hade MÅNGA FLER röster än förra gången, betydligt fler. Vilket han inte hade, visst, men det betyder att ditt svar inte stämmer.
Citera
2024-11-08, 20:39
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej han sa att han hade MÅNGA FLER röster än förra gången, betydligt fler. Vilket han inte hade, visst, men det betyder att ditt svar inte stämmer.

Nähä, det är ju inte vad som står i artikeln du länkade till.

Det är ju den sedvanliga retoriken från Trump.

Dessutom är ju artikeln från en standard "vi hatar Trump" publication, det ser ju du redan i länken "weird" slutar länken mad.

Citat:
It’s not the first time Trump has attempted to wash his hands of the labor required to win a fair election. Speaking in Detroit in June, Trump said of his campaign, “We don’t need [the] votes,” and “We got more votes than anybody’s ever had.” Instead, he argued that the campaign needed to “guard the vote” in anticipation of a “steal.”

https://newrepublic.com/post/185672/donald-trump-need-votes-weird
Citera
2024-11-08, 20:43
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Nähä, det är ju inte vad som står i artikeln du länkade till.

Jag hörde en ljudupptagning. Men det är intressant att Trump kan säga "gå inte och rösta" och du tolkar det automatiskt som att samtliga personer som inte ville rösta på varken Trump eller Harris automatiskt skulle vara för Harris och därför förelåg valfusk? Jag hoppas att du inte gör något viktigt på jobbet. Om du gör det kommer du nog bli automatiserad snart.
Citera
2024-11-08, 20:47
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Jag hörde en ljudupptagning. Men det är intressant att Trump kan säga "gå inte och rösta" och du tolkar det automatiskt som att samtliga personer som inte ville rösta på varken Trump eller Harris automatiskt skulle vara för Harris och därför förelåg valfusk? Jag hoppas att du inte gör något viktigt på jobbet. Om du gör det kommer du nog bli automatiserad snart.

Haha, vi säger väl som så

Vi är klara med varandra och tack för länken, all media var ju emot Trump så jag läste inte så mycket av "weird" tramset, och när jag låste din länk så förstod jag varför
Citera
2024-11-08, 20:57
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Ditt dravel är fullständig projektion. Som vanligt...

Det är Joe Biden som under 2020 släpper denna remarkabla kommentar.

https://youtu.be/v3mv6XOUBdM?si=l7y4bZRbEvl37iDW
Senast redigerad av Nixter 2024-11-08 kl. 21:26.
Citera
2024-11-08, 23:21
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Den enklaste slutsatsen är att Biden var en mycket populärare kandidat än Harris.

15 miljoner av de som ville se Biden som president ville inte se Harris som president, åtminstone inte tillräckligt mycket för att bemöda sig med att gå ut och rösta.
Vad kul att du har vågat dig tillbaka till forumet! Jag hoppas att det går bra med knullstrejkandet och högskoleutdraget. Varför tror du att Kamala var så impopulär?

Du har ju fyllt forumet med detaljerade inlägg om Bidenregimens storhet och hur dumma i huvudet alla som inte begrep denna storhet var. Därför skulle det vara intressant om du även ville förklara varför majoriteten av det amerikanska aldrig förstod Bidenregimens storhet som lyste så klart för dig här hemma?
Citera
2024-11-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Vad kul att du har vågat dig tillbaka till forumet! Jag hoppas att det går bra med knullstrejkandet och högskoleutdraget. Varför tror du att Kamala var så impopulär?

Du har ju fyllt forumet med detaljerade inlägg om Bidenregimens storhet och hur dumma i huvudet alla som inte begrep denna storhet var. Därför skulle det vara intressant om du även ville förklara varför majoriteten av det amerikanska aldrig förstod Bidenregimens storhet som lyste så klart för dig här hemma?
Jag tror att du blandar ihop mig med en annan användare.

Det finns ingenting som talar för att majoriteten av det amerikanska folket inte förstod storheten av Bidenregimen. Däremot var de uppenbarligen tveksamma till en kommande Harrisregim. Förmodligen på grund av att hon inte hann skapa förtroende under den korta tid hon var presidentkandidat.
Citera
2024-11-08, 23:37
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Jag tror att du blandar ihop mig med en annan användare.

Det finns ingenting som talar för att majoriteten av det amerikanska folket inte förstod storheten av Bidenregimen. Däremot var de uppenbarligen tveksamma till en kommande Harrisregim. Förmodligen på grund av att hon inte hann skapa förtroende under den korta tid hon var presidentkandidat.
Om Bidenregimens storhet hade stått klar för det amerikanska folket hade Kamala lätt ha kunnat seglathem valet på den framgångsvågen trots att hon själv var relativt okänd. I synnerhet som Joe Biden själv generöst givit henne äran för den förda politiken. Nu skedde ju inte detta varav vi kan dra slutsatsen att Bidenregimen verkligen inte var särskilt populär precis som opinionsundersökningarna länge visat.
Citera
2024-11-09, 00:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Biden ville aldrig ens varit i närheten av vinna valet i 2020 under normala omständigheter, men covid gjorde så att Trump tappade miljoner av röster till Biden, om det inte var var för pandemin så hade Trump lätt blivit återvald för fyra år sedan.

Dock så var det lite överraskande att Kamala gjorde det så dåligt i stater som bl.a Kalifornien, New York, Illinois, New Jersey, Massachusetts och Minnesota.
Senast redigerad av Generalandersson 2024-11-09 kl. 00:27.
Citera
2024-11-10, 08:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Biden ville aldrig ens varit i närheten av vinna valet i 2020 under normala omständigheter, men covid gjorde så att Trump tappade miljoner av röster till Biden, om det inte var var för pandemin så hade Trump lätt blivit återvald för fyra år sedan.

Dock så var det lite överraskande att Kamala gjorde det så dåligt i stater som bl.a Kalifornien, New York, Illinois, New Jersey, Massachusetts och Minnesota.

"men covid gjorde så att Trump tappade miljoner av röster till Biden"

Covid var orsaken man kunde skylla på. Människor i samarbete för att svänga utgången av valet 2020 utförde detta. Världen har lidit enormt för detta.

Tror inte USA kan gå vidare utan att lyfta på denna sten.
De skyldiga måste ställas inför rätta.
Citera
2024-11-10, 09:21
Medlem
Citat:
Haha, vi säger väl som så

Vi är klara med varandra och tack för länken, all media var ju emot Trump så jag läste inte så mycket av "weird" tramset, och när jag låste din länk så förstod jag varför
All media var inte emot Trump. Långt ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in