Citat:
Ursprungligen postat av
aribert
De Nordiska länderna tillsammans med Baltstaterna kommer att vara de sista som drar sig ur en sedan länge förlorad sak.
Några personer som sticker ut i den här samlingen stater är Pål Jonsson Sveriges försvarsminister, Mette Fr edriksen Danmarks statsminister och idioten och EU-s krigsminister Kaja Kallas.
Det är svårt att förstå logiken i att ni stödjer putlers styre, han har gjort om ryssland från en halv demokrati till en fullständig diktatur, ni gillar putler , han har gjort om systemet så han kan sitta så länge han vill o styra ryssland med järnhand,,men putler lever inte för evigt, o i och med att putler gjort landet till diktatur, så blir näste statsöverhuvud och diktator med fullständig enväldig makt över russland, vad händer då tror du? Stor risk att det blir någon som vill klämma åt o förslava befolkningen likt putlers kompis kim,,ja men då är det åt helvete försent för er eftersom ni har accepterat att putler har infört ett system med valfusk, stadstyrd media,utrensning av opposition,, till på köpet förstört all handel och utbyte med usa, europa,japan, australien, kvar för rysdland att samarbeta o ha utbyte med är de fullfjädrade diktaturerna o halv dintaturerna,,jag ser framför mig hockeyturnering i ryssland , med övriga deltagare:nordkorea, iran,syrien,kina, något lag från Afrika också,,ryssland- kina i final, putler delar ut medaljer!! Ja jag ksn bara gratulera till de framgångarna putler gjort för dig och ryssland!