2024-11-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Patriarkatet kommer att svara med att omyndigförklara dessa kvinnor som sedan säljs som sexslavar till rika män. Det kommer att sluta som i the Handmaids Tale.

Nja, jag har svårt att se att någon skulle vilja betala för ett gäng tjocka feminister.
Citera
2024-11-09, 16:22
Avslutad
Missar nog inte så mycket som man.
Vem vill gå på date med en vänstrextremist
Citera
2024-11-09, 16:33
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Patriarkatet kommer att svara med att omyndigförklara dessa kvinnor som sedan säljs som sexslavar till rika män. Det kommer att sluta som i the Handmaids Tale.
Hahaha sydkoreanska män skriver samma sak på sina forum. "Legalisera våldtäkt blablabla". Män är sammankopplade telepatiskt eller något.

Allt prat om sexslaveri och våldtäkt har inte hjälpt Sydkorea och landets födelsetal är fortfarande i fritt fall.
Citera
2024-11-09, 16:40
Medlem
"Med tanke på hur ärftligt värderingar är så är det en dubbelvinst för konservativa. Breed them out."

https://x.com/hanifbali/status/1854873816586969500

Bra poäng.
Citera
2024-11-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jösses vad enkelspårig och infantil du är.

Manliga abortmotståndare är i regel också konservativa och inte intresserade av att ligga runt. Så där faller ju hela din efterblivna poäng.

Jag är varken konservativ eller abortmotståndare för övrigt. Du måste blanda ihop mig med någon annan.

Män har sexdrift, även om männen är konservativa. Se bara på de katolska präster som förgripit sig på barn (ja, jag uppfostrad i katolskt hem, tar rejält avstånd från dessa fruktansvärda övergrepp). Så. Om de måste strida om de konservativa kvinnor som finns... Så tja... De kommer sakna forna dagar när aborträtten var fri och kvinnor därmed vågade ligga med dem.

Varför skriver du sida upp och sida ner i abort-tråden då, där du tydligt visar ditt abortmotstånd? Klart du är abortmotståndare. Och konservativ är du också. Du tar ju avstånd från feminismen (som egentligen handlar om jämställdhet mellan män och kvinnor). Tar man ett sådant avstånd, så är man i regel konservativ. Men du är hycklare, som ligger med prostituerade, riskerar att de blir gravida och gör abort och du har ingen tanke på att gifta dig med dem. Dvs.: äta kakan och samtidigt ha den kvar.

Själv är jag konservativ vad gäller kärnfamiljen, trohet, lojalitet. Men ändå för jämställdhet och aborträtten. Så fullt ut konservativ är jag icke. Som humanist är jag givetvis för jämställdhet mellan könen och mänskliga rättigheter (där faktiskt aborträtten har en central roll för kvinnans kroppsliga autonomi).

Kvinnor i USA känner väl att deras kroppsliga autonomi är hotad pga. Trupms beslut om att tillsätta domare som är abortmotståndare och det därmed blev en inskränkning i aborträtten. Och då går vissa kvinnor till 4B-rörelsen. Inget konstigt med det.

Även dina prostituerade skulle kunna göra detta, om deras rätt till abort inskränktes. Tänk på det, du.
Citera
2024-11-09, 16:54
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nja jag tror de här kvinnorna kommer börja ligga runt och njuta av sex igen och få multipla orgasmer med män som inte är (Trump)råttor. Alltså helt normala vanliga män. 4 år är en lång tid utan sex, tror inte många kvinnor klarar det.

Inte en enda sk. "trumpråtta" drabbad.
Bara vänstermän, vilka bevisligen föredrar småpojkar och småflickor.
D.v.s. ingen är påverkad, annat än parasiterna själva.
Citera
2024-11-09, 16:57
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kvinnor var förtryckta. Och ville inte vara förtryckta och livegna. Så ja: de fick starta ett "krig" för att bli fria och få mänskliga rättigheter. Samma sak sker nu i Iran tex. där kvinnor (och deras män) revolterar mot regimen som tvingar kvinnor att bära slöja och där moralpolisen tom. har ihjäl kvinnor som bär slöjan fel.

Det är inte konstigt att förtryckta människor "krigar" för sin frihet/sina mänskliga rättigheter.

Som sagt: du surar för att du inte får förtrycka kvinnor. Och eftersom du inte får förtrycka kvinnor så har du surt gått MGTOW. Och du verkar inte fatta att det inte fanns något "kontrakt" underskrivet av kvinnor, att det var ok att förtrycka dem och inskränka deras mänskliga rättigheter. Män tog sig friheten att förtrycka kvinnor ändå. Det fanns aldrig ett kontrakt. Bara förtryck. Som kvinnorna "krigade" sig fria från. Och som kvinnor runtom i världen fortsatt "krigar" för att bli fria från.

4B-rörelsen väljer en fredlig väg. De bojkottar bara män.
Precis som MGTOW bojkottar män.
Båda rörelserna går ut på att bojkotta det motsatta könet. Och där har du likheten, som du har såååååå svårt att se. Vakna upp, lilla gumman!

Nix!
4b-parasiterna säger det helt själva. De gör det för att Trump vann.

Inte en högerman är berörd mer än att världen blev aningen bättre utan 4b-parasiter.
Alla nöjda, utom 4b givetvis.
Citera
2024-11-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Män har sexdrift, även om männen är konservativa. Se bara på de katolska präster som förgripit sig på barn (ja, jag uppfostrad i katolskt hem, tar rejält avstånd från dessa fruktansvärda övergrepp). Så. Om de måste strida om de konservativa kvinnor som finns... Så tja... De kommer sakna forna dagar när aborträtten var fri och kvinnor därmed vågade ligga med dem.

Ja konservativa män kommer säkert sakna att ligga runt med fula feminister...

Citat:
Varför skriver du sida upp och sida ner i abort-tråden då, där du tydligt visar ditt abortmotstånd? Klart du är abortmotståndare. Och konservativ är du också.

Nej. Du däremot, är en idiot.

Citat:
Du tar ju avstånd från feminismen (som egentligen handlar om jämställdhet mellan män och kvinnor). Tar man ett sådant avstånd, så är man i regel konservativ. Men du är hycklare, som ligger med prostituerade, riskerar att de blir gravida och gör abort och du har ingen tanke på att gifta dig med dem. Dvs.: äta kakan och samtidigt ha den kvar.

Jag är ju för avkriminalisering av sexhandel. Är det en konservativ hållning tycker du? Och eftersom feminismen i Sverige är EXTREMT anti sexarbete så vore det väl oerhört märkligt om jag som förespråkare av avkrim av sexarbete inte tog avstånd från feminismen? Dvs raka motsatsen till dina befängda anklagelser.

Nej, prostituerade riskerar inte att bli gravida. Jag ligger dessutom inte med prostituerade. Men om jag hade gjort det så hade jag varit raka motsatsen till en hycklare eftersom jag är för sexarbetares rättigheter.

Vad sägs om att sluta placera in folk i fack?

Citat:
Själv är jag konservativ vad gäller kärnfamiljen, trohet, lojalitet. Men ändå för jämställdhet och aborträtten. Så fullt ut konservativ är jag icke. Som humanist är jag givetvis för jämställdhet mellan könen och mänskliga rättigheter (där faktiskt aborträtten har en central roll för kvinnans kroppsliga autonomi).

Ok. Intressant. Eller inte.

Citat:
Kvinnor i USA känner väl att deras kroppsliga autonomi är hotad pga. Trupms beslut om att tillsätta domare som är abortmotståndare och det därmed blev en inskränkning i aborträtten. Och då går vissa kvinnor till 4B-rörelsen. Inget konstigt med det.

Det konstiga är att de tror att någon bryr sig.

Citat:
Även dina prostituerade skulle kunna göra detta, om deras rätt till abort inskränktes. Tänk på det, du.

Och?
Citera
2024-11-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AborteraPojkfoster
Hahaha sydkoreanska män skriver samma sak på sina forum. "Legalisera våldtäkt blablabla". Män är sammankopplade telepatiskt eller något.

Allt prat om sexslaveri och våldtäkt har inte hjälpt Sydkorea och landets födelsetal är fortfarande i fritt fall.

Tack och lov är ju Sydkorea fortfarande en fungerande demokrati. Jag är mer orolig för USAs framtid och kvinnorna som bor där tbh.
Citera
2024-11-09, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Inte en enda sk. "trumpråtta" drabbad.
Bara vänstermän, vilka bevisligen föredrar småpojkar och småflickor.
D.v.s. ingen är påverkad, annat än parasiterna själva.

Hahaha ja för inga högermän har ju nånsin satt på småbarn..... Snacka om parasiter.
Citera
2024-11-09, 19:28
Medlem
Syd korea är ett rikt land och det är väl troligt att kvinnor bara har möjlighet att ta liknande val i de rika länderna.

Jag tror också detta fenomenet försvinner efter en viss tid, eller kommer och går i olika delar av världen.

Det är tänkvärt att de länder där kvinnor kanske borde ta detta valet, där får de inte möjligheten att göra det.
Citera
2024-11-09, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja konservativa män kommer säkert sakna att ligga runt med fula feminister...

Alla jag har sett hittills har varit allt annat än fula, just sayin. Inte en enda med blått hår och övervikt.

Citat:
Nej. Du däremot, är en idiot.

Härligt att höra Joey boy att du stödjer den svenska abortlagen.

Citat:
Nej, prostituerade riskerar inte att bli gravida.

Årets idiotkommentar.

Citat:
Det konstiga är att de tror att någon bryr sig.

Kvinnors sexualitet och reproduktionsrättigheter är ju det enda Trumpråttorna och manosfären gaggat om de senaste åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in