2024-11-09, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Linnea heter Lilo Linnea Lundström på TT. Är Lilo nyligen tillagt?

Kollade nyss och där heter hon bara sitt för o efternamn ihop..
Citera
2024-11-09, 14:09
Medlem
Citat:
Trodde Christofer försörjde henne men nu behöver hans kvinna alltså jobba 😆 Går inte bra ekonomiskt.

Intressant, en riktig man försörjer sin kvinna, heter det nu, märkligt, med tanke på att Jonna säljer sig digitalt och fuskar med det mesta...
Tessan är den som arbetar hos familjen Rask
Hos Björlunds har Lisen duckat skatteskuld på över 700 000, hon "pluggade" under tiden hon hade skuldsanering, fast alla vet och har sett att hon jobbar med Anjo.
Citera
2024-11-09, 14:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
https://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/lilo

31 män.
Det är fortfarande ett kvinnonamn.

Till och med i din länk anges det som en form av Lily.

14 pojkar har det som tilltalsnamn i Sverige ...

Statistik från SCB.
405 kvinnor har Lilo som förnamn, varav 266 har det som tilltalsnamn.
37 män har Lilo som förnamn, varav 14 har det som tilltalsnamn.Färre än 10 män i Sverige bär namnet.

Under 2023 fick 22 flickor och 1 pojkar tilltalsnamnet Lilo
https://www.namn.nu/namn/lilo/

837 män har Maria som förnamn, varav 7 har det som tilltalsnamn
https://www.namn.nu/namn/maria/

Att några döper sina söner till Maria gör inte Maria till ett mansnamn heller - det är ett kvinnonamn serru.

Lilo är ett kvinnonamn
Citera
2024-11-09, 14:17
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989

https://postimg.cc/H88Hs4s1
Citera
2024-11-09, 14:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Intressant, en riktig man försörjer sin kvinna, heter det nu, märkligt, med tanke på att Jonna säljer sig digitalt och fuskar med det mesta...
Tessan är den som arbetar hos familjen Rask
Hos Björlunds har Lisen duckat skatteskuld på över 700 000, hon "pluggade" under tiden hon hade skuldsanering, fast alla vet och har sett att hon jobbar med Anjo.

Fast det är ju Christofer som påstår att mannen försörjer kvinnan. Ingen annan.
Citera
2024-11-09, 14:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989

https://postimg.cc/RJnFbJ8G

Eller missar jag nåt?
Citera
2024-11-09, 14:30
Medlem
Citat:
Fast det är ju Christofer som påstår att mannen försörjer kvinnan. Ingen annan.

Ja men du verkar hålla med Chrippa. För du tycker det är dåligt och skrattretande att Linnea skall försöka att tjäna pengar på stream.

Eller är allt du säger bara yrande.

Du får försöka skilja på vad Chrippa säger och det du säger. Klarar du det?

Du som är så insatt i Linneas och Chrippas förehavande, kanske till och med tycker det är ett steg åt rätt håll? Att han låter kvinnan i huset försöka tjäna egna pengar?

Jag är neutral men börjat störa mig på att du säger och helt öppet tycker saker, för att sedan säga att det är lugnt jag tycker bara samma som Chrippa.
Citera
2024-11-09, 14:36
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja men du verkar hålla med Chrippa. För du tycker det är dåligt och skrattretande att Linnea skall försöka att tjäna pengar på stream.

Eller är allt du säger bara yrande.

Du får försöka skilja på vad Chrippa säger och det du säger. Klarar du det?

Du som är så insatt i Linneas och Chrippas förehavande, kanske till och med tycker det är ett steg åt rätt håll? Att han låter kvinnan i huset försöka tjäna egna pengar?

Jag är neutral men börjat störa mig på att du säger och helt öppet tycker saker, för att sedan säga att det är lugnt jag tycker bara samma som Chrippa.

Så här:

Christoffer säger han är mannen och en riktig man försörjer sin kvinna. Jag håller verkligen inte med om det. Men med den logiken blir det väldigt ironiskt när hon börjar stream.

Inget annat.
Citera
2024-11-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror inte heller att hon har kallats för det innan utan det är ett sätt för henne att se till att Jocke resten av livet påminns om henne för det är väl det som är tanken.

Jag går så långt denna gången att jag påstår att det är anledningen till hennes val av spelnamn.

Det verkar som att hon försöker pika och skapa någon slags surr kring ett ofött barns namn, genom att helt plötsligt mata ut det. Sådana barnsligheter trodde jag var lagda på hyllan.
Jocke och Jonna får namnge sitt barn precis som de vill, och jag ser inget konstigt med deras val; det verkar bara vara en enkel sammansättning av namnen på deras andra barn och bara ändrat stavningen.
Hade de däremot valt att kalla barnet Kräftan, ja då hade det varit något att diskutera vidare om.
Citera
2024-11-09, 15:16
Medlem
Attityds avatar
När Chrippa blev avstängd från twitch sade han att det gör inget för kick betalar bättre. Varför ska då Linnea börja på twitch? Med hans logik och pengabegär borde hon börja på kick istället, eller så betalar twitch bättre ändå?
Han pratar ju oftast tvärtom. .
Citera
2024-11-09, 15:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
När Chrippa blev avstängd från twitch sade han att det gör inget för kick betalar bättre. Varför ska då Linnea börja på twitch? Med hans logik och pengabegär borde hon börja på kick istället, eller så betalar twitch bättre ändå?
Han pratar ju oftast tvärtom. .
Eller så väljer hon plattform själv. Hon är myndig vet du väl?
Citera
2024-11-09, 15:37
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/RJnFbJ8G

Eller missar jag nåt?

Jag är ganska säker på att Linnea lagt till Lilo nu i dagarna för jag känner inte igen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in