2024-11-09, 13:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon var ju lyxhustru enligt honom. Hon skulle inte behöva lyfta ett finger för att få cash. Möjligtvis sära lite på benen i och för sig.
Det finns inget som säger att hon "behöver" lyfta ett finger - det kanske är så enkelt som att hon vill ha något att göra utöver att se på TV när han streamar.

Att människor i en relation har samlag med varandra är ganska normalt. Det kanske är okänt för dig och något du måste betala för - men klistra inte det på alla andra.
Citera
2024-11-09, 13:40
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem förstör hon för?

Det är ett jävla gnäll på dig och en del andra oavsett vad hon gör.

Linnea tar ett sneknamn kort efter att Jocke bestämmer sig att döpa ungen till det. Väldigt uppenbart. Och nej hon har inte kallats så tidigare.
Citera
2024-11-09, 13:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Linnea tar ett sneknamn kort efter att Jocke bestämmer sig att döpa ungen till det. Väldigt uppenbart. Och nej hon har inte kallats så tidigare.
Nej, Lilo är ett namn hon använt tidigare - så det är tvärtom i så fall, Jocke som inspirerats av hennes gamla smeknamn.
Citera
2024-11-09, 13:45
Medlem
Citat:

Jag tror inte heller att hon har kallats för det innan utan det är ett sätt för henne att se till att Jocke resten av livet påminns om henne för det är väl det som är tanken.

Jag går så långt denna gången att jag påstår att det är anledningen till hennes val av spelnamn.
Citera
2024-11-09, 13:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej, Lilo är ett namn hon använt tidigare - så det är tvärtom i så fall, Jocke som inspirerats av hennes gamla smeknamn.

Nåt bevis på det?
Citera
2024-11-09, 13:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror inte heller att hon har kallats för det innan utan det är ett sätt för henne att se till att Jocke resten av livet påminns om henne för det är väl det som är tanken.

Jag går så långt denna gången att jag påstår att det är anledningen till hennes val av spelnamn.
Finns konto från 2015 där det används - så hon var klart före Jocke
Citera
2024-11-09, 13:48
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Jag tror Christofer har ett finger med i spelet här.

Hoppas verkligen Jocke ignorerar det.
Citera
2024-11-09, 13:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nåt bevis på det?
Jepp, det finns det - men jag tänker inte hänvisa dig/er dit eftersom ni inte klarar av att vara rumsrena utan enbart använder allt för att ha något att förvränga och kasta skit med.
Lilo är använt sen länge - så Jocke är tvåa på den bollen.
Citera
2024-11-09, 13:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Finns konto från 2015 där det används - så hon var klart före Jocke

Konto vart någonstans? Bilddagboken? Kamrat? Innan jag ser bevis på konton och Linnea innan 2024 tror jag inte på det.
Citera
2024-11-09, 13:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Konto vart någonstans? Bilddagboken? Kamrat? Innan jag ser bevis på konton och Linnea innan 2024 tror jag inte på det.

Citat:
Ok så du snackar bara skit. Som vanligt.

Vad du tror och tänker är givetvis helt ointressant.

Jag vet och andra vet att Lilo inte är nytt för henne .. och Jocke vet givetvis det.

Lilo är ju dessutom ett flicknamn - vilket gör Jocke och Jonnas val ännu konstigare .. men alla blir väl lyckliga på sin fason - det kanske är som ett statement i "hen-debatten" .. vad vet jag.

Namnet Lilo är ett kvinnonamn med ursprung från Tyskland och kan ha en kortform av namnet Elisabeth eller Liesel. Namnet är inte vanligt i Sverige men är vanligt i Tyskland och Österrike.
https://www.namn.nu/namn/lilo/
Citera
2024-11-09, 13:56
Medlem
Pinto87s avatar
Linnea heter Lilo Linnea Lundström på TT. Är Lilo nyligen tillagt?
Citera
2024-11-09, 13:58
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Vad du tror och tänker är givetvis helt ointressant.

Jag vet och andra vet att Lilo inte är nytt för henne .. och Jocke vet givetvis det.

Lilo är ju dessutom ett flicknamn - vilket gör Jocke och Jonnas val ännu konstigare .. men alla blir väl lyckliga på sin fason - det kanske är som ett statement i "hen-debatten" .. vad vet jag.

Namnet Lilo är ett kvinnonamn med ursprung från Tyskland och kan ha en kortform av namnet Elisabeth eller Liesel. Namnet är inte vanligt i Sverige men är vanligt i Tyskland och Österrike.
https://www.namn.nu/namn/lilo/

https://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/lilo

31 män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in