2024-11-09, 15:00
Medlem
Är det inte sjukt läskigt att Linnea börjar kalla sig Lilo överallt nu när Jocke & Jonnas barn ska heta de?
Finns inget som tyder på att hon har kallats för de tidigare.
Ser inte folk ett mönster här?
Citera
2024-11-09, 15:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Är det inte sjukt läskigt att Linnea börjar kalla sig Lilo överallt nu när Jocke & Jonnas barn ska heta de?
Finns inget som tyder på att hon har kallats för de tidigare.
Ser inte folk ett mönster här?
Det är väl mer läskigt att Jocke och Jonna använder ett smeknamn som Linnea haft länge - och att de väljer ett kvinnonamn till barnet.

Namnet Lilo är ett kvinnonamn med ursprung från Tyskland och kan ha en kortform av namnet Elisabeth eller Liesel.
https://www.namn.nu/namn/lilo/
Citera
2024-11-09, 15:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja det var någon manager, du har rätt.
Men fick iaf bekräftat från någon som har en god insyn att polisen kom till lägenheten och sen körde dom kräftan till pappa.
Jag har mycket svårt att tro på att polisen skulle ha agerat Taxi åt Chrippa.
Citera
2024-11-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har mycket svårt att tro på att polisen skulle ha agerat Taxi åt Chrippa.

Varför då? Är väl inte första gången dom gör så, ibland kan det vara lättast för att avbryta ett bråk att se till att någon kommer därifrån när det inte finns något man kan gripa den ena parten för men man ser en risk med att bråket kan fortsätta.
Har du aldrig sett ett bråk på stan där folk kan bli hemkörda eller ett bråk i en lägenhet? Det är mycket vanligare än du tror.
Citera
2024-11-09, 15:37
Medlem
Citat:
Det är väl mer läskigt att Jocke och Jonna använder ett smeknamn som Linnea haft länge - och att de väljer ett kvinnonamn till barnet.

Namnet Lilo är ett kvinnonamn med ursprung från Tyskland och kan ha en kortform av namnet Elisabeth eller Liesel.

Lilo används också som pojknamn dock inte lika vanligt.
Vart har Linnea kallat sig Lilo tidigare?
går inte att se någonstans, känns bara helt sjukt.
Citera
2024-11-09, 15:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför då? Är väl inte första gången dom gör så, ibland kan det vara lättast för att avbryta ett bråk att se till att någon kommer därifrån när det inte finns något man kan gripa den ena parten för men man ser en risk med att bråket kan fortsätta.
Har du aldrig sett ett bråk på stan där folk kan bli hemkörda eller ett bråk i en lägenhet? Det är mycket vanligare än du tror.
Polisen brukar inte agera taxi åt vuxna människor - nej.
Nej, det är inte vanligt att polisen agerar Taxi.
Citera
2024-11-09, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lilo används också som pojknamn dock inte lika vanligt.
Vart har Linnea kallat sig Lilo tidigare?
går inte att se någonstans, känns bara helt sjukt.
Maria och Annika är också namn som det finns pojkar som har som namn - det är fortfarande kvinnonamn det är frågan om.

Jag tänker inte upplysa om var hon använt det tidigare. Det räcker för mig att jag vet att det är så.
Citera
2024-11-09, 15:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Finns inga bevis på det.
Citera
2024-11-09, 15:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Ja smart ide när grip inte räcker men de vill inte åka därifrån polisen bara.
Citera
2024-11-09, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Finns inga bevis på det.
Jag har ju länkat till en sida som säger att det är ett kvinnonamn - hur mycket mer bevis behöver du.
Citera
2024-11-09, 15:52
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Polisen brukar inte agera taxi åt vuxna människor - nej.
Nej, det är inte vanligt att polisen agerar Taxi.

Polis agerar ju taxi åt psykiatrin.
Citera
2024-11-09, 15:53
Medlem
Citat:
Maria och Annika är också namn som det finns pojkar som har som namn - det är fortfarande kvinnonamn det är frågan om.

Jag tänker inte upplysa om var hon använt det tidigare. Det räcker för mig att jag vet att det är så.

Alltså är det en lögn, hon har inte kallats så.

Vet inte vad du vill komma fram till ang namnen, vad jag kan se så finns det flera pojkar som heter Lilo ganska fint ändå, deras barn och dom bestämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in