2024-11-07, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Det var väl inte 504 som nämndes? Utan bara en från Göteborg? 504 satt ju ned, den här gäddan som nämndes sprang.
Ja du har nog rätt, jag missuppfattade.
Citera
2024-11-07, 22:29
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nytt-sjalvmord-vid-dumpen-uthangning/

"I chatten skrev mannen att han varit med yngre barn än så tidigare. Av vad han skrev framgick att han avsåg att våldta flickan".

En pedofil som ville ha sex med en tioårig flicka tog livet av sig. En pedofil som inte sökt hjälp för sin läggning? En som tidigare våldtagit yngre barn än 10 år...

Jag är egentligen mot att man hänger ut folk. Det skapar en pöbelmentalitet och många andra tar efter. Oskyldiga kan drabbas osv..

Men i detta fall! Det är bra jobbat!
Citera
2024-11-07, 22:32
Avstängd
Maskarna kalasar igen och småtjejernas snippor är steget säkrare på planeten ETC får väl lägga blommor utanför huset
Citera
2024-11-07, 22:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Stackars Krambjörn som bara skulle hjälpa morsan vid operationen. Vem fan ska sköta detta i fortsättningen?

Nej men ärligt så är det lika bra att vidret inte längre är i liv.
Citera
2024-11-07, 22:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
När identiteten dyker upp på #507 blir vi sannolikt varse att han är den näst äldsta gäddan i Dumpens historia, född 1945.
Citera
2024-11-07, 23:14
Medlem
norther1s avatar
namn på #507?
Citera
2024-11-07, 23:32
Medlem
kukflashs avatar
Patrik måste lära sig att hålla käften. Är så less på hans täppta näsa och ”Du har ett skevt tändningsmönster på barn”.

Låt dom andra få ställa sina relevanta frågor och var bara tyst och sluta avbryta
Citera
2024-11-07, 23:43
Medlem

Varför är han "Kungsgädda"?
Han tillförde ingenting annat än sina egna tillkortakommanden.
Ingenting hos honom att se upp till what so ever.
Citera
2024-11-08, 00:52
Avslutad

Det vill säga Journalistgäddan respektive den stoiskt prinsesstårtsätande sexualfilosofen (borde han inte kallas Gräddgäddan?).

Båda två tycker jag är härligt uppfriskande exempel på personer som inte reagerar som skrämda harar utan som, var och en på sitt sätt, ger Nästäppan och Skinhead substantiellt mothugg.

Gräddgäddan har jag ju redan skrivit om i några kommentarer. Vad journalisten beträffar så är han betydligt ettrigare, men mycket fokuserad; skulle tro att han IQ-mässigt ligger på Mensa-nivå (och den ribban river nog både Patrik och Sara ner med arslet är jag rädd, även om de i likhet med många andra rännstensungar kan kallas gatsmarta).

Tummen upp för båda dessa gäddor således. Hoppas att det kommer fler av deras kaliber framöver, dels för att låtsaspoliser med moralpanik behöver sättas på plats, dels för att det blir så mycket bättre underhållning.
Senast redigerad av Simborgarmannen 2024-11-08 kl. 00:54.
Citera
2024-11-08, 01:37
Medlem
gotets avatar
En annan sak jag snabbt skulle vilja belysa är de så kallade maktgäddorna. Gäddor som 505 och militärgäddan som exempel. Det fanns även en gädda som såg ut som en "biker" när dumpen lanserade honom. Han laddade av tjocka strålar av sperma hemma i sitt duschutrymme för fjortisen. Det här är gäddor som befäster sin kraft och makt genom att framhäva sin maskulinitet.

Vad tycker ni om dessa gäddor? Vad jag sett får de inte så många manliga fans (förutom 505 då, Kungsgäddan). Jag tror detta kan bero just på att de är så mäktiga och ger ett så kraftfullt och hänsynslöst intryck. De skrämmer män. Män känner sig hotade av dem och får komplex av deras bordusa och pompösa beteende. De här männen tar för sig och skriker rakt ut samtidigt som de sprutar utan hänsyn. De är mer primala gäddor. Skulle vara roligt att höra andras tankar kring dessa vidunder till män.
Citera
2024-11-08, 03:56
Medlem
Southworths avatar
Vilka nr har gäddorna som tagit livet av sig?
8 st nu tydligen?
Citera
2024-11-08, 05:01
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southworth
Vilka nr har gäddorna som tagit livet av sig?
8 st nu tydligen?

Pappastor är en av dem. Han har nr 289.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in