2024-11-09, 00:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Gravid: 6 gånger

Ah en gång kanske var slutet 2023. Mitt fel. Rätt ska vara rätt.

Blir det missfall pga alla droger Linnea tar och Christofers sparkar i magen kanske? Eller är det stress Linnea?

Vänta nu! Besöker de inte sjukhus då? Han lever väl inte på skattepengar och därför inte behöver skatta? Föder Linnea ungen död och Christoffer begraver den i trädgården då? Detta vill jag ha svar på. Gripet igår natt = skattepengar. Vårdnadstvist = skattepengar. Buss = skattepengar.
Citera
2024-11-09, 00:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Om du kollar på streamen så framgår det tydligt. Det är därför Skabbe avslutar i förtid med darr på rösten: plötsligt satt han med riktiga (lånade) pengar, det är han inte van vid.

Det var med luggens manager som de käkade lunch idag. Snart får Linnea också börja spinna slots för att betala av spelskulderna.
Jag har för mig att det brukar påstås att de inte spelar om riktiga pengar. Fejkpengar är väl stridstjutet som brukar ljuda.

Har han nu lånat pengar så är det väl klart att han har en gräns han inte vill gå över - eftersom det skall betalas tillbaka.
Jag köper däremot inte att planen skulle vara att skuldsätta honom och sen tvinga honom att sitta och spela utan betalning, som en slav som betar av en skuld - typ som statarna på sin tid.
Citera
2024-11-09, 00:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vad för sekretessad förundersökning pratar du om?
Den som diskuterades i det du besvarade...

Vad det gällde för utredning
(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Ditt svar till Dopy

Nej, Julia har ingen sådan insyn.
Citera
2024-11-09, 00:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ah en gång kanske var slutet 2023. Mitt fel. Rätt ska vara rätt.

Blir det missfall pga alla droger Linnea tar och Christofers sparkar i magen kanske? Eller är det stress Linnea?

Vänta nu! Besöker de inte sjukhus då? Han lever väl inte på skattepengar och därför inte behöver skatta? Föder Linnea ungen död och Christoffer begraver den i trädgården då? Detta vill jag ha svar på. Gripet igår natt = skattepengar. Vårdnadstvist = skattepengar. Buss = skattepengar.
Är du helt obildad?

Det finns inget krav på att man betalar skatt för att få nyttja samhällets resurser.
Citera
2024-11-09, 00:39
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den som diskuterades i det du besvarade...

Vad det gällde för utredning

Ditt svar till Dopy

Nej, Julia har ingen sådan insyn.

De pratar om FUP eko. Den blir offentlig vid åtal. Men att du och Dopy har svårt att förstå det fattar jag.

Jag frågar en 3e gång. Hur hänger soc i våras uppenbart ihop med idag? Eller snackar du bara skit? Försök svara lite sammanhängande.
Citera
2024-11-09, 00:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
De pratar om FUP eko. Den blir offentlig vid åtal. Men att du och Dopy har svårt att förstå det fattar jag.

Jag frågar en 3e gång. Hur hänger soc i våras uppenbart ihop med idag? Eller snackar du bara skit? Försök svara lite sammanhängande.
Precis - och den kan inte Julia ge info ifrån eftersom det fortfarande är under förundersökningssekretess.
Den släpps fört om det blir åtal.

Det är du som svamlar - inte jag.
Precis som du nu försöker svamla bort ditt "goddag yxskaft" svar om Julia.
Citera
2024-11-09, 00:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Är du helt obildad?

Det finns inget krav på att man betalar skatt för att få nyttja samhällets resurser.

Ta det med Christofer för han resonerar ju så. Inte jag. Men bra du säger emot bebisen på denna punkten. Jag håller med dig. Och att han är helt outbildad. För det är han verkligen.
Citera
2024-11-09, 00:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ta det med Christofer för han resonerar ju så. Inte jag. Men bra du säger emot bebisen på denna punkten. Jag håller med dig. Och att han är helt outbildad. För det är han verkligen.
Sitter du och dillar ihop något nu igen?
Citera
2024-11-09, 00:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Precis - och den kan inte Julia ge info ifrån eftersom det fortfarande är under förundersökningssekretess.
Den släpps fört om det blir åtal.

Det är du som svamlar - inte jag.
Precis som du nu försöker svamla bort ditt "goddag yxskaft" svar om Julia.

Användaren nämnde väl inget om innan åtal?

Alltså vad pratar du om??
Citera
2024-11-09, 00:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Sitter du och dillar ihop något nu igen?

Att Christofer sagt att han inte betalar skatt då han inte lever på skattepengar tror jag många i denna tråden kan vittna om och bekräfta att han sagt.
Citera
2024-11-09, 00:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Användaren nämnde väl inget om innan åtal?

Alltså vad pratar du om??
De pratar om nutid.
Och det är du själv som säger att Julia skulle ha insyn och kunna läcka.
Citera
2024-11-09, 00:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Bekräftar alltså det Julia sa senast. Sinnessjukt.

Men Julia ljuger ju bara 😆😆😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in