2024-11-08, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Elsa är risig, tråkig pch barnslig.

Magnus är en narcissist ut i fingertopparna. Tveksamt om han ens är bög. Han är bög på sig själv det räcker med att titta på hans instagram

Tänker samma sak. Han är inte homosexuell. Han är en elak gubbe.

Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Man fattar ingenting. Vad är det som har hänt liksom? H verkar vara en väldigt avslappnad, positiv och förstående person till skillnad mot M som ger uttryck för att vara kontrollerande, fördömande och manipulativ. Jag har svårt att föreställa mig och förstå vad H skulle kunna ha gjort M för att frambringa M’s beteende. Jättekonstigt verkligen.

Hector har inte gjort något, experterna/castarna har IGEN (som varje år) castart psykisk misshandel och låtsas att det är en normalvariation av relationsmönster.

Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Magnus är ju helt upptagen av sig själv, han är nog med för fame..😂

Synd om honom att han gör bort sig totalt, gör inte SVT bakgrundskontroller på människor innan program?

Hursomhelst verkar det ju vara "yngre" partners fula Magnus är ute efter..

Han sa ju att han hoppades att få en yngre partner än Hector? Eller var det tvärtom?
Hursomhelst ser redan Hector för ung och snygg ut för Magnus.

Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Gårdagens avsnitt, varför var det ingen som klev in och avbröt experimentet? Så tydligt att Hector är där för att delta och försöka göra det bästa av situationen.

Magnus är inte där mot sin vilja och man undrar om han har en agenda som går ut på att hämnas och träna på sina ”hur knäcker man en annan människa”- egenskaper.

Riktigt jobbigt att titta på. Sorgligt att Hector fick genomgå allt detta. Magnus framställer sig själv som en vidrig människa men det är Hector som får ”ursäkta” sig nu i efterhand och förklara varför han stannade kvar.

Varför stannade Magnus kvar – det undrar jag. Han kör sitt eget race och produktionen borde ha kickat ut honom eftersom det är uppenbart att en annan människa far illa.

Det frågar ju många sig varje år.
Och producenten är som teflon inför all kritik, även från professorer i sociologi och kända psykologer.
Varje år.

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tanken slog mig, tänk om det är så illa att få ihop ett gay-par att de betalat Hector för att vara med, och att han då måste stanna kvar till ”slutet”? (Inte så troligt, men jag har inte så höga tankar om produktionen).

Neeej, de betalar ingen deltagare för att vara med.
Men han anmälde sig inte själv. Öppensinnad som han är gav han det dock frivilligt en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Många jämför årets bögar med Linnea o djungel-Jim. En bättre liknelse är väl utedass-August o hans
(vad hon nu hette, hade en aura av behandlingshem).
Där var det samma grej, han försökte o ville komma henne inpå livet men hon fick bara avsmak o sågade honom med fotknölarna.

Elsa är inte ett skit attraherad av Adam men någon har sagt till henne att hon nog är ekonomiskt tryggad med en advokat i huset så hon försöker gå igång.

Lol. Ja, tänkte också på dem, inte Jim och Linnéa. Linnéa VAR ju attraherad av Jim och jättekelig själv. Det var något som hände som inte sändes som fick henne att vilja avbryta. Och hon avbröt när hon äcklades av Jim.
Magnus njuter ju av att vara elak.
Citera
2024-11-08, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Magnus pratar fjolligt och har ett fjolligt kroppsspråk. Inte så utstuderat som andra men ändå. Det är uppenbart att han är bög.

Det är det inte alls.
Bögar behöver inte ens vara fjolliga och vissa män som är hetero eller asexuella, eller något annat… är fjolliga.
Citera
2024-11-08, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det är det inte alls.
Bögar behöver inte ens vara fjolliga och vissa män som är hetero eller asexuella, eller något annat… är fjolliga.

Det vet jag väl, men för mig är det uppenbart att Magnus är bög. Ser inte den där hetero-mannen som ni andra ser.
Citera
2024-11-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Många jämför årets bögar med Linnea o djungel-Jim. En bättre liknelse är väl utedass-August o hans kattpissfru (vad hon nu hette, hade en aura av behandlingshem).
Där var det samma grej, han försökte o ville komma henne inpå livet men hon fick bara avsmak o sågade honom med fotknölarna.
För att ytterligare förfina parallellen, så tänker jag på Märtha och Axel. Märta byggde kuddmur i sängen och ville inte kramas med Axel eller ens bo under samma tak. Efter ett par dagar gav hon upp helt (och Axel hade den goda insikten att inte pusha).

Tror ni att Märtha hade gått med på att lekfullt ta på Axels lillfinger? I sig en oskyldig övning, men syftet var tveklöst att närma sig större intimitet. Om viljan HELT saknas så blir det en svår uppgift, tror jag. Eller tror ni att Märtha hade gått med på lite oskyldig beröring? Jag vet faktiskt inte.

Jag är lite kluven när det gäller Magnus. Å ena sidan får jag bara inte ihop att han skulle bli så avtänd på Hector - seriens kanske mest attraktiva deltagare någonsin - att han inte vill ta i honom. Å andra sidan: attraktion ÄR individuellt, och det har funnits andra exempel på uteblivna gnistor som är svårt att förklara (jag tycker t.ex att Anastasia var både charmig och het, men vem vet vad Totte har för hangups).

Dock tycker jag att det finns skäl att misstänka att Magnus är antingen straight/bi-curious, eller van vid helt andra typer av älskare (läs pojkar). Att "hångla med annan teknik" tycker jag indikerar något sådant, t.ex.
Citera
2024-11-08, 17:00
Medlem
Varför pratar ingen om den största fumbeln jag har sett i hela mitt liv?????
När Elsa säger till Adam att hon ska duscha och han står som ett jävla fån och kollar i mobilen, jag stängde av tvn då fick som en liten panikångest nästan, sen när han säger får jag ta av dig tröjan får jag peta dig i näsan under den här övningen var också skitkonstigt han verkar vara extremt sexuellt oerfaren? Är han oskuld jag får nästan den känslan
Man ser att ingen tjej någonsin vart inne i hans sovrum jag tycker verkligen det här är hemskt hon har ju visat helt tydligt att hon vill knulla med honom varför gör han det inte då om han ändå är kär i henne så blyg kan man väl inte vara? Jag förstår om man är blyg och sånt men ni bor i hop och du är kär i henne det är väl mer läskigt att prata och sånt än att ha sex det är verkligen inte svårt även om man är oerfaren
Citera
2024-11-08, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
För att ytterligare förfina parallellen, så tänker jag på Märtha och Axel. Märta byggde kuddmur i sängen och ville inte kramas med Axel eller ens bo under samma tak. Efter ett par dagar gav hon upp helt (och Axel hade den goda insikten att inte pusha).

Tror ni att Märtha hade gått med på att lekfullt ta på Axels lillfinger? I sig en oskyldig övning, men syftet var tveklöst att närma sig större intimitet. Om viljan HELT saknas så blir det en svår uppgift, tror jag. Eller tror ni att Märtha hade gått med på lite oskyldig beröring? Jag vet faktiskt inte.

Jag är lite kluven när det gäller Magnus. Å ena sidan får jag bara inte ihop att han skulle bli så avtänd på Hector - seriens kanske mest attraktiva deltagare någonsin - att han inte vill ta i honom. Å andra sidan: attraktion ÄR individuellt, och det har funnits andra exempel på uteblivna gnistor som är svårt att förklara (jag tycker t.ex att Anastasia var både charmig och het, men vem vet vad Totte har för hangups).

Dock tycker jag att det finns skäl att misstänka att Magnus är antingen straight/bi-curious, eller van vid helt andra typer av älskare (läs pojkar). Att "hångla med annan teknik" tycker jag indikerar något sådant, t.ex.

Konstig liknelse. Du skriver ju själv att hon avbröt sin medverkan efter ett par få dagar.
För att vara schysst.
Magnus sitter här efter flera veckors demonstration av hur ”oattraktiv” Hector är, avbryter inte, beter sig som att Hector är äcklig - och avbryter inte.
Citera
2024-11-08, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Varför pratar ingen om den största fumbeln jag har sett i hela mitt liv?????
När Elsa säger till Adam att hon ska duscha och han står som ett jävla fån och kollar i mobilen, jag stängde av tvn då fick som en liten panikångest nästan, sen när han säger får jag ta av dig tröjan får jag peta dig i näsan under den här övningen var också skitkonstigt han verkar vara extremt sexuellt oerfaren? Är han oskuld jag får nästan den känslan
Man ser att ingen tjej någonsin vart inne i hans sovrum jag tycker verkligen det här är hemskt hon har ju visat helt tydligt att hon vill knulla med honom varför gör han det inte då om han ändå är kär i henne så blyg kan man väl inte vara? Jag förstår om man är blyg och sånt men ni bor i hop och du är kär i henne det är väl mer läskigt att prata och sånt än att ha sex det är verkligen inte svårt även om man är oerfaren

Men ofta man kan tända på en person som betett sig som hon har gjort.
Citera
2024-11-08, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det vet jag väl, men för mig är det uppenbart att Magnus är bög. Ser inte den där hetero-mannen som ni andra ser.

Det ser inte jag heller. Asexuell eller något annat som inte har med hetero eller homo att göra tror jag. Tänder på sig själv…
Citera
2024-11-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men ofta man kan tända på en person som betett sig som hon har gjort.

Om du är en tjej är det svårt att diskutera för du kommer inte förstå hur det är för en man.
Adam är väldigt sexuellt desperat märker man, då förstår jag inte varför han inte knullar med henne ska han fortsätta kolla på porr varför det? Han hade inte lyckats dra henne från tinder eller ens från krogen men nu är hon hemma hos honom och vill knulla och han är incel så gör det då. Han gillar ju henne.
Citera
2024-11-08, 17:14
Medlem
Det behöver sägas: Elsa ÄR sexigast av tjejerna i vinterutgåvan. Trolltider 2023 och åsnan i Shrek är inte i närheten (även om de också är gulliga ibland).

Det behöver också sägas: avslutet med Elsa var heartbreaking. Den klunsiga och lite grova tjejen som ständigt gör fel, utan att lyckas ändra på det, önskar att hennes Adam kunde fått Ninni istället - drömska, skira och glada Ninni som är allt som Elsa inte är. Det må vara ren falskhet och narcissism i hennes snack, men jag ömmar ändå för Elsa; på samma sätt som man ömmar för ADHD-flickan som bråkar på alla lektioner och sen gråter för att allt blev fel igen, utan att hon kan förstå varför.

Elsa, universum älskar dig. Du behöver bara jobba lite mer på att ta emot det.
Citera
2024-11-08, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det behöver sägas: Elsa ÄR sexigast av tjejerna i vinterutgåvan. Trolltider 2023 och åsnan i Shrek är inte i närheten (även om de också är gulliga ibland).

Det behöver också sägas: avslutet med Elsa var heartbreaking. Den klunsiga och lite grova tjejen som ständigt gör fel, utan att lyckas ändra på det, önskar att hennes Adam kunde fått Ninni istället - drömska, skira och glada Ninni som är allt som Elsa inte är. Det må vara ren falskhet och narcissism i hennes snack, men jag ömmar ändå för Elsa; på samma sätt som man ömmar för ADHD-flickan som bråkar på alla lektioner och sen gråter för att allt blev fel igen, utan att hon kan förstå varför.

Elsa, universum älskar dig. Du behöver bara jobba lite mer på att ta emot det.

Tala för dig själv. Tycker ingen av dem är sexig och jag är bisexuell.
(Tycker att Ninni och Nicklas har sexig energi ihop)
Men Ninni och Selma är vackra och hade kunnat framhäva det ordentligt inför en galakväll.
Citera
2024-11-08, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Om du är en tjej är det svårt att diskutera för du kommer inte förstå hur det är för en man.
Adam är väldigt sexuellt desperat märker man, då förstår jag inte varför han inte knullar med henne ska han fortsätta kolla på porr varför det? Han hade inte lyckats dra henne från tinder eller ens från krogen men nu är hon hemma hos honom och vill knulla och han är incel så gör det då. Han gillar ju henne.

Jag är en bisexuell tjej så kan tända på kvinnor men absolut, jag vet inte hur det är att vara man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in