2024-11-08, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Glöm för allt i världen inte att uppdatera fb hur status que är där då 😂

Nej då, kan skriva anteckningsblock, göra punkter med klockslag 😂 alla andra verkar så duktiga i den här tråden o vet så mycket.. så bättre jag har belägg på mitt hahahaha
Citera
2024-11-08, 15:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Nej min källa är inte grannarna. Men information är från grannarna till källan.
Det låter trovärdigt -- i synnerhet som du redan i natt gick ut med att det handlade om grannarna.

Mitt i natten går din källa till sin granne och berättar, grannen kontaktar sedan dig direkt så att du kan lägga ut på Flashback ... jupp serru.
Alla är total engagerade i Chrippa och att du skall få info en torsdagsnatt... hej och hå.
Citera
2024-11-08, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det låter trovärdigt -- i synnerhet som du redan i natt gick ut med att det handlade om grannarna.

Mitt i natten går din källa till sin granne och berättar, grannen kontaktar sedan dig direkt så att du kan lägga ut på Flashback ... jupp serru.
Alla är total engagerade i Chrippa och att du skall få info en torsdagsnatt... hej och hå.

Vad gör vi alla här inne annars om vi inte är nyfikna och engagerade i C? 😂😂
Citera
2024-11-08, 15:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Undra om Christofer kommer bekräfta gripandet.

De har ju slutat följa varandra IG o tagit bort namn. Passande nog timmar innan.
Ingen aktivitet från Christofer mellan ca 00-12 lite märkligt nog. Vi vet han följer tråden slaviskt och borde då lagt ut nåt för att motbevisa det.

Iaf att gå på restaurang med Linnea när han släpps är riktigt besart. Snöstorm på vinden ikväll?
Han brukar väl inte sitta och uppdatera på nätterna.
Citera
2024-11-08, 15:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Vad gör vi alla här inne annars om vi inte är nyfikna och engagerade i C? 😂😂
Absolut, men källan och grannarna behöver ju inte vara några som hänger här.. I så fall är det ju dumt att ta omvägen via Pinan för att få ut info.
Citera
2024-11-08, 15:31
Medlem
[quote=Kommissarien1989|90048840]Nej då, kan skriva anteckningsblock, göra punkter med klockslag 😂 alla andra verkar så duktiga i den här tråden o vet så mycket.. så bättre jag har belägg på mitt hahahaha[/b]QUOTE]

Jag kommer ligga vaken hela natten bara för att inte missa dessa uppdateringar 😂. Sen så är det ditt fel och inte hostan 🤧.
Citera
2024-11-08, 15:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Va? Ingen granne har kontaktat mig. Källans granne? Nu är nog promillehalten lite för hög redan innan 16.
Citera
2024-11-08, 15:33
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Han brukar väl inte sitta och uppdatera på nätterna.

Jodå han sitter här mellan 01-06 mkt och läser.
Citera
2024-11-08, 15:36
Avslutad
[quote=jagvetvem|90048889]
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Nej då, kan skriva anteckningsblock, göra punkter med klockslag 😂 alla andra verkar så duktiga i den här tråden o vet så mycket.. så bättre jag har belägg på mitt hahahaha[/b]QUOTE]

Jag kommer ligga vaken hela natten bara för att inte missa dessa uppdateringar 😂. Sen så är det ditt fel och inte hostan 🤧.

Lovar ingenting nu, men ska verkligen försöka lägga någon timme där borta hahahah
Citera
2024-11-08, 15:38
Medlem
Då var det dax för Streama ikväll, kanske man ska kolla på det bara för att få veta hur det står still där uppe 🥸
Citera
2024-11-08, 15:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Då var det dax för Streama ikväll, kanske man ska kolla på det bara för att få veta hur det står still där uppe 🥸

Återkom gärna vad han säger om gripet.

Är pengarna slut för kokain en fredag?
Citera
2024-11-08, 15:50
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Undra om Christofer kommer bekräfta gripandet.

De har ju slutat följa varandra IG o tagit bort namn. Passande nog timmar innan.
Ingen aktivitet från Christofer mellan ca 00-12 lite märkligt nog. Vi vet han följer tråden slaviskt och borde då lagt ut nåt för att motbevisa det.

Iaf att gå på restaurang med Linnea när han släpps är riktigt besart. Snöstorm på vinden ikväll?

Dom har det nog rätt stormigt i förhållandet.. följer o avföljer varann så fort dom blir osams… men den dagen dom tar bort alla bilder på varann kan vi vara rätt säkra på att dom faktiskt dumpat varann...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in