2024-11-08, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Christoffer är gripen igen!!

Nu släpps han väl fan inte.
Han lade ut på IG strax efter kl 0.00 och du skulle ha info om att han är gripen kl 0.59
Dvs inom en timme...

Tjugo minuter senare "vet du" att det handlar om bråk med Linnea - och ändå här han på FF idag ...
Citera
2024-11-08, 13:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Han är gripen bråk med Linnea. Släpps nog idag.

Kan vart vårdnadstvist i rätten igår mot Julia.
Gripen för bråk med Linnea och det firar de med att äta på restaurang?
Citera
2024-11-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Gripen för bråk med Linnea och det firar de med att äta på restaurang?
Handlar om imagen, och visa sig som untouchable.
Citera
2024-11-08, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
Handlar om imagen, och visa sig som untouchable.
Exakt.. dom sitter bara o gottar sig o tror att dom aldrig kommer sitta ordentligt.. men den som väntar får se... han kommer göra ett riktigt snedsteg snart
Citera
2024-11-08, 14:30
Medlem
Igår tog Linnea bort relationen med Chrippa på IG, likaså gjorde Chrippa med Linnea. Sen så la Chrippa tillbaka L o nu är hon borta igen. En liten liten tanke jag har om vilka det kan vara som sitter vid bordet är Jacke o Sofia? Vet inte om Sofia har så långa naglar iofs..
Citera
2024-11-08, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Igår tog Linnea bort relationen med Chrippa på IG, likaså gjorde Chrippa med Linnea. Sen så la Chrippa tillbaka L o nu är hon borta igen. En liten liten tanke jag har om vilka det kan vara som sitter vid bordet är Jacke o Sofia? Vet inte om Sofia har så långa naglar iofs..

Nej du har fel, sorry.
Det är inte Sofia & jacke.
Citera
2024-11-08, 14:40
Medlem
Citat:

Såg på en nyare vlogg på Jackes yt kanal nu och såg att Sofia inte hade långa naglar. Men hon kan ju iofs gjort dom senare.
Citera
2024-11-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Nej du har fel, sorry.
Det är inte Sofia & jacke.

Vad får dig att tro att det inte skulle kunna vara dom 2? Pga att Jacke blivit vän med Jocke ?
Citera
2024-11-08, 14:47
Medlem
Citat:
Eller också äter de tillsammans även om de har en fnurra på tråden eller beslutat att avsluta. Det är ju egentligen oviktigt - deras relation måste de ju få hantera på det sätt de tycker är bäst.

Jag reagerade mer på påståendet om att han skulle ha gripits i natt. Det är en kort tidslinje mellan hans sista post och påståendet att ett gripande skulle skett. Om det dessutom handlade om bråk mellan dem som borde han ju inte vara på FF redan.
Det ryktet skulle jag vilja få veta äktheten i. Varifrån kom infon, och hur kunde det hamna på Flashback så snabbt - om det nu är sant.

Ryktet ang att Chrippa skulle blivit gripen igår får du nog ta med den skribenten som säger sig veta det
Citera
2024-11-08, 14:48
Avslutad
Citat:
Vad får dig att tro att det inte skulle kunna vara dom 2? Pga att Jacke blivit vän med Jocke ?

För att S aldrig använder lösnaglar 🥰
Citera
2024-11-08, 14:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Han lade ut på IG strax efter kl 0.00 och du skulle ha info om att han är gripen kl 0.59
Dvs inom en timme...

Tjugo minuter senare "vet du" att det handlar om bråk med Linnea - och ändå här han på FF idag ...

Hej Micro113. Trevligt du flydde tråden när han greps och kommer tillbaka lagom han släpps. Blir låbg frånvaro från dig i tråden då senare. Jag ska förklara några saker för tant.

1. Min info kom 00.53. Alla springer inte till Flashback direkt bara för du bor där.
2. Är inom en timme nåt problem?
3. Läser du mitt inlägg 1.09 där jag fått reda på varför han greps så ser du att jag tror han släpps redan idag. Så att han är släppt nu förvånar inte mig. Ledsen att göra dig besviken.
Citera
2024-11-08, 14:58
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Dom har även plockat bort varandras namn ur "bio" på tiktok & instagram, samt tagit bort varandra som följare)

En indic på att förhållandet stormar och det greps inatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in