Är väldigt nöjd med erbjudandena de har dvs core tjänst med familjejuridik och lite annat och ett kreditkort med lite premiumtjänster samt då att jag la över en del i diskretionär förvaltning och bättre ränta ifall jag vill ta lån.
Det kostar några tusen men jag äter upp det i form av lounge och resturangbesök. Jag har en väldigt trevlig ung man som löser saker som har med pengar att göra åt mig till ingen merkostnad.
Han fixar grejer och kommer med råd och information och slänger åt mig lite lulllull, jag vet inte om jag tjänar mer pengar eller mindre men det känns bra att ha det ömsesidiga engagemanget.
Pengarna växer, svårt att säga om de hade vuxit mer eller mindre på om jag förvaltat på egen hand, men jag har inte så dyra vanor ändå vi är ganska som paret i
https://youtu.be/mj0XInqZMHY?si=3T1X9gfWo_rwuIk_ (Ed Sheeran - Beautiful People) i min familj.
Jag gillar mastercards travelerbjudanden med massa semesteraktiviteter och shoppingerbjudanden men de är kopplade till kortet man får som jag antar att vem som helst kan ansöka om.