Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Alla tänker olika och alla har sin drivkraft. Du tex har väl främst Jocke och Anjo som lever i dig. Det brukar bli så när någon när äkta avsky mot någon.
Jag har tex under flera månader påtalat att de som inte kan se hur fel Chrippa gör utan bara försvarar allt gör ju att Chrippa tror att han gör rätt. Hade dessa människor verkligen brytt sig eller i vart fall förstått hur han bryter ner sig själv och satt i bromsen istället hade han kanske för en sekund stannat upp och andats.
Han skulle fly med barnet och leka katt och råtta. Nu blev det inte så bla tack vare sin stora käft. Gudskelov.
Jocke är Jocke, han är både rolig och bra på media.
Anjo och gruppen är riktiga idioter, så är det bara. Deras idioti dom har spridit sedan Januari har krossat Chrippas broms och även Linneas broms, vad har dom för alternativ? Anjo och gänget har lyckats oavsett om dom åker dit eller inte.
Du tror på riktigt att Jocke är glad nu, han hade alla dagar i veckan velat reda ut detta för ett år sedan, varför tror du han hämtade dessa två på Landvetter i vintras?
Tror du Chrippa hade gått tillbaka till Linnea igen om inte allt hat och alla lögner invävda i små sanningar hade spridits? Sekten skapade ett vi mot världen alternativ, som inte ens Jocke kunde få stopp på.
Förstå att resonemanget jag svarade på angående deras påstådda invaliditet var ett försvar mot Jocke, hade dom bägge varit så dumma i huvudet, så hade en närstående fått dom omyndighets förklarade för länge sedan, utan invändningar från myndigheter.
Du har kanske rätt om de senaste månaderna, men inte förmågan att förstå mitt anti sekt och anti häxjakt tänk.