2024-11-08, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Tror användaren syftade på att inte ens flyttlådor kunde de köpa själva utan även för dessa var Thomas tvungen att gå med in på Rusta och betala.
Dessa flyttlådor var inför flytten dit där de bor nu (eller möjligtvis till den innan, undervåningen/källaren de bara bodde en snabbis i)

Och sen såg jag ditt svar på mitt inlägg om lägenheten på söder. De lämnade den inte frivilligt som det lät som att du uppfattade det som. Det blev ju kaos och de gjorde ju slut då och allt, Chrippa hamnade ju i Norrköping då tack vare Jocke och sen kom cirkusen med Linneas återintågande...

Tack för förklaringen. Det är lite förvirrande ibland det här.
Citera
2024-11-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Väldigt märkligt resonerat. Vill du bara svartmåla Jocke?

Fakta är:
Högstadiet var för svårt för amöban
Linnea är inte smart
Jag med flera tycker Jocke överraskar med sin intelligens

Nej detta är ett helt normalt resonemang. Jag vill framkomma till att du försöker inte svartmåla Jocke, utan du svartmålar Jocke.

Varför gör du det?

Antagligen förstår inte du med flera hur ni själva resonerar.
Citera
2024-11-08, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Mmmm pudelns kärna ligger där. När Julia kom för att hämta barnet och inte fick det så trappade soc. upp det hela. De vet om varför passet är spärrat för barnet. Han har barnet är desperat och beter sig illa. Kan finnas hot med som är inspelat som vi inte hört. Men det är ren spekulation från min sida.

Men hursom soc. tänker att risken finns att han tar färjan till Tallin eller något och försvinner med barnet. Kan var det som det av mig antagande hotet handlar om.

Det var därför barnets flyttades från Chrippa. Jag var så förvånad för jag har ju svårt att förstå att folk ljuger uppenbarligen men hans glada uppsyn när han hade skyddsplacerat barnet hos sig själv var för att han tänkte fly. Och Julia skulle aldrig få ha barnet igen, var det han som sa det? Eller var får jag det ifrån?

Han lät i alla fall som om Julia gjort något helkorkat och därför skulle han få vårdnaden själv.

Jag tror Chrippa tänder lite på idéen om att fly. Kanske blir precis tvärtom för Herr Överläkare Berg.

Det är rimligt att det gick till så. Ingen vill ha ett kidnappat barn att leta efter.

Jag vet att Linnéa sagt att hon skulle se till att båda föräldrarna blev av med flickan. Hon kan ha jobbat för det.

Om det var förhandlingar i torsdags så gick något fel för Chrippa. På Instagram kan nog alla (nästan) läsa ut det. Han verkade känna sig sviken och förådd.

Strax efter kom polisen och grep Chrippa. Ingen ny uppdatering just nu i varje fall.
Citera
2024-11-08, 08:41
Medlem
Citat:
Inget på Christofer hos Örebro TR via mejl. Fick du nåt?

Tyvärr inget på TCB hos Örebro Tr. Ett ärende med JEPP:

https://ibb.co/MBzCG1H

Antar att det rör dataintrånget mot ex-sambon.
Citera
2024-11-08, 08:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Nej detta är ett helt normalt resonemang. Jag vill framkomma till att du försöker inte svartmåla Jocke, utan du svartmålar Jocke.

Varför gör du det?

Du menar Jocke inte är smart då ingen av de sitter för pengatvätt eller vad? Det tar tid och är ekos uppgift. Eller jobbar Jocke där nu?
Citera
2024-11-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Varför gör du det?

Alla tänker olika och alla har sin drivkraft. Du tex har väl främst Jocke och Anjo som lever i dig. Det brukar bli så när någon när äkta avsky mot någon.

Jag har tex under flera månader påtalat att de som inte kan se hur fel Chrippa gör utan bara försvarar allt gör ju att Chrippa tror att han gör rätt. Hade dessa människor verkligen brytt sig eller i vart fall förstått hur han bryter ner sig själv och satt i bromsen istället hade han kanske för en sekund stannat upp och andats.

Han skulle fly med barnet och leka katt och råtta. Nu blev det inte så bla tack vare sin stora käft. Gudskelov.
Citera
2024-11-08, 08:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tyvärr inget på TCB hos Örebro Tr. Ett ärende med JEPP:

https://ibb.co/MBzCG1H

Antar att det rör dataintrånget mot ex-sambon.

Då var det ingen muntlig förhandling igår som senare urartade i bråk och polis. Nog bara vanligt bråk när drogerna tog slut på vinden. Saknar Linnéa nerknarkad på TT lives.
Citera
2024-11-08, 08:52
Medlem
Citat:
Då var det ingen muntlig förhandling igår som senare urartade i bråk och polis. Nog bara vanligt bråk när drogerna tog slut på vinden. Saknar Linnéa nerknarkad på TT lives.

Kan ju finnas något annat - kan också vara sekretess, även om det är ovanligt.

Rör det ett myndighetsbeslut som överklagats så är det Förvaltningsrätten som gäller.
Citera
2024-11-08, 08:53
Medlem
Försökt gå igenom tråden för att se om någon nämnt det.

Linneas IG har man hon tagit bort Chrippa ifrån.
Chrippa har tagit bort Linneas namn på ig också.

Skulle inte dom gifta sig ? Fria inte chrippa till linnea på det mest sunkiga stället en pub. Som otroligt vackert.

Fick han inte upp den igår?

Träffa han Micro113 kanske? Så Linnea blev svartis.
Citera
2024-11-08, 08:56
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Kan ju finnas något annat - kan också vara sekretess, även om det är ovanligt.

Rör det ett myndighetsbeslut som överklagats så är det Förvaltningsrätten som gäller.

Vill du kolla när du har tid? 🙂 Du är smart och kunnig.
Citera
2024-11-08, 09:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Försökt gå igenom tråden för att se om någon nämnt det.

Linneas IG har man hon tagit bort Chrippa ifrån.
Chrippa har tagit bort Linneas namn på ig också.

Skulle inte dom gifta sig ? Fria inte chrippa till linnea på det mest sunkiga stället en pub. Som otroligt vackert.

Fick han inte upp den igår?

Träffa han Micro113 kanske? Så Linnea blev svartis.

Tog nog bort varandra under bråket igår. Trubbel i paradiset. Enligt några är ju allt så perfekt.

Glöm inte William X som bakas nu.

Han fick garanterat inte upp den igår. Ladd balle.

Frågan är vad Linnea gör nu när han är hos polisen? Raderar kanalen? Plockar bort tjejer IG? Deklalerar åt honom? Skriver soc anmälningar? Skriver till araber i Malmö och Stockholm? Assisten Nea.
Citera
2024-11-08, 09:04
Medlem
Taebbans avatar
Pengarna har börjat sina för Chrippa, och Linnea, som tjänar mer i månaden, än vad många av oss andra har gjort genom livet, Tänker längre inte öppna upp fittan för chrippa. Blir det stream ikväll tro med en härlig vlogg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in