2024-11-08, 04:28
Medlem
NiccoJs avatar
Adam är ju advokat och jag tänker att man då undviker att låta en trevande hand sakta föras ned mot skötet på en labil kvinna som Elsa, han har säkert sätt hur illa det kan sluta för hyggliga killar som bara vill ha lite fitta.

Den som förstör programmet mest är Niklas som med sin uppsyn och prat hade passat bättre i Joel-bitar. Man får ha varit fan så mobbad o nedtryckt under livet för att fastna för honom.
Citera
2024-11-08, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Magnus har narcissistisk personlighetsstörning. Helt sjuk i huvudet och borde förbjudas i tv.

Hector är van att bli förnedrad och borde räddas av tv-teamet. I övrigt mycket rar och snygg pojk. Förtjänar det bästa.

Elsa har ett fruktansvärt beteende och läppar. Herregud vem tror hon att hon är? Snälla rara. Ser ut som vilken svensk tjej som helst men agerar som om hon vore prinsessan på ärten. Är lägre standard än advokaten som inte inser det.

Adam förtjänar bättre. Han har allt plus advokattitel och kommer snart angripas av kärleken av annan kvinna av högre rang än den där felande fillersläppen.

Ninni förtjänar priset av årets tråkigaste tv-personlighet. Likaså hennes partner vad han nu heter. De kommer leva ihop i all evighet eftersom det finns inga andra för dem.

Selma borde söka psykvård och göra något åt hästbettet. Besattheten av kaninen är sjuklig. Partnern, minns ej namn är ej redo för det här och kommer dra.

Håller med om allt utom Selma. Skulle inte formulera det så, söka psykvård.
Hon har varit med om jobbiga saker och reagerar helt normalt.
Det är dessutom sunt att hon reflexmässigt inte vill bryta ihop framför kameror som sen sänder det i hela Sverige.
Det är inte ”stört” att ha integritet.

Magnus däremot, svar ja. Märktes redan när han presenterade sig som en fjant som pratar franska hemma fast han är svensk.
Äckligt självupptagen och dessutom enormt oattraktiv, reagerar bara med ren avundsjuka på Hector som är tusen ggr snyggare och härligare.
Magnus är inte ens bög. Han är säkert straight men gillar att förnedra män då bögar är väldigt utsatta.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Tyvärr har du nog helt rätt. Narcissister, psykopater och alla underliggande avarter lyckas för eller senare krossa någons hjärta, men lite hårdare och elakare än hur deras eget sargade hjärta fann sin trasiga form. Uppmaning till alla som tror man kan läka en person med beteende/personlighetsstörning: släpp den tanken!!!!! Det funkar inte. Punkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Fortfarande är Elsa ett duplikat av insta-influencewannabie. ZERO personlighet, främsta tillgång normal 25+ ickebefruktad honkön!!!!! Noll imponerad, alls. Sorry….

Fattar inte riktigt det där med ”snygg kropp”…

Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Ingen bra dag för Elsa. Hon kommer upp ur badet i sin bästa knallröda bikini och trots det är samtliga mäns blickar på hennes mans skrev (endast Ninni har ögon för Elsa). Därtill dusch-scenen.

Ser faktiskt inget speciellt där mer än att alla kvinnor på 25 är attraktiva på sitt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag är lite inne på samma spår. Han har fått reda på saker ryktesvägen som gör att han helt tappar intresset. Riktigt obehagligt att se hur passivt aggressivt och manipulativt han beter sig mot H i kvällens avsnitt. Usch! Obehagligt. Han beter sig som att han hatar honom. Varför går inte produktionen in och bryter?!?!

Neeej. Magnus har inga vänner förutom sin katt. Han är ju ett svin som är avundsjuk på Victor, en mobbare.

Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Det är givetvis väldigt synd om Hector, men Magnus reagerar inte orimligt med att sätta gränser. Vad hade ni tyckt om att få frågan om att bli nypt i bröstvårtan med vetskapen om att den andra parten är underförstådd med att attraktion saknas? Dessutom, hade det varit en tjej som blev tillfrågad hade det såklart blivit ramaskri men som man förväntas man i vanlig ordning ta allt med klacksparkar. Det känns tydligt att Magnus känner sig väldigt obekväm efter den frågan och det tycker inte jag är speciellt konstigt.

Magnus reagerar visst orimligt. Känner man så som han säger ska man avbryta. Äcklas man så ska man inte fortsätta bara för att man älskar att bli filmad.
Han är ju inte bög.
T.o.m. heteromän här i tråden tycker att Hector är attraktiv.
Citera
2024-11-08, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolkomAnnor
Vad jag har tänkt på det senaste avsnittet:

2. Jag misstänker att hade Magnus varit en kvinna hade det vart mer okej när han ville backa fysiskt. Nu blir han istället hårt dömd för sitt tillbakadragande. Jämför scenariot med Linnea och Jim i förra säsongen. Han blir väldigt arg när han känner att Hector inte är med på den förklaringen. Jag förstår Hector, nästan alla kan förstå Hector. Då det är så oerhört smärtsamt att bli avvisad på det där sättet. Men Magnus reaktion kretsar mer kring att han upplever ett tvång på att komma nära som han starkt försöker motsätta sig, för som han säger, han är inte där. Och det ser brutalt ut. Men blir i hans värld nödvändigt!

Ja, mycket bra jämförelse med Jim och Linnea. När hon sa att hon inte var bekväm med att Jim tog på henne hela tiden var ALLA på hennes sida. Jim var ett creep som inte respekterade hennes gränser. Men i Magnus fall så är det han som är skurken. Jag har svårt att se att han gjort något fel, utom möjligen vara lite torr och tråkig. Däremot verkar Hector tyvärr inte vara så intelligent: han tycks ha oerhört svårt att sätta sig in i någon annans perspektiv och att ta till sig hur andra resonerar.
Senast redigerad av afg77 2024-11-08 kl. 06:29.
Citera
2024-11-08, 06:56
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nu när du säger det så undrar jag om Magnus kollat upp Hector bland sina vänner och bekanta och fått till sig nåt skvaller som han inte gillar, eller så har han hört en sanning om Hectors liv och leverne som han inte kan acceptera kanske? - De var ju så goa och nära varandra efter bröllopsnatten, men sen hände nåt.

Jag tänkte lite samma. Det här med Magnus avsaknad av attraktion kom lite väl plötsligt och dessutom efter att de redan varit närgågna, hånglat och myst, sedan vände allt. Det jag kunnat misstänka utifrån det som visats i programmet är som sagt middagen de hade där Hector berättade om sina tidigare relationer, eller brist av dem, och då tyckte jag mig ana en förändring hos Magnus.

Men du är säkert något på spåren med att det är något som har framkommit off-camera också.
Citera
2024-11-08, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hector! Du är skitsnygg/snäll och smart. Be den där jäkla semibögen fara åt helvete och du kommer inte ha minsta problem att skaffa en ny partner.

Det vet Hector om. Är nog kanske det som är Magnus problem. Hector är 40 och har aldrig haft ett förhållande längre än en natt. Hector är kanske en glädjepojke?
Citera
2024-11-08, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Håller med om allt utom Selma. Skulle inte formulera det så, söka psykvård.
Hon har varit med om jobbiga saker och reagerar helt normalt.
Det är dessutom sunt att hon reflexmässigt inte vill bryta ihop framför kameror som sen sänder det i hela Sverige.
Det är inte ”stört” att ha integritet.

Magnus däremot, svar ja. Märktes redan när han presenterade sig som en fjant som pratar franska hemma fast han är svensk.
Äckligt självupptagen och dessutom enormt oattraktiv, reagerar bara med ren avundsjuka på Hector som är tusen ggr snyggare och härligare.
Magnus är inte ens bög. Han är säkert straight men gillar att förnedra män då bögar är väldigt utsatta.

Fattar inte riktigt det där med ”snygg kropp”…

Ser faktiskt inget speciellt där mer än att alla kvinnor på 25 är attraktiva på sitt sätt.

Neeej. Magnus har inga vänner förutom sin katt. Han är ju ett svin som är avundsjuk på Victor, en mobbare.

Magnus reagerar visst orimligt. Känner man så som han säger ska man avbryta. Äcklas man så ska man inte fortsätta bara för att man älskar att bli filmad.
Han är ju inte bög.
T.o.m. heteromän här i tråden tycker att Hector är attraktiv.

Magnus pratar fjolligt och har ett fjolligt kroppsspråk. Inte så utstuderat som andra men ändå. Det är uppenbart att han är bög.
Citera
2024-11-08, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afg77
Ja, mycket bra jämförelse med Jim och Linnea. När hon sa att hon inte var bekväm med att Jim tog på henne hela tiden var ALLA på hennes sida. Jim var ett creep som inte respekterade hennes gränser. Men i Magnus fall så är det han som är skurken. Jag har svårt att se att han gjort något fel, utom möjligen vara lite torr och tråkig. Däremot verkar Hector tyvärr inte vara så intelligent: han tycks ha oerhört svårt att sätta sig in i någon annans perspektiv och att ta till sig hur andra resonerar.

Jim var dock klängig och kvävande, det framgick också väldigt mycket från hans sida hur viktigt ”närhet” var.

Hector framstår inte som någon tungfladdrande sexdåre som sitter på magnus som cellofanplast, däremot är det såklart helt ok att inte vilja vara fysisk med en annan person i ett sånt här format, då bör man dock bryta eftersom det aldrig kommer leda vidare.

Jag tycker många har att lära från hectors inställning att inte bli nedbrutna av nån annans icke-attraktion.

Jag tror många blandar ihop magnus rätt att sätta gränser med hans osympatiska sätt och hans självupptagna intryck, två saker kan vara sant samtidigt. Hans besatthet vid sig själv dryper av osäkerhet.
Citera
2024-11-08, 08:44
Medlem
NiccoJs avatar
Magnus måste känna sig utanför i Stockholms bögvärld där det är svårare att få någon att påminna en om tandläkartiden än någon som kör upp majstången i stolgången.
Citera
2024-11-08, 08:49
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afg77

Fast Linnea bröt ju och åkte hem! Magnus stannar kvar och sitter på retreatet och är så äcklad att han inte ens vill röra vid Hectors finger. FINGER!
Sen hans gaslightande snack med Hector om att han själv minsann hade reagerat respektfullt om det var Hector som gjort likadant. NEJ. Med tanke på att han inte ens klarade av att Hector skämtade om att Magnus behövde gå på toa utan kände sig kränkt i TV så finns det inte en chans att han hade suttit kvar och tagit något sånt med vänlighet och värdighet.
Noll självinsikt.
Citera
2024-11-08, 09:41
Medlem
Litauens avatar
Hahaha det paret som sitter ihop. Svårt att hitta ord.
Citera
2024-11-08, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Bli inte förvånade om Magnus dyker upp på dumpen. Från en som vet
Vaa? Do tell.
Citera
2024-11-08, 10:08
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Bli inte förvånade om Magnus dyker upp på dumpen. Från en som vet

Om det är sant är det jättebra att det kommer fram, om det bara är spekulation ska det inte stå här överhuvudtaget.
Har du på fötterna i detta, eller är det hörsägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in