2024-11-08, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte om han omger sig med dylikt ..

Det ena jag vet är att han är tillsammans med en vacker, smart och tilltalande tjej som Jocke vill ha..
Hon är vacker, fin och smart,

Din förälskelse i Rask ger tydliga anledningar till att inte lita på ditt omdöme också i denna fråga.

Hon är genuint motbjudande.
Citera
2024-11-08, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Han greps efter dessa tider.

Det tyder på att det stormar i förhållandet!

Nej nej nej, de är jättelyckliga. Det står här i tråden.

Det innebär ju tidsmässigt att Chrippa var besviken på någon och sen kom polisen.

Det är ju ingen nyhet att det där förhållandet inte verkar stabilt.

Nu är det andra gången Chrippa grips för samma sak.
Citera
2024-11-08, 02:21
Medlem
Pinto87s avatar
Det skulle hända nåt igår enligt en säker källa. Kan det varit vårdnadstvist med Julia? Karlstads TR hade flera förhandlingar om sånt igår. Chrippa sade i stream i onsdags kväll tror jag att han hade saker att förbereda och fixa imorgon. Kan bråket inatt påverkats av en ny insats förhudsundersökning 2.0 i rätten?
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Och alla män är avundsjuka på Skabbe för att han för närvarande knulla en outbildad, arab-älskande blonderad tjockis..!
Nej jag tror ingen känner någon avundsjuka för att han pökat Julia .. Däremot är det tydligt att han försöker skydda Julia för att hon inte skall dra med sig barnet i sitt skit...
Citera
Medlem
Citat:
Men han har ju kommenterat på sin kanal efter eko. Tror energin är slut eller nåt för YT o memmo. Nu vet han eko har koll på de så inga mer oskattade pengar där igenom.

Ah, hade missat att han kommenterat. Ja, då är det väl än mer märkligt att han inte håller igång den som sekundär inkomstkälla. Kanske beror det på skatten.
Citera
2024-11-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
På vilket sätt tycker du hon är smart?

Det skulle i så fall vara att hon sagt att hon ska krossa honom och det verkar ju gå åt det hållet.
Citera
2024-11-08, 02:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte om han omger sig med dylikt ..

Det ena jag vet är att han är tillsammans med en vacker, smart och tilltalande tjej som Jocke vill ha..
Hon är vacker, fin och smart,

Har Christofer nån vid sidan av Linnea alltså? Vem? Detta är ju väldigt intressant!
Citera
2024-11-08, 02:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har 100% rätt i det jag skrev men orkar faktiskt inte med dig när du uppenbart har fel men vägrar erkänna det eftersom du borde veta att jag har rätt.
Nej, du kan inte visa stöd för det påstår och inte bemöta mig när jag säger att du har fel.

Att du sen vill smita undan med svansen mellan benen ger dit inte rätt någonstans
Du hade fel - medge det istället.
Citera
2024-11-08, 02:25
Medlem
Citat:
Det skulle hända nåt igår enligt en säker källa. Kan det varit vårdnadstvist med Julia? Karlstads TR hade flera förhandlingar om sånt igår. Chrippa sade i stream i onsdags kväll tror jag att han hade saker att förbereda och fixa imorgon. Kan bråket inatt påverkats av en ny insats förhudsundersökning 2.0 i rätten?

Har han kvar bilen efter förra tillslaget? Han brukar ju annars fota klockarmen på ratten när han ska nånstans, men det var längesen han gjorde det nu.
Citera
Medlem
Citat:
Hade missat denna detalj tidigare, men redan i januari 2023 hade kräket faktiskt beslagtagit sambons visakort från Nordea - bilder från när polisen kontrollerade hans plånbok:

https://ibb.co/wsDGcwC
https://ibb.co/wr1jxrZ

Det var ju väldigt intressant i relation till händelserna som nu radas upp.

Han har problem, trubbel i paradiset.
Citera
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
På vilket sätt tycker du hon är smart?

Det är uppenbart inte Linnea Micro pratar om då beskrivningen inte stämmer in någonstans på smart, vacker, smal, nån Jocke vill ha osv.
Citera
2024-11-08, 02:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hade missat denna detalj tidigare, men redan i januari 2023 hade kräket faktiskt beslagtagit sambons visakort från Nordea - bilder från när polisen kontrollerade hans plånbok:

https://ibb.co/wsDGcwC
https://ibb.co/wr1jxrZ
Vad är det bilderna kan bevisa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in