2024-11-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Tänker inte avslöja den. Men skrattar bäst som skrattar sist. Du kommer få uppstoppat i röven senare att jag haft rätt om allt och du fel om allt.

Gå och gråt nu. Världens bästa pappa ska skaka galler länge nu förhoppningsvis. Du kan besöka han på Kumla.

Sluta skicka PM till mig.

Han har ju lagt upp på IG ikväll...? Senast kl 22?
Citera
2024-11-08, 01:37
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Nej kan inte vara positivt att bli gripen 4 gånger på ett år.

I Christofers värld är det nog normalt. Som att alla knarkar

Om Christofer är ute till sommaren 2025 kommer han åldrats så mycket då att han kan betala pensinärspriser utan misstänksamhet?
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-08 kl. 01:47.
Citera
2024-11-08, 01:41
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har fått lära mig i dag av experterna att lagen är felskriven och dessutom inte håller när den tillämpas. Vi lever i de laglösas land.

Kan han vara släppt redan därför han lagt ut låten som om han blivit slängd under bussen.

När till och med grannarna, som borde vara vana vid liv ifrån deras lägenhet, ringer polisen borde det gått extra vilt till.

När lades låten ut?
Citera
2024-11-08, 01:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han har ju lagt upp på IG ikväll...? Senast kl 22?

Han greps efter midnatt.
Citera
2024-11-08, 01:44
Medlem
Citat:
Finns inget att vara avundsjuk på Skabbe. Missär.

Tänk stressen han har. Konstant.

1 max 2 dagar får man må dåligt. Imorgon är allt bra igen.
Sen börjar det om.
Citera
2024-11-08, 01:46
Medlem
Läser i tråden att Linnea varit ute med en tjejkompis. Så nervös, skärrad som Chrippa är nu med lågt självförtroende då allt inte bara blir som han vill, så kanske han ballade ut av den anledningen. Han vill ha sina kvinnor rakt stående bakom honom i skuggan i väntan på att tas fram och leka med.

Men med det sagt så vet inte jag om detta stämmer. Kanske är allt en groda, kanske inte.
Citera
2024-11-08, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Sen börjar det om.

Så är det ju. Det är därför han nu i dagarna har ett så påklistrat hurtigt beteende. Riktigt påklistrat. Fake it til you make it!
Citera
2024-11-08, 01:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Sen börjar det om.

Ja Marbs knark och huvudet i sanden löser allt. Livscoach Berg 😆😆 Skulder på miljoner knark inga vänner och lever i ett stormigt förhållande. Får inte träffa sitt barn ens.

Är han ens youtuber längre?
Citera
2024-11-08, 01:52
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Läser i tråden att Linnea varit ute med en tjejkompis. Så nervös, skärrad som Chrippa är nu med lågt självförtroende då allt inte bara blir som han vill, så kanske han ballade ut av den anledningen. Han vill ha sina kvinnor rakt stående bakom honom i skuggan i väntan på att tas fram och leka med.

Men med det sagt så vet inte jag om detta stämmer. Kanske är allt en groda, kanske inte.

Tänkte på detta också. Han vill kontrollera henne. Precis som han vill med Jocke Jacke Luggen osv. Så typiskt narcissist.
Citera
2024-11-08, 01:52
Medlem
Citat:
När lades låten ut?

För åtta timmar sedan. Men vi vet ju att i Chrippas liv finns det kreativa personer.

Sedan nån bild på en väg och låttexten för 4 timmar sedan.

Och för 3 timmar sedan en bild på honom i något hotellrum (kan vara gammal bild) där han sitter med glas i handen och klocka på armen med texten: "När det blåser som mest, ser man alltid vilka som är 100%

Jag behöver inte nämna er alla vid
namn, men Jag älskar er, och jag vill
att ni ska veta, att det spelar ingen
roll vad ni vill ha hjälp med, lojalitet
har inget pris"
Citera
2024-11-08, 01:53
Medlem
Citat:
Så är det ju. Det är därför han nu i dagarna har ett så påklistrat hurtigt beteende. Riktigt påklistrat. Fake it til you make it!

Så är det.
Det syns igenom.
Citera
2024-11-08, 01:55
Medlem
Citat:

Han har också återkommande sagt att de båda skulle få tillbaka grejerna som beslagtogs förra gången. Kanske har hon trott honom - men så har dagarna gått utan att det hänt nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in