2024-11-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det är ju rätt obegripligt att Adam hakar på fjortis-flamsandet.
Har han tappat det helt för att han är såld på någon attraktion han har till henne?
Det syns ju att Adam tycker att hon är snygg oavsett vad vi säger här.
Hon såg faktiskt lite fräschare ut i detta avsnitt än jag sett henne i något av de föregående avsnitten.
Smink?
Kanske ovanligt glåmig och trött ansikte i de föegående avsnitten bara för att hon varit så blase? Dessutom så gick nog utseende ner sig då hon var så ond hela tiden. Ondska gör en trött och glåmig ofta.
(Inte för intet att folk som är kära och lyckliga brukar bli extra attraktiva. Ögonen, lystern gör att hela utseendet blir vackert på lyckliga, snälla och kloka människor.)

Adam har dock en genuinitet i sin lyster, som inte instagram-slätstrukna Elsa har.
Dock har han lite ginger-blaffighet över sig. Samtidigt är han attraktiv i en äkthet, som inte Elsa har hos sig. Elsa har snyggare kropp, kanske ser lite instagram-snygg ut, men samtidigt det där "tomma, ointressanta" utseendet ihop att hon flipprar med sina "instagram-wt-naglar".
Fortfarande är Elsa ett duplikat av insta-influencewannabie. ZERO personlighet, främsta tillgång normal 25+ ickebefruktad honkön!!!!! Noll imponerad, alls. Sorry….
Citera
2024-11-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Använde jag för svåra ord som Elsa sa?

Jag beklagar om du behöver vara full för att kunna skriva så
Ord? Eller bilder? Eller VAD missade jag?
Citera
2024-11-08, 00:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Ord? Eller bilder? Eller VAD missade jag?
Ingen aning, om folk kan missa ord känner jag inte till, men folk som inte klickar på bildlänkar av religiöst principiella skäl kommer missa bilder
Citera
2024-11-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ingen aning, om folk kan missa ord känner jag inte till, men folk som inte klickar på bildlänkar av religiöst principiella skäl kommer missa bilder
Ok. Den religiösa delen av ditt svar på rak fråga får stå för dig och de du åsyftar. Men tack för att du känner behovet av att dela med dig av just din uppfattning! Fint av dig.👀
Senast redigerad av Ballabulle 2024-11-08 kl. 00:17.
Citera
2024-11-08, 00:21
Medlem
Elsa kanske lyfte och glänste lite mer i det här avsnittet just för att det var så pass många fler kameramänniskor runt omkring dem hela tiden. Jag slogs av det när jag såg Adams foton på Instagram från inspelningen av lek-rummet, tror det var 4-5 personer som hörde till filmteamet. Elsa kände sig säkert som en "kändis" och levde upp pga av det. Kanske var det en mer skicklig kameraman som gav henne bättre ljus också, än deras vanliga tråkige de har släpandes efter sig hemma. Jag tyckte att vårtorna såg mindre ut också!
Citera
2024-11-08, 00:25
Medlem
Citat:
Adams stjärtskåra mina damer & damer
https://imgbox.com/xu5hda2i
drar sig i tutan för säkerhets skull inför en förundrad bög i rött

Ingen bra dag för Elsa. Hon kommer upp ur badet i sin bästa knallröda bikini och trots det är samtliga mäns blickar på hennes mans skrev (endast Ninni har ögon för Elsa). Därtill dusch-scenen.
Senast redigerad av jandals 2024-11-08 kl. 01:06.
Citera
2024-11-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nu när du säger det så undrar jag om Magnus kollat upp Hector bland sina vänner och bekanta och fått till sig nåt skvaller som han inte gillar, eller så har han hört en sanning om Hectors liv och leverne som han inte kan acceptera kanske? - De var ju så goa och nära varandra efter bröllopsnatten, men sen hände nåt.

Jag är lite inne på samma spår. Han har fått reda på saker ryktesvägen som gör att han helt tappar intresset. Riktigt obehagligt att se hur passivt aggressivt och manipulativt han beter sig mot H i kvällens avsnitt. Usch! Obehagligt. Han beter sig som att han hatar honom. Varför går inte produktionen in och bryter?!?!
Citera
2024-11-08, 00:35
Medlem
Citat:
Elsa kanske lyfte och glänste lite mer i det här avsnittet just för att det var så pass många fler kameramänniskor runt omkring dem hela tiden. Jag slogs av det när jag såg Adams foton på Instagram från inspelningen av lek-rummet, tror det var 4-5 personer som hörde till filmteamet. Elsa kände sig säkert som en "kändis" och levde upp pga av det. Kanske var det en mer skicklig kameraman som gav henne bättre ljus också, än deras vanliga tråkige de har släpandes efter sig hemma. Jag tyckte att vårtorna såg mindre ut också!
Som sagt tidigare är Elsa en typisk Influencewannabie, men saknar både intressant content eller personlighet för att kunna lyckas bygga sitt eget unika brand. Så till vida inte hennes starkaste intryck hon ger går att skapa ett eget koncept på: just bara vara EXTREMT negativ, uttråkande(!!! Märk mitt ord) samt genuint oempatisk. Varför matchades inte hon och Magnus? De skulle ha så mycket gemensamt! Vare sig någon av dem är ju speciellt attraherade av någon utom dem själva, så läggning bör inte hindra? De kan väll kalla sig asexuella och vara glad i det? Bara en rimlig tanke…
Citera
2024-11-08, 00:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Ha, ha, underbart inlägg där du ger uppmärksamhet till kameramännen.
"Vanliga, tråkiga som de har släpandes efter sig"
Citera
2024-11-08, 00:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Som sagt tidigare är Elsa en typisk Influencewannabie, men saknar både intressant content eller personlighet för att kunna lyckas bygga sitt eget unika brand. Så till vida inte hennes starkaste intryck hon ger går att skapa ett eget koncept på: just bara vara EXTREMT negativ, uttråkande(!!! Märk mitt ord) samt genuint oempatisk. Varför matchades inte hon och Magnus? De skulle ha så mycket gemensamt! Vare sig någon av dem är ju speciellt attraherade av någon utom dem själva, så läggning bör inte hindra? De kan väll kalla sig asexuella och vara glad i det? Bara en rimlig tanke…

Det var en bra match!!
Du borde jobba i teamet.
Citera
2024-11-08, 03:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Hector! Du är skitsnygg/snäll och smart. Be den där jäkla semibögen fara åt helvete och du kommer inte ha minsta problem att skaffa en ny partner.
Citera
2024-11-08, 04:13
Medlem
Det är givetvis väldigt synd om Hector, men Magnus reagerar inte orimligt med att sätta gränser. Vad hade ni tyckt om att få frågan om att bli nypt i bröstvårtan med vetskapen om att den andra parten är underförstådd med att attraktion saknas? Dessutom, hade det varit en tjej som blev tillfrågad hade det såklart blivit ramaskri men som man förväntas man i vanlig ordning ta allt med klacksparkar. Det känns tydligt att Magnus känner sig väldigt obekväm efter den frågan och det tycker inte jag är speciellt konstigt.
Senast redigerad av damnyou 2024-11-08 kl. 04:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in