Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-07, 21:46
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Inte jag heller. Så sjukt jobbig.

Ali, vad är det med honom?? Så trött på allt gnäll.
Amanda stör mig något enormt. Hennes konstiga skratt efter allt hon säger, det kryper i mig.

Alva tyckte jag inte om i början men jag har verkligen ändrat mig, hon verkar jättegullig.

Ali är sjukt långsint. Sannolikt är han typen, som kan hata dig i åratal för en bagatell du glömt, att du sagt.

Kul att nån mer gillar Alva!

Nåt måste få fart på Nabaz igen. Han är på alldeles för soligt humör just nu.

Natalie verkar vara en riktigt sympatisk person och man unnade henne att stanna men ändå känns Gollums sorti trist. Fy fan! Hans självupptagna malande var ju plågsamt att bara lyssna på i några minuter. Klart Patrik ville simma tillbaka till Svedala. Men maken Lasse och de tre knähundarna känner nog den riktige goe rolige samarbetande Gollum/Thomas.
2024-11-07, 22:15
Avslutad
Ali är så avundsjuk på Ludvig och Tommy som har kul o hittar på saker istället för att ligga och grina bittert.
2024-11-07, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Tove är det Jokerns lillasyster?
Tänker Jokern i Batman.
Nej, tvillingsyster.
2024-11-07, 22:31
Medlem
greta75s avatar
Ali är inte min typ, jag älskar honom inte.

Håller med om att det varit mycket gnäll. Men han gillar att analysera spelet och han har ju full koll på vad som pågår. Det måste men ändå uppskatta.

Men behöver folk som har bil koll och so behöver man folk som har full koll. För i Robinson handlar mycket om att pakta.
2024-11-07, 23:44
Medlem
I avsnitt 15, 23 minuter och 25 sekunder in. Vad är det Tommy står och pillar på? Ser ju ut som han håller i en telefon han knappar på, eller vad kan det vara?

https://imgur.com/a/0fg4Bnm
2024-11-08, 00:03
Medlem
Seriöst är Amanda Blom lågbegåvad? Hon pratar sjukt lågbegåvat och låter som en 14-åring. .klarar hon sig i Australien helt själv, skulle tro att det är rika föräldrar som pyntar hennes resa. Verkar inte vara skap.
2024-11-08, 00:15
Medlem
makuhiras avatar
Skulle bli så lycklig om Thomas lyckas komma tillbaka till Nabaz.
2024-11-08, 05:25
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Monire kan inte simma men kasta kan hon den lilla tjockisen
Simma kan hon, gjordes i första avsnittet när deltagarna hoppade i vattnet från båten, dock så är hon mycket dålig på att simma. Har för mig hon sa att hon är rädd för vatten, då det tog lång tid för henne att hoppa i vattnet. Hon har kanske varit med om något trauma.
2024-11-08, 05:29
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Pål Hollender?

Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem är Pål?
Schakonat som var med i våras.

https://filmtopp.b-cdn.net/media/2024/03/Pal_Schakonat_Robinson_2024_EP_11_Hero.jpg?width=1 600&height=675&crop=top&auto=format
2024-11-08, 05:32
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Simma kan hon, gjordes i första avsnittet när deltagarna hoppade i vattnet från båten, dock så är hon mycket dålig på att simma. Har för mig hon sa att hon är rädd för vatten, då det tog lång tid för henne att hoppa i vattnet. Hon har kanske varit med om något trauma.

Hon sa att hon lärt sig simma sent i livet. Därför är hon rädd. Ganska standard att MENA folk inte lärt sig simma.
2024-11-08, 05:33
Medlem
Alva är bra, borde få komma till Robinson
2024-11-08, 08:07
Avslutad
Haha att bli uttagen och få va med komma dit hamna i ett lag ihop med en sån som Roger, ser till att laget hamnar i gränslandet men själv får va i Robinson, tar sin spade gräver sig sin grav för att sen skylla på en Axel.. hade jag vart dom hade jag sökt upp Roger o tagit spaden o slagit honom riktigt ordentligt med hans spade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in