2024-11-07, 15:16
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Har för övrigt börjat nära en dröm att se en säsong med worst of-deltagare från senaste säsongerna.
Gollum, han som skrek lappjävel och blev utskickad, den stora svarta, och några fler.

Det här kan vara den bästa idén i hela tråden! Ett slags anti-VIP med de största stollarna Hayes, Charlie, Valle, Zeki, den kvinnliga mordutredaren, Gollum och några till. Det skulle bli fenomenal teve!
2024-11-07, 15:21
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Jag hejar på Alva! Hon har en skön stil. Antagligen är jag helt ensam i tråden om att tycka det.

Fattar inte heller varför folk stör sig på Viktor. Än så länge känns killen helt harmlös.

Ut med Ali. Till skillnad från Roger, Gollum och Nabaz är hans underhållningsvärde snabbt tömt i botten.
2024-11-07, 16:47
Medlem
Orkar inte med Idas röst mer
2024-11-07, 17:01
Medlem
hazard simpsons avatar
Petra på örödet. Fy fan vad provocerande hon var. Blev sjukt irriterad 🤮
2024-11-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolaRasmusson
Oliver Wong - är han kines?
Det ser du att han inte är
2024-11-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Jag hejar på Alva! Hon har en skön stil. Antagligen är jag helt ensam i tråden om att tycka det.

Fattar inte heller varför folk stör sig på Viktor. Än så länge känns killen helt harmlös.

Ut med Ali. Till skillnad från Roger, Gollum och Nabaz är hans underhållningsvärde snabbt tömt i botten.
jag har inget emot Alva men vad är det för fel på hennes röst?
2024-11-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tack för det perspektivet, jag har bara inte lyckats se förbi det som andra planterat, "Backstreet Boys? suger fet hästballe, nu avslutar vi diskussionen pojkar /Fredrik Segemyhr konsult"

Boyzone om jag får be! 🤣🤣
2024-11-07, 19:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Boyzone om jag får be! 🤣🤣
Faaan! det var det jag skev först, men suddade i sista stund då jag blev lite osäker på mitt minne, ska lyssna på det nästa gång Pamela + nude episoden visas
2024-11-07, 19:33
Medlem
Varför får inte Gertrud och monire stå över?
2024-11-07, 19:43
Medlem
Monire kan inte simma men kasta kan hon den lilla tjockisen
2024-11-07, 19:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Varför får inte Gertrud och monire stå över?

Reglerna är sådana, de som stått över i senaste tävlingen får inte stå över igen så det blir jämn deltagande i tävlingarna.
2024-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Reglerna är sådana, de som stått över i senaste tävlingen får inte stå över igen så det blir jämn deltagande i tävlingarna.
Är det en ny regel ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in