2024-11-07, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Låter fel. Trump vann pga sina ideer.

Det hade han inte gjort utan karisma.
Vad har han ens för idéer? Han har talskrivare och ideologer bakom sig. Men sen när han improviserar fritt är han helt förvirrad och säger massa tokiga grejer.
Sant att folk gillar något han representerar, kommunicerar.
Citera
2024-11-07, 20:34
Medlem
RutgerFuchss avatar
Vilket monumentalt valfusk!!
Citera
2024-11-07, 20:36
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vad har han ens för idéer? Han har talskrivare och ideologer bakom sig. Men sen när han improviserar fritt är han helt förvirrad och säger massa tokiga grejer.

Karisma? Han är en arg person som säger sanningen. Han har inga talskrivare.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Synd om dig om du ligger och oroar dig för det på nätterna. Det är inget du kommer få uppleva under din livstid. Såvida inte Putin trycker på röda knappen, då blir det jobbigt. Men någon invasion av Sverige blir det inte heller då. Då försvinner även Ryssland.

Tack för omtanken men jag sover som en stock. Frågar faktiskt, på riktigt, åt en kompis som nojjar.

Varför menar du att Ryssland ”försvinner” automatiskt om Ryssland invaderar Sverige?
Eftersom Trump inte kommer blanda in USA?
Citera
Medlem
fixxxers avatar
Citat:

Se på Joe Rogans intervju. Får inte alls känslan av att han är det minsta förvirrad. Han låter inte som dina vanliga herrar du är van att se och höra. Kanske det du reagerar undermedvetet på?
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Dags att storma Kapitolium för att rätta till det fejkade valresultatet!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Karisma? Han är en arg person som säger sanningen. Han har inga talskrivare.

Han har karisma. Vem som helst kan vara arg och säga sanningen.
Inte många har ”det”.
Citera
2024-11-07, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Se på Joe Rogans intervju. Får inte alls känslan av att han är det minsta förvirrad. Han låter inte som dina vanliga herrar du är van att se och höra. Kanske det du reagerar undermedvetet på?

Jag ska kolla. Jag tänker mest på hans offentliga tal och allmänna sätt att prata på där meningarna är uppstyckade hipp som happ och han bara slänger ur sig saker.
Citera
2024-11-07, 20:40
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Jag ska kolla. Jag tänker mest på hans offentliga tal och allmänna sätt att prata på där meningarna är uppstyckade hipp som happ och han bara slänger ur sig saker.

Ja hans retorik under tak är speciellt, absolut. Men Donald är ärlig och får saker gjorda, det gillar vanligt folk.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Den analysen kan man nog använda på Harris (eller Biden) också när jag tänker efter. Amerikanska folket föredrar en impulsiv och oförutsägbar ledare framför en falskt beräknande sådan, det är väl inte konstigt? Jag hade valt likadant.

Ja Reinfeldt hade aldrig kommit någonstans i USA, man måste ha karisma där. Den som kanske var närmast honom var väl Hillary? Och hon var ju inte populär.
Citera
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:

Som du säger själv har han inga talskrivare. Du är förvirrad.
Citera
2024-11-07, 20:41
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Har ju t.o.m. hänt att döda har röstat och det är inga problem utan ID-kontroller som demokraterna vägrar.

"When there's no more room in hell, the dead will walk the earth." Minns vad Stefan Löfvén sa: "Många döda försöker fly".

Sverige har många döda som försöker fly. I USA försöker dom rösta.

https://www.youtube.com/watch?v=_AJsinNjrKA
Senast redigerad av PingPongZong 2024-11-07 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in