2024-11-07, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Kom ihåg att det finns 6 miljoner etniska Svenskar i Sverige. Och 1,4 miljarder indier i Indien. Lura på det innan du kallar folk för idiot.

Vad har det med något o göra? Sverige sket ner sig kollektivt så fort politiker började sprida lögnen om att Ryssland har intresse av att invadera Sverige och då måste vi med i nato för att få skydd . Nu är vi här som idioter helt i onödan . Och tanken sv att Ryssland vill ha ett somalieland som Sverige är riktigt kul ju
Citera
2024-11-07, 04:46
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Den speciella åklagaren som skulle utreda och åtala Trump för olika brott har nu meddelat att alla utredningar läggs ner och avslutas.

Med andra ord så har Trump börjat skapa ordning i Washington DC 😄

Källa?
Citera
2024-11-07, 04:47
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Ponera att Biden inte lämnade över kampanjandet till Harris. Undrar hur jävla extremt Trump hade krossat dem dåed tanke på att han tog em rätt duktig seger nu

Tänk dig en normal republikansk kandidat mot Biden.
Citera
2024-11-07, 04:50
Medlem
Man undrar hur demokraterna kommer bemöta detta . Man hade en uppenbarligen dement kandidat som man ljög om under flera år . Sen kom Man på något man tyckte var smart och det var att ersätta dementa gubben med mest hatade personen inom demokraterna ENDAST pga hennes färg o kön . Sen förlorade man som aldrig förr och kommer dom närmaste 4 åren inte kunna genomföra ett piss . Undrar om man är nöjd över sitt val och sin retorik 🤣
Citera
2024-11-07, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Förra gången hade han personal som stoppade hans galenskap, nu är det bara lojalister och ja sägare som finns kvar/kommer anlitas.

T ex; Säger Trump att de ska atombomba en orkan, så kommer de göra det.
Inlägg så som ditt är anledningen till att vissa behöver ta pauser från sociala medier. Bara en massa negativ dynga utan koppling till verkligheten
Citera
2024-11-07, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Man undrar hur demokraterna kommer bemöta detta . Man hade en uppenbarligen dement kandidat som man ljög om under flera år . Sen kom Man på något man tyckte var smart och det var att ersätta dementa gubben med mest hatade personen inom demokraterna ENDAST pga hennes färg o kön . Sen förlorade man som aldrig förr och kommer dom närmaste 4 åren inte kunna genomföra ett piss . Undrar om man är nöjd över sitt val och sin retorik 🤣
Mycket i demokraternas valkampanjer är toppstyrt. Det är svårt att veta vad deras väljare tycker och vad som hade varit annorlunda om väljarna hade fått ta fram kandidater.
Citera
2024-11-07, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Källa?

Jag såg också en notis om det från Omni.se så du kan säkert hitta nyheten där.
Citera
2024-11-07, 04:57
Avslutad
Ganska underhållande att se alla reaktioner på min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas på att få till ett nyval. Att han på allvar tror att det är möjligt är ganska talande...

En annan kvinnlig kollega bröt ihop totalt och började gråta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohälsa"

Det sjukaste var nog en av våra vaktmästare som slog sönder en dörr och slog hål i väggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat för Vänsterpartiet, så det kan ju förklara en del. När vag öppet berättande för honom att jag gillar Trump försökte han slå mig på käften och kallade mig "facisthora". Sanningen är jobbig för woke-vänstern.

Jag jobbar på en statlig myndighet i Stockholm skall tilläggas.
Citera
2024-11-07, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04

Det kan se konstigt ut ja men om man inser att demokraterna i grunden styrs av helt andra personer än den som utåt sett är ledare då blir det mindre konstigt. Biden har aldrig varit den riktiga Presidenten och det var heller aldrig avsikten att Kamala skulle bli det. Dessa är bara marionetter med ett bra leende som det var tänkt ska locka väljare men sedan är det helt andra personer som styr partiet och politiken.

Det är helt naturligt när så många miljardärer mutar demokraterna med enorma summor, det är de som egentligen bestämmer och sedan finns säkert ett mellanskikt av ledare som verkställer. I detta mellanskikt har vi säkert Obama och en del andra betydelsefulla personer som utformar det manus som sedan ska läsas upp av marionetten som låtsas vara President.
Citera
2024-11-07, 05:03
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Självklart. Du också?

Det är säkert jättekul i din bubbla, andra är oroliga för hans utrikespolitik som Nato och Ukraina.

Jag tillhör den gruppen eftersom Trump är narcissist och han har inte uppvisat stabilitet.
.... Oavsett om han beundras ang förra sittningen.
Självklart. Du också?

Om nu Trump är så uppenbart farlig och ostabil. Vad säger det om en motkandidat som inte kan slå honom?

Det där om narcissismen håller jag med om men det behöver inte vara en dålig egenskap för en ledare. Betänk motsatsen. "Inte ska lilla jag vara till besvär" ledaren?
Citera
2024-11-07, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manneniburen
Inlägg så som ditt är anledningen till att vissa behöver ta pauser från sociala medier. Bara en massa negativ dynga utan koppling till verkligheten
Precis så här!
De vänsterblivna är helt desperata nu då de under en längre tid ljugit för varandra bla på sociala medier lögnerna har blivit sanningar i deras inbicilla hjärnor så nu spyr de ut diverse desperata lögner som att jorden kommer att gå under pga miljöförstöring, världskrig, ökade kostnader globalt osv osv och allt pga Trumpster!
Ungefär som när bensin och dieselpriserna faktiskt blev 10kr/litern billigare i pump som Jimmi sade innan vårt senaste val, så drar de vänsterblivna massvis med desperata lögner som ööh öööh, det är inte höger regeringens förtjäna osv osv!!!!

Roande dock att läsa dessa desperata självömkande lögner som de tror är sanningar!
Citera
2024-11-07, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Ganska underhållande att se alla reaktioner på min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas på att få till ett nyval. Att han på allvar tror att det är möjligt är ganska talande...

En annan kvinnlig kollega bröt ihop totalt och började gråta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohälsa"

Det sjukaste var nog en av våra vaktmästare som slog sönder en dörr och slog hål i väggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat för Vänsterpartiet, så det kan ju förklara en del. När vag öppet berättande för honom att jag gillar Trump försökte han slå mig på käften och kallade mig "facisthora". Sanningen är jobbig för woke-vänstern.

Jag jobbar på en statlig myndighet i Stockholm skall tilläggas.

Jösses, svenskar som tror de genom namninsamling med svenska namn kan få till ett ogiltigförklarande av ett amerikanskt presidentval. Att de ens tänker den tanken är så förbluffande korkat att man inte tror sina öron, men samtidigt så är ju vänsterblivna svenskar så här fullkomligt borta.

Den där statliga myndigheten borde kanske installera lite säkerhetsdörrar samt en del annan lämplig utrustning för t.ex. el-chocks-terapi. Sedan är det bara att byta skyltar som säger att detta är ett mentalsjukhus. Om det finns några anställda där som är friska kan de ta rollerna som mentalskötare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in