2024-11-06, 19:36
Medlem
rex144s avatar
De vänsterliberala tv-stationer däribland de svenska måste nu förklaraför sina tittare varför denne hemske kriminelle fascisten vann och inte deras upphausade Kamala.
Och han inte bara vann utan krossade Kamala.
Citera
2024-11-06, 19:36
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vilket jävla svammel.

Att Trump är fullblodsnarcissist får man vara rätt korkad att missa, likaså att hans grad av narcissism på spektrat är rejält patologiskt.

Du är förblindad av ditt hat mot Trump.

Jag ser minst lika mycket hat om inte mer från andra sidan. Trump kritiserar Kamala för hennes misslyckanden. Kamala kallar honom för fascist och skit som man gör när riktiga argument saknas men hon är god och mycket bättre än Trump. Så fejkar hon sin dialekt mm också. Normalt icke narcissiskt beteende det. Okej.

Vi kommer nog inte längre så ha det bra
Citera
2024-11-06, 19:37
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
han har sagt att han ska fixa fred innan han tillträder som president

Personen (du?) jag svarade sa att han hade 24 timmar på sig, men om han ska fixa fred innan han tillträder så har han fortsatt 2 ½ månad på sig.
Citera
2024-11-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Ska du inte kolla hur börsutvecklingen ser ut först?

Börsen och dollarn har rusat.
USA börsen sjunker som en sten, förutom Elon musks bolag konstigt nog.

Det är över nu för USA. Trumps anhängare har inte ens fattat det än att det är de som ska betala för tarifferna som trump tjatat om senaste halvåret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Tänk också på det att han tillträder ju först i januari.
Vi får se ifall han går samma öde till möte som JFK.
Citera
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Han har blivit värre med åren.
Berätta mer!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Ingen förlust för USA, mest synd om länderna dit dessa flyttar. Men Diddy är det väl inget land som vill ta emot, möjligtvis Somalia då.

Tänkte jag bommat woke/kommunist äcklet De Niro, men såg att att han låg som nr.25.
Citera
2024-11-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Dubbelmoralens hemland där högerkristna röstar fram en notorisk otrogen lögnhals. Det är något allvarligt fel på kombination höger och kristen där narcissister frodas. Runar, Ebba och Trump, växtkraft ur samma skithög. Religion är skit.
Heja Trump
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Har du tittat/lyssnat på JREs pod med Vance? Han framstod som mycket vettig och down to earth tycker jag.

Titta gärna och återkom med tidpunkterna när han säger något som du inte gillar! Vore intressant att förstå din synvinkel!
Ang tråden om Vance.
Jag har definitivt djupdykt ang hans personlighet och de kopplingar han har och det är absolut red flag på honom.

Det är nämligen inte enbart det som kommer ur höstens mun som bör bedömas, det handlar om hans kontakter, kopplingar, avslöjade mail och hur han slingrar sig som en hal ål när han konfronteras.
Hur han följer förintelseförnekare på X och väldigt mycket annat skräp.
Citera
Avstängd
Vilken som helst av kandidaterna är ju bättre än dendär dementa gubben Joe Biden
Citera
2024-11-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6999
Trump kan prata med Putin.

Kommer inte att hjälpa tror jag men Europa får väl ta ett större ansvar. Vi är väl trots allt rikare än Ryssland och kan ha inflytande.
Citera
2024-11-06, 19:43
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Dubbelmoralens hemland där högerkristna röstar fram en notorisk otrogen lögnhals. Det är något allvarligt fel på kombination höger och kristen där narcissister frodas. Runar, Ebba och Trump, växtkraft ur samma skithög. Religion är skit.

kan du ju säga till dina kompisar i arabvärlden med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in