Citat:
Ursprungligen postat av
alwayslook
Trevligt trevligt 😁👍
Frågan är om vi inte kan disskutera de via PM bästa Joker-Fillm-Spöket?
Du är alltid välkommen att PM:a
Tänker de blir sjystast så mot alla medlemmar i tråden så vi bara håller oss inom ramarna 😊
Detta är ett diskussions-forum och en tråd där
vi, olika medlemmar kan diskutera om olika typer
av skräckfilmer som till exempel den Italiensk-Amerikanska och paranormala skräckfilmen titlad:
" Amityville II: The Possession från året 1982 och
den Amerikanska paranormala skräckfilmen titlad:
" Thé Amityville Horror " från året 1979.
Till exempel, vilken scen som du tyckte var den bästa
eller också, vilka scener som du tyckte var de allra bästa scenerna i skräckfilmen " Amityville II: The Possession " från året 1982 tillika även vad beträffar scenerna i skräckfilmen " Thé Amityville Horror " från året 1979.
Det betyder också, att oavsett om jag diskuterar en skräckfilm med dig, så är det fritt fram för alla trådens medlemmar att säga sin mening om den skräckfilmen
som du och jag diskuterar om.
I den här tråden rekommenderar vi olika skräckfilmer till varandra, vi ställer även frågor till varandra om olika typer av skräckfilmer vilka leder till diskussion samt att vi också kan berätta lite grann om olika skräckfilmer.
Det är givet vis helt och hållet upp till varje medlem om man vill svara på skräckfilms-frågor och diskutera om en skräckfilm.
En fråga i skräckfilms-tråden kan till exempel vara, har
du sett skräckfilmen " Thé Exorcist " från året 1973 ... ?
Diskussion om en skräckfilm kan till exempel handla
om vad du och jag tycker om de olika scenerna i en skräckfilm.
Jag kan inte enbart rekommendera skräckfilmer till tråden utan jag tycker att man skall kunna ställa lite olika frågor till trådens medlemmar om skräckfilmer så som att man skall kunna diskutera om olika skräckfilmer.
Mvh/ FilmSpöket 🎭