2024-11-06, 12:26
Medlem
Emelitos avatar
Grattis DJT! En levande legend. Helt fantastiskt! Så jävla gött när rättvisan segrar!!!

Är så jävla glad!! Enormt viktig vinst för mänskligheten.
Citera
2024-11-06, 12:26
Medlem
Är riktigt nöjd! Det här var det bästa som kunde hända usa och även resten av världen.
Citera
2024-11-06, 12:30
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Känner mig inte helt säker med dessa två egocentrerade despoter på var sin sida om mig.
Citera
Medlem
Som svensk har man absolut ingenting att vara glad över. Jag har iaf resurser för att fly, det har inte ni.
Gissar att Kaliningrad kommer sitta ihop med Ryssland innan dessa fyra år är över.
Citera
Medlem
nintendoKalles avatar
Någon som har koll på eventuella kändisar som i förväg sa att de exempelvis skulle fly landet om Trump vann eller gjorde liknande uttalanden så man kan få garva lite gott åt dem?

Här i Sverige vet jag iallafall att Filip Hammar och Sigge Eklund kommer lipa i sina poddar så det ser man ju fram emot att lyssna på.
Citera
Medlem
Snälla. Kan någon av er som glädjer er detta förklara hur det här på något sätt gynnar oss i Sverige, Europa och världen?

Inga halvsanningar, ogrundade påståenden eller lösningar som saknar realistisk plan.

Uppskattas!
Citera
2024-11-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Grattis DJT! En levande legend. Helt fantastiskt! Så jävla gött när rättvisan segrar!!!

Är så jävla glad!! Enormt viktig vinst för mänskligheten.

På vilket sätt är det viktigt för mänskligheten?
Citera
2024-11-06, 12:32
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbrorsan
Som svensk har man absolut ingenting att vara glad över. Jag har iaf resurser för att fly, det har inte ni.
Gissar att Kaliningrad kommer sitta ihop med Ryssland innan dessa fyra år är över.
Hej då
Ingen kommer sakna dig
Citera
2024-11-06, 12:33
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Håller med. Media målar upp honom som en kvinnohatande självgod buffel men han tackade fan nästan alla på scen och pratade varmt om sin fru och JD Vance fru samt någon gumma som hjälpt till med valet.

Medias lögner har aldrig varit mer verklighetsfrånvända.
Vill man se Trumps rätta sida, så ska man se när han spelade golf med Bryson DeChambeau.
Citera
2024-11-06, 12:33
Medlem
Svensk nyhetsrapportering om Trump kan inte stämma. De har ju genom åren framställt Donald Trump som en galen babian men ändå sympatiserar hälften av amerikanerna med honom. Skulle hälften av amerikanerna vara korkade? Det är inte troligt.
Citera
2024-11-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chookity
Snälla. Kan någon av er som glädjer er detta förklara hur det här på något sätt gynnar oss i Sverige, Europa och världen?

Inga halvsanningar, ogrundade påståenden eller lösningar som saknar realistisk plan.

Uppskattas!

Är ju bara inc3lls som skriver bra on Trump.
Citera
2024-11-06, 12:34
Medlem
Vilken president eller statsminister träffar Trump först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in