2024-11-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Klåda i hela kroppen! När tänker på människan!
Hon har verkligen krupit under skinnet på dig. Gräddrumpan är ingalunda unik vad som är ovanligt är att hon lägger ut misären,det är som ett konstprojekt.
Citera
2024-11-05, 18:02
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon har verkligen krupit under skinnet på dig. Gräddrumpan är ingalunda unik vad som är ovanligt är att hon lägger ut misären,det är som ett konstprojekt.

Ja. Little Britain, fast hon är ju på Riktigt.

Och Skamlös.
Citera
2024-11-05, 18:06
Medlem
Kommer hon att dö i sepsis.

När de är full en kväll och Pia har dansat och svansat då kanske hon tar fram en blankett till skattemyndigheten, addressändring. Stackars Hassan då.
Citera
2024-11-05, 18:12
Medlem
SegerHelg88s avatar
Har hon adressändrat sig till Hassans lägenhet ännu? Hade varit nåt att kontakta honom eller hans barn så det inte sker... för när hon väl gjort det, så får han inte henne därifrån. För då är de ju "sampos"
Citera
2024-11-05, 19:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Har hon adressändrat sig till Hassans lägenhet ännu? Hade varit nåt att kontakta honom eller hans barn så det inte sker... för när hon väl gjort det, så får han inte henne därifrån. För då är de ju "sampos"

Då Pias approach är att "ingen talar om för henne vad hon ska göra", misstänker jag att Pia kommer shiiita fullständigt i att skriva på ett enda papper...eget arbete, oavsett, är bannlyst i Pias liv.

Blir kanske problematiskt när det kommer till att underteckna värdehandlingar...

Så Pia kommer nog att stå kvarskriven där hon varit skriven sedan 2019.
Citera
2024-11-05, 19:26
Medlem
biljardballes avatar
Jag hoppas verkligen inte kärringen skriver över sig på Hasses lägenhet.
Men förhoppningsvis så kastar han ut henne och hennes kappsäck före jul.
Citera
2024-11-05, 19:35
Medlem
SkrikPaniks avatar
Sa inte Pia nyligen att dom redan planerat handräckning? 🤔 Hade jag också gjort, annars hade hon väl squattat 1-2 veckor till för den ansökan att godkännas. Oavsett så lär hon vara återkommande i hobbyrummet när coops förbutik har stängt.
Citera
2024-11-05, 19:51
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Sa inte Pia nyligen att dom redan planerat handräckning? 🤔 Hade jag också gjort, annars hade hon väl squattat 1-2 veckor till för den ansökan att godkännas. Oavsett så lär hon vara återkommande i hobbyrummet när coops förbutik har stängt.

Hoppas det. Kärringen ska ut senast den 14 november.
Citera
2024-11-05, 20:54
Medlem
Mm, när hon skriver sig på Hassans lägenhet kommer polisen inte göra ett skit mer än att möjligen se till så hon blir insläppt, snarare.

Run, Hassan, run......
Citera
2024-11-05, 22:01
Medlem
Deimos01s avatar
Var länge sen jag kollade på gräddis.
Är hennes nya kille vettig och snäll mot henne?
Citera
2024-11-05, 22:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Var länge sen jag kollade på gräddis.
Är hennes nya kille vettig och snäll mot henne?

Ja, men de grälar var och varannan kväll och polisen har tillkallats senaste veckan då hon vägrade lätta.
Citera
2024-11-06, 07:27
Medlem
packmalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja, men de grälar var och varannan kväll och polisen har tillkallats senaste veckan då hon vägrade lätta.

Lätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in