2024-11-05, 21:41
Medlem
#506, en dubbelgädda (eller trippel?)!!
Vem blir annars första trippelgäddan?
Senast redigerad av Pinkepaus 2024-11-05 kl. 22:13.
Citera
2024-11-05, 21:41
Medlem
Ezra75s avatar
#506 finns tydligen på Lexbase….. undrar vad han gjort?
Citera
2024-11-05, 21:42
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Helt OT i detta forum, som sagt. Jag känner inget medlidande med #504 och ser inte att Dumpen gjort något fel, i alla fall inte i detta. #504 blev påkommen med att göra något som han gjort tidigare. Han kunde ha sökt hjälp för att sluta våldta barn, han valde att inte göra det. Han fortsatte tills han blev påkommen. Han kunde inte hantera det som han tänkte skulle hända och därför tog han sitt liv.

Det du säger är: prata. Diskutera. Debattera. Tyck till. Påvisa. År ut och år in ska vi göra det medan barnen våldtas, växer upp, får egna barn som våldtas. Gör inget som riskerar att skada någon. Nå, han kunde ha sökt hjälp, men han ville inte ha hjälp. Han ville fortsätta eftersom han kunde medan åren gick och de blir äldre och äldre. De flesta dör av ålder medan brister i det juridiska systemet påvisas.

Exakt. Han fortsatte till Dumpen tog honom och hängde ut honom. Sedan tog han livet av sig. Annars skulle han ha fortsatt.
Citera
2024-11-05, 21:42
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Inga helkropps bilder bara på ansiktet uppifrån där han suger in kinderna som värsta tjockisbruden på tinder, och ett par kukbilder förstås. Lär man sig inget av den första publiceringen och sen blir en dubbelgädda förtjänar man extra mycket ett hembesök av PHS. Hoppas verkligen någon ger honom en helkroppsmassage med ett bollträ. #506

Det kan man fan hoppas! Kattöron, plutmun, fetrövad och plattfotad (av gångljudet att döma). Är han ID:ad sedan innan?

Är inte Kimobo Slice nån boxare, MMA eller liknande? Hoppas han lever upp till namnet isf...
Citera
2024-11-05, 22:19
Medlem
olasvenssons avatar

Ha, ha. Han springer som en kärring och har en jätteröv.

Han har blivit fetare sedan sist. Han lever väl på frysta pizzor och Coca Cola kan man tänka sig.

Han kan väl omöjligt ha ett arbete? Autism?
Citera
2024-11-05, 22:45
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Ha, ha. Han springer som en kärring och har en jätteröv.

Ja, hade man bara sett honom fly springandes, då hade man trott att Dumpen tagit en kvinnopedofil.
Citera
2024-11-05, 23:15
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplocksras
Precis min tanke,ser ut som en mullig kvinna som lubbar iväg.
Könsbyte verkar ligga nära till hands för hens del.
Helt svettig i huvudet, iklädd 4 storlekar för liten T-shirt. Även mjukisbyxorna ser ju ut att slicka kroppen. Det är något som inte står rätt till i skallen.
Citera
2024-11-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Helt svettig i huvudet, iklädd 4 storlekar för liten T-shirt. Även mjukisbyxorna ser ju ut att slicka kroppen. Det är något som inte står rätt till i skallen.

#506 Han är ju jättekrasslig. Minns inte vad han heter på YT, men finns filmklipp där han hög som ett hus sjunger och bygger små hemliga tempel har jag för mig.

Han har ju ökat 20 kg i vikt under året, så gissningsvis är det legal eller illegal benso inblandad, för det blir man hungrig av. Såg ut att ha redig ångestsvett.

Lever säkert på någon form av sjukersättning för psykisk ohälsa eller dylikt.
Citera
2024-11-05, 23:30
Medlem
Oj, #506 har onekligen gått upp i vikt. Vi snackar nog runt 20 kilo åtminstone.
Citera
2024-11-05, 23:57
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det kan man fan hoppas! Kattöron, plutmun, fetrövad och plattfotad (av gångljudet att döma). Är han ID:ad sedan innan?

Är inte Kimobo Slice nån boxare, MMA eller liknande? Hoppas han lever upp till namnet isf...

Jo, Kimbo Slice var ”backyard brawler” som sen gick in i UFC, numera död, så vi får verkligen hoppas #506 lever upp till namnet och dör inom en snar framtid
Citera
2024-11-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte

Och de rosa hörlurarna. Jag drar det här halvt ur röven men jag gissar att han mentalt tänker att han är typ 15 fortfarande, vilket också kan förklara varför han söker ”jämnåriga”. Han sitter antagligen och gamear hela dagen som nån avatar som inte åldras eller blir tjock och glömmer bort vem han är i verkligheten
Citera
2024-11-06, 00:21
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Väl talat. Ja Pappastor hade ett hus med fru och två chokladungar. Det jag hört är att Pappastor rakade av sitt skägg omgående och vidhöll sin historia till "the end of the days". Det var en stor komplett mot Pappastor, inget annat! Någon hade "hackat" Pappastor.

Pappastor bytte även efternamn. Inte till något alldagligt utan tvärtom. Något väldigt utmärkande och unikt.

Tack så mycket för din insikt. Jag har också läst om det där med skägget. Undrar hur länge Pappastor levde efter uthängningen? Om han hann med att byta efternamn måste det ju varit ett tag ändå. Pappastor kanske inte längre var välkommen i spelgrupperna med Warhammer som han älskade. Han kan inte ha sovit gott nätterna efter mötet med Sara och Patrik. Jag har forskat vidare om denna mystiske man och återkommer med en sammanfattning om nått dygn.

Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
Jisses människa! Visar han sina ekonomiska muskler??? Vet du hur mycket hans fika kostade eller vet du ngt vi andra inte vet?
Köpte han fiket???

En kaffe kan gå på säkert närmare 50 spänn i dagsläget och bakelse är förmodligen ännu dyrare. Det är inte nått som en svensson slänger ut varje dag precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Känns som om du beundrar de här förövarna, det här grävande i Pappastor känns rejält osunt….

Nej, jag beundrar inte dessa män men jag är fascinerad över dem och vad som driver dem. Hur de kan kasta bort sitt rykte eller liv för att få sitt sprut. Och detta fast många av dem redan har en partner de kan njuta av. Pappastor, Hank och 505 är gäddor som jag skulle vilja prata med över några koppar kaffe. Få deras bakgrundshistoria, hur de lever och levde sitt liv. Hur de tänker och fantiserar. Pappastor hade ju en enorm personlighet och karisma. Han var en gigant bland män så det känns ju tråkigt att han är borta på något sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Har #505 placerat sig högre än #289 på din lista över favoriter?

Jag håller 505 på plats 3 för tillfället. Pappastor är ohotad etta och långt därefter har vi Hank. Vilka gäddor är dina favoriter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in