2024-07-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hon har nog en normalfyllig kvinnokropp. Att döma av vissa bilder och videos från honey is cool-perioden

https://youtu.be/PvRGLLBkn20?si=j0uh2zN5kugi_gw7

Ska hon föreställa en transvestit i videon(den till Even It Out alltså)?
Är det därför hon står upp och pissar i slutet?
Nån i Youtube-kommentarerna skriver att det här ska föreställa "en karaktär som heter Demona Lisa" ur Fever Rays universum eller nåt sånt.
Ibland vet man inte vad man ska tro.

Hade man tagit av Karin Dreijer allt det där sminket och pajas-kostymen och satt på henne vanliga kläder hade hon nog sett ut som en rätt genomsnittlig 50-årig kvinna.
Åt det attraktivare hållet men inte råsnygg.

I den här ca 27 år gamla Honey Is Cool-videon du länkade här nu var hon ju rätt snygg.
Tror aldrig jag sett den förut.
Töntigt att trummisen har en skjorta med marijuana-blad på sig.

Tänk om Karin sitter med sin mobil nånstans läser den här tråden och skrockar förnöjt för sig själv när hon ser hur vi diskuterar hurpass snygg hon eventuellt är?
Senast redigerad av GoneForever 2024-07-25 kl. 17:02.
Citera
2024-07-25, 18:52
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Ska hon föreställa en transvestit i videon(den till Even It Out alltså)?
Är det därför hon står upp och pissar i slutet?
Nån i Youtube-kommentarerna skriver att det här ska föreställa "en karaktär som heter Demona Lisa" ur Fever Rays universum eller nåt sånt.
Ibland vet man inte vad man ska tro.

Hade man tagit av Karin Dreijer allt det där sminket och pajas-kostymen och satt på henne vanliga kläder hade hon nog sett ut som en rätt genomsnittlig 50-årig kvinna.
Åt det attraktivare hållet men inte råsnygg.

I den här ca 27 år gamla Honey Is Cool-videon du länkade här nu var hon ju rätt snygg.
Tror aldrig jag sett den förut.
Töntigt att trummisen har en skjorta med marijuana-blad på sig.

Tänk om Karin sitter med sin mobil nånstans läser den här tråden och skrockar förnöjt för sig själv när hon ser hur vi diskuterar hurpass snygg hon eventuellt är?

Hon har ändå lyckats skapa nån sorts mystik kring sig genom sin vidriga antisexuella queer-clown-utstyrsel senaste åren.
Det kanske är lite pirrigt att tänka hur hon är bakom den fasaden, typ om hon var lite trad-horig. Det skulle man gilla

Men som du säger. Egentligen är hon ju en rätt vanlig kvinna i den ålder. Som hon ser random lärare eller soc-tant ut. En Svensson
Citera
2024-07-26, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hon har ändå lyckats skapa nån sorts mystik kring sig genom sin vidriga antisexuella queer-clown-utstyrsel senaste åren.
Det kanske är lite pirrigt att tänka hur hon är bakom den fasaden, typ om hon var lite trad-horig. Det skulle man gilla

Men som du säger. Egentligen är hon ju en rätt vanlig kvinna i den ålder. Som hon ser random lärare eller soc-tant ut. En Svensson

Minns att jag avfärdade The Knife som hipster-trams från början. Hypeade är dom väl absolut men ja jag köpte det liksom aldrig.
Samtidigt stör jag mig inte direkt på bror och syster Dreijer och jag blir inte direkt provocerad heller.
Att Karin Dreijer är jätterik hade jag ingen aning om tills för ett par år sen när jag hörde om skattesmällen hon åkte på.
Senast redigerad av GoneForever 2024-07-26 kl. 11:38.
Citera
2024-11-05, 20:22
Medlem
Tittar man i texten om Ismail "Isse" Samie här så står det att Karin Dreijer tillsammans med honom arrangerade indie-klubben Lolita på Jazzhuset.
https://www.illbegonefilm.com/index

Det där hade jag helt missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in