Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Men svenska folket är faktiskt äckliga i grunden och jag har alltmer börjat hata mitt eget folk och inser att det går inte att göra någonting eftersom svenska folket bekämpar varandra istället för ockupanterna.
Så ni som har röstat för detta mångkulturella helvete, jag hoppas verkligen att era barn blir gruppvåldtagna och får sin hals avskuren av dom berikare som ni era svin har röstat hit!
Ja jag tror många av de duktiga och normala svenskar drog till USA i slutet på 1800-talet. Kvar finns det en massa patrask. Arbetare som gillade att jobba 7-16 på fabriken där miljögifter frodades och få cancer och dö vid 40. Folk som fattar 0. White trash verkligen. Landet är fullt av vänster, white trash, dumhuvuden och nu invandrare med ungefär samma IQ. De smarta svenskarna drog till USA där etniskt svenskar är 6-7 miljoner precis som i Sverige. Av de 6,3 milj etniska svenskar i Sverige är minst hälften totalt lost i huvudet.
De som röstat på
oreglerad invandring och tyckte det var så viktig fråga i valen 2008,2012,2014,2018,2022 har fått för mycket att säga till om och många har också ångrat sig. Too late dock. Nu har de pajat ett helt land och gamlingarna kan inte längre vistas ut mer än kl 07-14. Sen får de låsa in sig.
Det var många av dessa Palme/Che Guevara/Castro/Arafat - diggare och vänsterdårar som gick på folk som ville ha reglerad invandring och hånade och förlöjligade dessa.
Så om man är i den sitsen att man inte är så imponerad av majoriteten invandrare (4,2 milj nu) och inte är så imponerad av etniska svenskar (6,3 milj) så är det inte så många kvar i landets nära 11 miljoner individer att se upp till, respektera och få ut något av.
Det är väl detta folk känner mer och mer och det går nu bara ut på att scamma Sverige på allt och sen drar familjen om 10/20/30 år ? Finns ingen respekt för hur man beter sig längre. Inte bland företagen heller. De stämmer folk på 25 kr och beter sig som psykopater och framställer sig som normala.