2024-11-04, 19:35
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Tilhelmwell är inte redo kommer gå bärsärk så fick ta bort.
"Kommer gå bärsärk".. Hans psykotiska inlägg under dagen får en ju att bli orolig på riktigt.
Citera
2024-11-04, 19:36
Medlem
zebra121s avatar
Klubbhororna Dino Islamovic (hur kan man ens heta så?) samt Simon Skrabb lär väl lämna Kalmar FF nu. Vidrigt med sådana.
Citera
2024-11-04, 19:37
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
"Kommer gå bärsärk".. Hans psykotiska inlägg under dagen får en ju att bli orolig på riktigt.

Ja det verkar vara genuina hot och på riktigt.
Citera
2024-11-04, 19:38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
det roliga är ju att vissa andra här påstår att Djurgårn alltid överskattats.

Jag håller ju med dig (och FredFriendly o trogenhammarby ex) om att truppen aldrig varit topp 3 men kollektivet överpresterat.

Vi har ett par utgående kontrakt o Schuller tror jag lämnar. Framåt finns det bra potential. Men visst finns det hål i truppen.
Tydligast är väl guldåret när ni trots en medioker trupp och med en målvakt som är max superettankvalitet lyckades vinna guldet. Kim & Tolle var ruggigt bra tränare och många djurgårdare framstår som gnälliga och otacksamma just nu. Det kanske hade nått vägs ände men de förtjänar mer respekt för vad de gjort för er.

Derbyproblematiken fanns där redan innan och jag kan garantera att den kommer finnas där även efteråt. Det är knappast tränarnas fel att ni har ert usla derbyfacit.
Citera
2024-11-04, 20:03
Medlem
50-Cents avatar
Smutsiga Milosevic
Solklart rött
Citera
2024-11-04, 20:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Psykbryt?! Du har inte sett mig psykybruta. Det är ingenting jag vill att du ska se (åtminstone har jag aldrig mördtat nägon. däremot har jag gjort folk jävligt illa). Tyvärr måste jag igen göra det igen, för psykopaterna förstår inte. De förstår inte vad Djurgårdens IF betyder för många.DET ÄR SLUT NU OCH NÅGON MÅSTE BETALA. Betala med kött. "With flesh". Ni vet vilka ni är och jag kommer hitta er alla, så småningom.

Om man fuckar upp Djurgårdens IF Fotboll, då kommer man få sitt straff. Amen!
Wow..

Är du släkt med Needs.more.brandy eller vad är det för sinnessjukt du skriver?
Citera
2024-11-04, 21:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Fyfan vilken besvikelse och jävla skandal att Guidettis mål dömdes bort!!

Jaja 3 poäng mot HBK nu annars kan alla fara åt helvete!
Citera
2024-11-04, 21:09
Medlem
QuantumQuills avatar
"Tvålags race"
Citera
2024-11-04, 21:09
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Välkommen tillbaka

Ni må ha säkrat Europakvalet, men andraplatsen är vår.
Lycka till att ta igen 23+ mål

Så otroligt skönt att ha säkrat 2:a platsen, nu jävlar ska det firas!
Citera
2024-11-04, 21:10
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Tydligast är väl guldåret när ni trots en medioker trupp och med en målvakt som är max superettankvalitet lyckades vinna guldet. Kim & Tolle var ruggigt bra tränare och många djurgårdare framstår som gnälliga och otacksamma just nu. Det kanske hade nått vägs ände men de förtjänar mer respekt för vad de gjort för er.

Derbyproblematiken fanns där redan innan och jag kan garantera att den kommer finnas där även efteråt. Det är knappast tränarnas fel att ni har ert usla derbyfacit.
Kan inte hugga emot sådär jättemycket på den kritiken. Den finns där o kommer vara där ett tag till. Så är det.

De förtjänar mer och jag hoppas de orkar dyka upp framöver och faktiskt få en riktig avtackning. Jag var bestämd över att de skulle gå i somras redan pga andra orsaker än tabellen. Men det var svårt att lösa då tyvärr. Det hade sett mycket snyggare ut och som alltid så är det massa som aldrig kan hålla nivån. Det behövs väldigt sällan fula ord o obalanserat hat, men många fattar inte det.
Citera
2024-11-04, 21:12
Medlem
Valvantos avatar
Bäst i stan! Skål!
Citera
2024-11-04, 21:16
Medlem
Salorms avatar
Pittas gör alltså så att vi fortfarande kan hamna trea (var hittade man förresten 15 minuters övertid? 7 i första och 8 i andra?) Helt sinnessjuk sista omgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in