Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-04, 15:18
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Stackars Tommy, vilket lag han hamnade i.

Haha tänk att hamna i det laget med Nabaz och tjockisen Gertrud samt bebisen Elsa.
Katastrof
2024-11-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Stackars Tommy, vilket lag han hamnade i.

Blev verkligen ett looser & winner team 😀😀😀
2024-11-04, 17:16
Medlem
Nabaz är sorglig att se, går på som en ångvält å ställer till med en scen när han inte får som han vill. Minsta lilla gruff så flackar han runt med blicken för att hitta sympatier hos de andra. Nappar nån så himlar han med ögonen å gör grimaser. En osäker mobbare.
2024-11-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag är bara rädd att de fortfarande skulle fokusera på att rösta ut Elsa. Jag hoppas att de har hjärna nog att omprioritera och skicka ut surgubben Tommy först.

Elsa är 20 å osäker, fattar inte hur folk kan störa sig på henne. Tommy är en surgubbe som inte kan kompromissa. Ut med honom.
2024-11-04, 18:15
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag är bara rädd att de fortfarande skulle fokusera på att rösta ut Elsa. Jag hoppas att de har hjärna nog att omprioritera och skicka ut surgubben Tommy först.

Varför vore det smartare att rösta ut Tommy än Elsa?
Elsa är ju i princip värdelös.
2024-11-04, 18:40
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Varför vore det smartare att rösta ut Tommy än Elsa?
Elsa är ju i princip värdelös.
I princip ??
Hon är ju totalt värdelös!! Hem till morsan med henne
2024-11-04, 18:46
Avstängd
Elsa har såna bulldogskinder.
2024-11-04, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nu håller jag på att bli tokig!
Jag har inte läst ett enda inlägg i tråden men har haft på Robinson i bakgrunden utan att ha tittat i två dagar nu. Är det någon form av enmansshow? Samma idiot med bebisspråk eller talfel som pratar som en gammal finsk gumma. Han bara mal på oavbrutet. Vad är det för miffo?
En finsk tattare som är mästare på att projicera.
2024-11-04, 19:10
Medlem
Nabaz har gått och blivit kung i lag nord
Golum börjar bara bli jobbig i gränslandet, samma tjat
Resten är bara tråkiga just nu
2024-11-04, 19:11
Medlem
Kanastras avatar
Nabbaz är ju hysterisk. När den snurrsjuke ska gå balansgång hetsskriker han 'HELVETE INGEN STRESS INGEN STRESS TA LUGNT!!' och hoppar och far som en skadeskjuten chihuahua.

Jävlar vad Thomas Gollum verkar jobbig. Han är ju ofarlig och gör inget, men en typisk JOBBIG person.
2024-11-04, 20:00
Medlem
Viktor är en sån som man stör sig skiten ur trots att han inte direkt gjort något. Klarar bara inte av hans malliga "Tack Petra! " hela jävla tiden.
2024-11-04, 20:27
Medlem
lunarluddes avatar
Haha, fan vilken dubbelmoral Lena har, hon grinade ut när hon kom från Robinson till gränslandet och påstod att folk pratar skit om henne eller vad hon sa, men det sjuka är ju att hon själv snackar skit om alla verkar vara en konstig människa.

Skicka ut Lena och Alva, tycker Alva känns obehaglig, fan vad hon stirrar på alla, och ofta med öppen mun, känns som autism.

Alva är också en människa som pratar skit om alla och själv grinar ut om det är tvärt om, tål inte såna människor.
Senast redigerad av lunarludde 2024-11-04 kl. 20:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in