2024-11-01, 21:52
Medlem
Fan också. Jag hoppades att detta skulle visa sig vara ett missförstånd. Nu hoppas man väl att endast ett barn är drabbat. Är det något med dricksvattnet i Flen nuförtiden?
Citera
2024-11-04, 16:21
Medlem
Har läst FUPEN. Vilket jävla svin.
Citera
2024-11-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homerwiner
Har läst FUPEN. Vilket jävla svin.
Jag ringde Tingsrätten idag o då var den inte maskad ännu. Vill du dela?
Citera
2024-11-04, 16:50
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Stämningsansökan

https://gofile.io/d/z0hKoJ

.

Citat:
Ursprungligen postat av Pyri
Någon som har förundersökningsprotokollet?

Citat:
Ursprungligen postat av dahlia123
Jag ringde Tingsrätten idag o då var den inte maskad ännu. Vill du dela?
Den finns med i länken kungen länkade.
Citera
2024-11-04, 17:26
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Fup:en var väldigt lång. Har inte läst hela. Men man har alltså konstaterat att det fanns ett fåtal spermier i grenen på flickans trosor?
Citera
2024-11-04, 19:05
Medlem
Mercedes avatar
har läst igenom hela FUP nu och känns som att de fick tag i en "förstagångsförbrytare".

Rådig liten flicka som vågade berätta öppet om det.
Hon verkar inte ha tagit allt för stor skada av händelsen tack och lov, hade han inte stoppats hade det säkerligen blivit fler tillfällen och troligt grövre händelser.

Har man tur så tar han lärdom utav detta så att det stoppar här.
Citera
2024-11-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Fup:en var väldigt lång. Har inte läst hela. Men man har alltså konstaterat att det fanns ett fåtal spermier i grenen på flickans trosor?

Instämmer, tolkar det också så.
Reagerar också på att kollegan uppmärksammat att Tobias händer varit innanför kläderna vid ett tidigare tillfälle.
Tror nog att det finns mer att berätta för den sjuke jäveln.
Citera
2024-11-04, 22:40
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dahlia123
Instämmer, tolkar det också så.
Reagerar också på att kollegan uppmärksammat att Tobias händer varit innanför kläderna vid ett tidigare tillfälle.
Tror nog att det finns mer att berätta för den sjuke jäveln.

Jag ska läsa bättre en annan dag, men jag skummade igenom lite av sidorna där kollegorna uttalar sig och jag såg det där och reagerade också på det. Ett barn hade suttit i hans knä och händerna hade varit innanför byxorna på barnet.

Tyvärr tror jag också att det finns mer. Han har nog pillat på många barn i skymundan.

Det kommer även fram i fupen att han varit på många förskolor i kommunen. Fler än vi tidigare visste. Han har varit i Flen också, under sin lärlingsutbildning och på sommarjobb, då har han varit på Vallmon, Hammaren, Sjögården, Björkliden och Brogetorp. Så ja, han har väl varit på i princip alla kommunala förskolor i kommunen.
Citera
2024-11-05, 16:15
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Nu har jag läst fupen lite bättre. Hans egen förklaring till varför han gjorde som han gjorde... Att han aldrig gjort så förut och att han inte är intresserad av barn och inte har några såna känslor för den här flickan, att det typ var stundens ingivelse och att det var en röst i hans huvud som sa att han skulle göra så....

Ja, vad säger man...?
Citera
2024-11-05, 16:19
Medlem
Antagligen var det väl en ursäkt, upps.
Citera
2024-11-05, 16:26
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormorkommerinte
Antagligen var det väl en ursäkt, upps.

Ja, vad annars. Han visste vad han höll på med, han har en fling för barn och det var inte första gången han rörde ett barn och så är det med det. Finns nog ingen som tror på vad han säger om det.
Citera
2024-11-05, 19:53
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Just det, glömde tillägga. Det står rätt klart att det han berättar inte stämmer. Men varför erkänna och inte berätta hela sanningen? Analyserna visade enstaka spermier på kanten i grenen av flickans trosor. Hur kom de dit...? Dessvärre gick det inte att få ut DNA, så det kan inte kopplas till honom biologiskt. Det går ju bara att tänka sig hur de kom dit, fy fan...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in