2024-11-03, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TimelineTourist
Tack för din omtanke, coach (och att du tog dig tid att skriva till mig i tråden i din rofyllda tillvaro).

Hon är ett exempel på hur man kan leva sitt liv och fortfarande ha en publik bland kulturarbetarna i kvällspressen.

Det är fler som läser hennes sextips än dina inlagor här och bättre betalt för dem får hon också. Retsamt, inte sant?

Inte det minsta, jag hade varit mycket orolig för mänskligheten om nån större mängd skulle finna mina inlägg på Flashback intressanta nog att följa.
Citera
2024-11-03, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag har en hel del insyn i hur det går till på OnlyFans och liknade sidor. Linda fick enormt mycket gratis reklam i början och hon tjänade säkert bra med pengar. Men efter ett tag så försvinner dom flesta följare då nyhetens behag lagt sig. Då resulterar det i att Linda måste hitta på värre och värre saker för att få ny uppmärksamhet och pengar. Det är så det ser ut på OnlyFans och många tjejer drivs till prostitution när deras gränser töjs ut. Personligen tycker jag det är ansvarslöst att tidningarna ger Linda reklam och legaliserar OnlyFans. Dom borde kolla upp hur verkligheten ser ut för dessa tjejer innan dom skriver om det.

Lindas Skugges ”nya” kumpan Mirka sa ju först att hon aldrig skulle lägga ut klipp/filmer på OF för hon hade sex. Men se hur det gick…
Citera
2024-11-03, 18:30
Avslutad
Har inte prenumererat på Linda Skugges OF men måste säga att hon har en bättre kropp än 95% av alla kvinnor i hennes ålder.. De flesta kvinnor på Onlyfans har fula kroppar, feta lår, hängiga bröst, äckliga underliv
Senast redigerad av Anon19 2024-11-03 kl. 18:55.
Citera
2024-11-03, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anon19
Har inte prenumererat på Linda Skugges OF men måste säga att hon har en bättre kropp än 95% av alla kvinnor.. De flesta kvinnor på Onlyfans har fula kroppar, feta lår, hängiga bröst, äckliga underliv

Du har inte prenumerat på Lindas OF men på 95% av resten? Varför var det så otänkbart att bjuda Linda på dom slantarna?

Jag har inte kollat nån tjej alls på OF men jag har mycket svårt att tänka mig att 95% har "fula kroppar, feta lår, hängiga bröst, äckliga underliv".

Du låter oerhört misogyn och hatisk. Skaffa hjälp.
Citera
2024-11-03, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Du har inte prenumerat på Lindas OF men på 95% av resten? Varför var det så otänkbart att bjuda Linda på dom slantarna?

Jag har inte kollat nån tjej alls på OF men jag har mycket svårt att tänka mig att 95% har "fula kroppar, feta lår, hängiga bröst, äckliga underliv".

Du låter oerhört misogyn och hatisk. Skaffa hjälp.
Nej hatar inte kvinnor. Driver du? Är bögar misogyna för att de äcklas av kvinnokroppar?

Btw Skugges vän Ester Aurora är snyggare 👌🏻
Citera
2024-11-03, 18:56
Avslutad
Citat:
Nej hatar inte kvinnor. Driver du? Är bögar misogyna för att de äcklas av kvinnokroppar?

Btw Skugges vän Ester Aurora är snyggare 👌🏻

Jag har aldrig hört bögar använda såna uttryck om kvinnokroppar iaf. Är du bög?
Citera
2024-11-03, 19:10
Medlem
Litauens avatar
Provkört. Helt ok. Säger inte nej till något.
Citera
2024-11-03, 19:57
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag har en hel del insyn i hur det går till på OnlyFans och liknade sidor. Linda fick enormt mycket gratis reklam i början och hon tjänade säkert bra med pengar. Men efter ett tag så försvinner dom flesta följare då nyhetens behag lagt sig. Då resulterar det i att Linda måste hitta på värre och värre saker för att få ny uppmärksamhet och pengar. Det är så det ser ut på OnlyFans och många tjejer drivs till prostitution när deras gränser töjs ut. Personligen tycker jag det är ansvarslöst att tidningarna ger Linda reklam och legaliserar OnlyFans. Dom borde kolla upp hur verkligheten ser ut för dessa tjejer innan dom skriver om det.

Ja, så har det varit med porr historiskt och så slutar det väl för många av dessa Onlyfans-tjejer. I början är det kanske en bröstvårta, men yngre och snyggare tjejer trillar ju in konstant. Lägg sedan till att man snabbt vänjer sig vid en stor inkomst varje månad och helt plötsligt blir det en desperat jakt efter att dra in stålarna. Många skaffar sig även dyra, ahem, "vanor".

Som någon sa - se Lindas kompis Mirka som först bara skulle visa upp litegrann och nu blir knullad på kamera. Linda kör redan gangbangs så hur ska hon hålla intresset igång liksom?
Citera
2024-11-03, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, så har det varit med porr historiskt och så slutar det väl för många av dessa Onlyfans-tjejer. I början är det kanske en bröstvårta, men yngre och snyggare tjejer trillar ju in konstant. Lägg sedan till att man snabbt vänjer sig vid en stor inkomst varje månad och helt plötsligt blir det en desperat jakt efter att dra in stålarna. Många skaffar sig även dyra, ahem, "vanor".

Som någon sa - se Lindas kompis Mirka som först bara skulle visa upp litegrann och nu blir knullad på kamera. Linda kör redan gangbangs så hur ska hon hålla intresset igång liksom?

En hora har tre bra år sen är de förbrukade brukar man väl säga.

Det är som idrottare, det finns en livslängd på karriären.
Citera
2024-11-03, 20:29
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Har inte prenumererat på Linda Skugges OF men måste säga att hon har en bättre kropp än 95% av alla kvinnor i hennes ålder.. De flesta kvinnor på Onlyfans har fula kroppar, feta lår, hängiga bröst, äckliga underliv

Om du är pederast och gillar småpojkar kanske du kan tycka så. Men Linda har inget bröst och stuss. Även min kvinna som är i samma ålder och även alla hennes kompisar har kvinnliga former, vissa av frugans kompisar är värsta millarna t om.
Jag som hetrosexuell medelålders man kan inte något snyggt/sexigt med Lida S. Jag känner bara avsky. F.Ö kommer jag inatt att sova sked med min fru sedan 25 år tillbaka och krama en härlig C-kupa. (Om jag inte som oftast är för trött och bara vänder på mig och snarkar)
Citera
2024-11-03, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Om du är pederast och gillar småpojkar kanske du kan tycka så. Men Linda har inget bröst och stuss. Även min kvinna som är i samma ålder och även alla hennes kompisar har kvinnliga former, vissa av frugans kompisar är värsta millarna t om.
Jag som hetrosexuell medelålders man kan inte något snyggt/sexigt med Lida S. Jag känner bara avsky. F.Ö kommer jag inatt att sova sked med min fru sedan 25 år tillbaka och krama en härlig C-kupa. (Om jag inte som oftast är för trött och bara vänder på mig och snarkar)
Småpojkar? Är du dum i huvudet? Attraheras inte av barn men inte av breda höfter/feta lår heller. Päronformade kroppar tilltalar mig inte.

Män som tänder på överviktiga kvinnor anser att de är kvinnligare. Du är kanske en av dem? Själv tycker jag det ser bara lustigt ut när en man sätter på en kvinna som är lika stor eller större än honom. Man undrar liksom vem som är mannen egentligen.
Senast redigerad av Anon19 2024-11-03 kl. 22:19.
Citera
2024-11-03, 21:27
Medlem
fattar inte varför man ska betala och titta på tanten? Det finns ju massor av gratisporr på nätet. hon lämnar mig kall som GW säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in