2024-10-19, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Har aldrig missbrukat benso, fick det utskrivet en period som gjorde mig van, läkare trappade ner det så har varit fri väldigt många år från det.
Har prövat diverse andra droger men främst cannabis ibland som jag inte använt på 5-6 år. Har ingen missbruksgenetik överhuvudtaget så även om jag testat det mesta 1-3 gånger (några saker mer, typ psykedelier samt stimulantia kanske runt tio i och med det bjöds av vänner så man ville typ inte sticka ut, grupptryck osv) har jag inte fastnat för något, men givetvis så drogs man till sådant mer när man inte visste vad man skulle behandla sin ångest, depressioner, insomnia, stress, oro. I synnerhet när man gick på bensos då det påverkar omdömet negativt.
För alla som det funkar bra för som i din situation kommer någon stackare fastna och plågas i flera år. Hade du känt fler människor som använt bensos samt läst på mer, haft mer erfarenhet så hade du inte varit så nonchalant.

Dessutom funkar det inte så, har du missbrukat alkohol en längre period kommer inte 20 bensos fixa dig hahahaha, 🤣
Ditt nervsystem kommer vara rubbat den dagen du klipper benson och du kommer inte må bättre överhuvudtaget, du kommer lida utav näringsbrist som skapar massa symptom i sig självt. Då du inte verkar förstå vetenskapligt hur benso, nervsystemet, alkohol funkar så tror jag att hela din post är påhitt, trolleri.
Benson kommer vara fortsätta nedreglera gaba och skapa instabilitet i ditt nervsystem och psyke. Ignoranta & obildade människor ska inte uttrycka sig om sådana här saker, du kan sätta folk i livsfara.
Din lilla "erfarenhet" säger noll om hur det kommer vara för andra då vetenskapen går emot det du hävdar.
Varför försöker du tala över andras erfarenheter? Det jag säger är sant. Både alkohol och Benzo Gaba systemet i hjärnan.

Jag har druckit nästan varje dag i över 1 månad. Jag skakar inte men blir väldigt stressad och suget är starkast för mig 1-2 veckor efter sista supen. Sedan klarar jag mig utan alkohol utan problem äcklas nästan av det. Därav kommer Benzo in i bilden.

Har redan fått mitt svar så tack. Lycka till med ditt liv.
Citera
2024-10-23, 21:26
Medlem
Misstänker att det är lokalt men viss form av rubbning har lett till torka i några kretsar vilket såklart utnyttjas av vissa. Ena dagen får du inte en karta under 200 för att sedan nån annan stans standard 100.

Upplever ni liknande där ute i Svea rike?
Citera
2024-10-24, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
Hur ofta är det okej att ta Xanor om man inte vill riskera beroende? Jag tänker att 1 gång i veckan max borde vara ganska säkert och inte något riskbruk?

Grejen med xanor är att du blir beroende snabbt även om det är glest mellan gångerna. I synnerhet om du är en ångestfylld person, då känns det helt enkelt för bra för att kunna hålla sig till en gång i veckan. Mao dömt att misslyckas på lång sikt.
Citera
2024-10-27, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Misstänker att det är lokalt men viss form av rubbning har lett till torka i några kretsar vilket såklart utnyttjas av vissa. Ena dagen får du inte en karta under 200 för att sedan nån annan stans standard 100.

Ja. Just nu är de torka på vissa ställen. Har sett folk köpa 300 kr per karta. Många har tyvärr slut
Citera
2024-10-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satefan
hej igen, sitter på 10x 1mg Depoter funderar på att ta dem i en lösning och inta dem rektalt, är det någon fara för hjärtat eller dyligt pga den snabba utsöndingen i blodet
Hej! Nu när jag ser ditt inlägg, och förvisso är det 17 år gammalt, så har jag funderat länge på andra sätt att inta xanoren, dom svider i magen så förbannat. Men där kanske jag har lösningen. 😊Tackar.
Citera
2024-10-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321

Jo, priserna har gått upp på tusenpacken också. Skrattretande summor, men vad gör man? Man får tyvärr lägga vidare dyrare också. Det går så jäkla mycket upp och ner från vecka till vecka. Nerslag är väl största orsaken eller vad tror ni?
Citera
2024-10-28, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Grejen med xanor är att du blir beroende snabbt även om det är glest mellan gångerna. I synnerhet om du är en ångestfylld person, då känns det helt enkelt för bra för att kunna hålla sig till en gång i veckan. Mao dömt att misslyckas på lång sikt.

Ja, har gått 7 år för mig nu. Bara flög förbi. Nu sitter jag här, insyltad. Så ja, dömt att misslyckas.
Citera
2024-10-28, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorArise
Jo, priserna har gått upp på tusenpacken också. Skrattretande summor, men vad gör man? Man får tyvärr lägga vidare dyrare också. Det går så jäkla mycket upp och ner från vecka till vecka. Nerslag är väl största orsaken eller vad tror ni?
Ni har aldrig funderat på att lägga ner och istället gå över till vanlig hederlig alkohol om ni måste berusa er ? Lagligt ifrån bolaget för alla över 20 och ni får vad som utlovas och det är 100 ggr bättre än Bensodiazepiner. Jag hade lagligt recept på Xanor i typ 3 år plus massa annat tex Iktorivil, Stesolid, Oxascand, Nitrazepam plus Z analogerna periodvis i typ 9 år och har aldrig någonsin missbrukat utan det gick alldeles utmärkt att hålla sig till ordinerad dos.

Den enda Bensodiazepinen som ger någon form av rus är Xanor MEN ett par öl, cider osv är 100 ggr bättre.

Inte ens högre doser Morfin är roligt någonstans om man inte lider av kraftig smärta och får det lagligt.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-10-28 kl. 00:45.
Citera
2024-10-28, 15:43
Medlem
DeletedUsers avatar
Ger det större effekt att lösa upp xanor i vatten innan de intas eller är de bättre att svälja de hela?
Citera
2024-11-02, 11:09
Medlem
Jag tar tre stycken Xanor 20 mg dagligen.Har använt Xanor i nästan 16år och tycker inte längre att den lindrar min ångest längre . Tror ni att man behöver öka dosen , men min läkare tycker att det är en hög dos redan och vill inte höja den. Vad anser ni ?
Citera
2024-11-02, 17:42
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsankarlsson
Jag tar tre stycken Xanor 20 mg dagligen.Har använt Xanor i nästan 16år och tycker inte längre att den lindrar min ångest längre . Tror ni att man behöver öka dosen , men min läkare tycker att det är en hög dos redan och vill inte höja den. Vad anser ni ?

20 mg? 3 st ? Alltså 60 mg xanor om dagen? Vad i helvete!! Aldrig ens sett dem i 20 mg
Citera
2024-11-03, 19:17
Medlem
Förlåt , jag skrev visst fel.Det ska vara 3x20mg ! Det gör ju en viss skillnad n!!☠️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in