2024-11-02, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du tror det så måste du också tro på att jag vet mer än du och andra .. Varsågod - jag skiter i det, du får tro vad du vill.

Anmälan är ett dåligt försök eftersom detta kommer både socialtjänst och polis se igenom. Förhoppningsvis slår det tillbaka på Julia och innebär att hon förlorar vårdnaden och Chrippa får enskild vårdnad.

Har det inletts en vårdnadstvist?

Det var som tusan.
Citera
2024-11-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Har det inletts en vårdnadstvist?

Det var som tusan.

Linnea satt Chrippa i häkte för att Chrippa, Julia och barnet skulle flytta till Thailand.

De är väl jagade kring diverse nu och är rädda att åka in, och Chrippa vill inte åka utan barnet och om de inte åker så hamnar någon i fängelse. Så det är väl det det handlar om?? Eller?

Så nu har Julias låtsats hittepåadvokat lite att jobba med.
Citera
2024-11-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Linnea satt Chrippa i häkte för att Chrippa, Julia och barnet skulle flytta till Thailand.

De är väl jagade kring diverse nu och är rädda att åka in, och Chrippa vill inte åka utan barnet och om de inte åker så hamnar någon i fängelse. Så det är väl det det handlar om?? Eller?

Det pratades tidigare i tråden om torsdag. Det verkar vara en viktig dag och tillsammans med den eskalerade attacken mot Julia får ju mig att fundera om torsdag har något med stressen att göra.

Chrippa njuter och verkar må toppen.
Citera
2024-11-02, 14:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Just det. Vem?
Jag utgår från att den är inskickad och därmed har vi soc, polis, Chrippa, Linnéa, Tomas och Julia som inte visste om det.
Julia visste om den, vilket hon säger i samtalet med Tomas.
Gillar du att sitta och ljuga ihop saker?
Citera
2024-11-02, 14:45
Medlem
https://www.youtube.com/shorts/Hm1l5MwkG30

Linnea har på 6 år varit med 4 killar som har misshandlat henne. Hon har då otur.
Citera
2024-11-02, 14:48
Medlem
Citat:
Du tycker inte du borde fundera på vad Julias lilla trick gör med barnet istället för att sitta och ljuga ihop saker om mig?

Det var du själv som skrev i går att det var det värsta anmälan du sett.

Och du drog slutsatser utifrån att det var så illa med anmälan. Så frågan är om Linnea, Chrippa och du försöker knäcka Julia? Gör ni det? Du hoppas ju att Julia ska förlora vårdnaden och att Chrippa ska få den?

Om du tänker efter, kan Julias advokat använda sig av detta i rätten sen? Jag bara frågar.
Citera
2024-11-02, 14:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var du själv som skrev i går att det var det värsta anmälan du sett.

Och du drog slutsatser utifrån att det var så illa med anmälan. Så frågan är om Linnea, Chrippa och du försöker knäcka Julia? Gör ni det? Du hoppas ju att Julia ska förlora vårdnaden och att Chrippa ska få den?

Om du tänker efter, kan Julias advokat använda sig av detta i rätten sen? Jag bara frågar.
Nej, återigen - det är tydligt att det Julia som ligger bakom anmälan.
Mycket tydligt.
Citera
2024-11-02, 14:50
Medlem
Citat:
Julia visste om den, vilket hon säger i samtalet med Tomas.
Gillar du att sitta och ljuga ihop saker?

Ja Tomas tar väl upp detta för att den har diskuterats även med honom, inte bara med dig.

Tomas tar upp i samtalet att Julia inte bor någonstans, bor med tio andra, har ingen adress och annat som är tänkt att tas upp i vårdnadsförhandlingen. Det blir väl något för Julias advokat att ta upp att Linnea och Chrippa sitter och talar om för folk på nätet vad som ska knäcka Julia?
Citera
2024-11-02, 14:51
Medlem
Förtjänar verkligen Chrippa och Linnea den här häxjakten? Vad har dom gjort egentligen som är så illa?
Att dom är idioter är ju inget vi behöver diskutera där är vi alla överens. Men att få 500 videos om sig, är det försvarbart?

Det finns influencers som är våldtäktsmän och liknande som inte får någon kritik alls.

Jag har bott under en sten för länge, vad är det som är så hemskt som Chrippa och Linnea har gjort som sticker ut?
Jag förstår knappt hur Chrippa och Linnea kan vara relevanta.
Citera
2024-11-02, 14:52
Medlem
Citat:
Nej, återigen - det är tydligt att det Julia som ligger bakom anmälan.
Mycket tydligt.

Ja du tog upp det i går i samband med att du berättade att du sett den.

Men genom att du innerligt hoppas att Julia blir av med vårdnaden och Chrippa får ensam vårdnad så är väl den synen inte så överraskande att du har.
Citera
2024-11-02, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
https://www.youtube.com/shorts/Hm1l5MwkG30

Linnea har på 6 år varit med 4 killar som har misshandlat henne. Hon har då otur.
Det där är inte Linnea.
Dock undrar jag vad du vill ha sagt med det - att män är kräk?
Citera
2024-11-02, 14:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja du tog upp det i går i samband med att du berättade att du sett den.

Men genom att du innerligt hoppas att Julia blir av med vårdnaden och Chrippa får ensam vårdnad så är väl den synen inte så överraskande att du har.
Den synen baserar sig på anmälan. En mamma (eller pappa) som gör så mot sitt barn skall inte ha vårdnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in