2024-11-02, 12:00
Medlem
Tagiskt.

Satt inte Johannes och snacka skit om Chrippa förut? När Chrippa inte ställde upp på fighten förra gången.
Citera
2024-11-02, 12:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror inte en sekund på att du har sett den. Du vill bara framstå som bättre än alla som inte köper ditt dravel.
Det kan till och med vara så att du inte sett den för att den inte finns.
Det skulle dock vara intressant om den finns men socialtjänsten inte har fått ta del av den.
Du får läsa om igen - jag har inte svarat på om jag sett något eller inte - jag konstaterar att oavsett är det inget jag skulle informera dig om.

Det räcker med det Tomas säger och Julia bekräftar i samtalet.
Att den finns bekräftar Julia.

Socialtjänsten har tagit del av den .
Citera
2024-11-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får läsa om igen - jag har inte svarat på om jag sett något eller inte - jag konstaterar att oavsett är det inget jag skulle informera dig om.

Det räcker med det Tomas säger och Julia bekräftar i samtalet.
Att den finns bekräftar Julia.

Du vet ju inte för om det hade funnits hade Chrippa viftat med det. Du ljuger med andra ord när du påstår att det finns och du vet vem som skrivit det. Då vet vi det och kan gå vidare.
Citera
2024-11-02, 12:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Man kan inte driva nån in i döden över att skriva saker på Flashback, skärp dig för fan…

Om hon nu skulle ta sitt liv så är det 100% hennes val. Hur kan man ens skylla på Flashback? 🤣
Det är klart att man kan -skärp dig för fan.

Man skulle inte kunna skylla på Flashback - korrekt - däremot på hyenorna som gjort det till sin livsuppgift att sprida skit om henne på Flashback. Förstår du skillnaden?

Dessutom skrev jag inte att hon skulle göra något sådant - Jag skrev att hyenorna "hyser den förhoppningen/hoppas på att uppnå det"... Förstår du skillnaden?
Citera
2024-11-02, 12:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har haft samma tanke om att det kan vara Linnéa om den finns. Hon är ju den enda som har insyn på riktigt.
Det behövs ingen insyn för en falsk anmälan.
Dessutom skulle hon knappast sätta dit sig själv - anmälan gäller båda.
Citera
2024-11-02, 12:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du vet ju inte för om det hade funnits hade Chrippa viftat med det. Du ljuger med andra ord när du påstår att det finns och du vet vem som skrivit det. Då vet vi det och kan gå vidare.
Är du dum i huvuet.
Julia har bekräftat att anmälan finns.
Citera
2024-11-02, 12:39
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jävlarrr! Hur mycket ladd tror ni näsborrarna fick mottaga igår kväll?

• Chrippa = dömd för narkotikabrott.

• Johannes "Leonidas" Ulmefors = dömd för narkotikabrott och suttit i fängelse för det.

• Paulina "Paow" Danielsson = dömd för narkotikabrott.

Vilken jävla dekadens! Samhällets absoluta bottenskrap till människor.

https://postimg.cc/d7tWSGcV

Chrippa har ju barn.. borde inte han sitta hemma ist för att vara ute o roa sig… vilken ansvarstagande pappa beter sig så?

*ironi*
Citera
2024-11-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Tagiskt.

Satt inte Johannes och snacka skit om Chrippa förut? När Chrippa inte ställde upp på fighten förra gången.
Välkommen till sociala medier.
Citera
2024-11-02, 13:04
Medlem
Citat:

Micro erkände i går att hon hade sett den.
Citera
2024-11-02, 13:23
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Chrippa har ju barn.. borde inte han sitta hemma ist för att vara ute o roa sig… vilken ansvarstagande pappa beter sig så?

*ironi*

Att hänga med porrskådisar är arbete i influenservärlden.

Sen blir det porr och gangbangs.. för Linnea och Chrippa.
Citera
2024-11-02, 13:33
Medlem
Citat:
Jag tror inte en sekund på att du har sett den. Du vill bara framstå som bättre än alla som inte köper ditt dravel.
Det kan till och med vara så att du inte sett den för att den inte finns.
Det skulle dock vara intressant om den finns men socialtjänsten inte har fått ta del av den.

Anmälan är både märklig och ologisk. Jag ser inte varför Jullan skulle vilja sätta krokben för sig själv. Jag spekulerar lite här för att undvika förhastade slutsatser. Kan det vara så att den som gjort anmälan har avsett att rikta blickarna mot Jullan som den som står bakom den, kanske för att förbättra sin egen position?
Citera
2024-11-02, 13:42
Medlem
Lika barn leker bäst 🤣
Chrippa ser ut som en gammal farbror där, han har verkligen åldrats!!

Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jävlarrr! Hur mycket ladd tror ni näsborrarna fick mottaga igår kväll?

• Chrippa = dömd för narkotikabrott.

• Johannes "Leonidas" Ulmefors = dömd för narkotikabrott och suttit i fängelse för det.

• Paulina "Paow" Danielsson = dömd för narkotikabrott.

Vilken jävla dekadens! Samhällets absoluta bottenskrap till människor.

https://postimg.cc/d7tWSGcV
Senast redigerad av Bodi 2024-11-02 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in