Jag skickade en hel lista på en massa stora tabbar som du har gjort. Har du någon kontring att komma med? Kan du citera ett betydelsefullt misstag jag har gjort där du och jag har haft en diskussion här på forumet som INTE är en halmgubbe av något jag har sagt?
Om du inte är villig att skicka detta så är diskussionen avslutad för då tar jag det som ett medgivande att du hittar på. Det här är din chans. Äg mig. Om du kan, din tjafshöna.
I början så var jag väldigt trevligt mot de psykiskt sjuka feministerna på det här forumet men sedan insåg jag att de inte respekterar grundläggande etiska principer så numera säger jag bara som det är - ni är pantade i huvudet och beviset på det finns i alla diskussioner.
Ska jag hänvisa till en källa när jag syftade på mina subjektiva upplevelser

? Sluta återuppliva en gammal, avslutad diskussion på det här viset, tack.
Jag behöver inte källhänvisa till någonting för jag har ingen bevisbörda för mina subjektiva upplevelser.
Att du inte ens förstår detta visar på att du inte förstår dig på logikens grunder.
Du är verklighetsfrånvänd. Jag har mosat dig på ett helhetsplan i alla diskussioner som vi har haft. Jag har utöver det även krossat Micro, Merapi, Tomatkungen, Ipsi och en simp som heter Nils som också verkar hata män. Det är inget jag hittar på utan du kan bekräfta detta systematiskt om du så önskar.
Varför skulle jag hitta på för?
De enda personerna jag gillar att slå på fingrarna är de toxiska manshatande feministerna.
OK, lever du i en fantasivärld eller i verkligheten? Om jag rättar dig massor medans du aldrig rättar mig i stort sätt på något när det gäller olika källor av olika slag. Talar det då för att jag är den som dominerar dig eller tvärtom?
Du sitter här och hittar på en massa. Presentera en lista med mina misstag som jag har gjort i diskussioner med dig här på forumet som inte bygger på några halmgubbar.
Din kunnighet har vi konstaterat är så nära 0 som det går. Du har ingenting på mig att tala om förutom halmgubbar. Du är en manshatande, patetisk feminist.
Det är gigantiska logiska vurpor vi talar om för din del. Vad ska du lära mig om vetenskap? Du kan ingenting. Det enda du kan göra är att upprepa vad någon expert säger men om jag skulle pressa dig på det du läser så skulle du knäckas och gå av på mitten. Detta har jag redan illustrerat.
Du är en ideologpapegoja. Det har vi redan konstaterat med önskvärd tydlighet. Nej, jag tänker inte bemöta en pantad ideologpapegoja med någon respekt som inte inser sina tillkortakommanden. Inte en chans.
Respekt förtjänar man. Ett sätt att vinna min respekt på är genom att hålla sig till sanningen. Ett annat sätt är att äga mig i en diskussion.
Du kan sitta här och hitta på hur verkligheten ter sig men vi vet redan att du har blivit dominerad av mig.
Du gjorde ett tappert försök i forumstråden nedanför och du fick in en liten ''jabb'' men sedan blev du utknockad väldigt fort:
Bevis på dina gigantiska tabbar: