2024-11-02, 04:30
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Här ifrågasätter jag även påståendet "subtypes". Vi pratar här om IQ, de resultat man får från IQ-tester..

Det intressanta är att just den meningen refererar till källor som föreslår att det finns skillnader.

Såhär står det nästan precis i början i Wikipedia-artikeln:
It is now recognized that there are no significant sex differences in average IQ
https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_differences_in_intelligence

Den meningen är kopplad till källor. I källorna till den meningen hittar man följande:

Analyses of the adult standardization samples of the WAIS-III and WAIS-R generally show a small difference in IQ in favor of men. The results are consistent across countries, running from two to three IQ points in the United States and Canada45 (in deviation units, d = .19) to four points (d = .27) in China and Japan.46 These results are also close to the results obtained in earlier studies, showing consistency in time.47 There is a somewhat similar picture when we look at children's data. IQ differences are on the order of one to two points in favor of boys in both the US and the Netherlands.48
https://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Sex_differences_in_intelligence#NPOV_dispute
Citera
2024-11-02, 06:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PelleTrollkarl
Jag skickade en hel lista på en massa stora tabbar som du har gjort. Har du någon kontring att komma med? Kan du citera ett betydelsefullt misstag jag har gjort där du och jag har haft en diskussion här på forumet som INTE är en halmgubbe av något jag har sagt?

Om du inte är villig att skicka detta så är diskussionen avslutad för då tar jag det som ett medgivande att du hittar på. Det här är din chans. Äg mig. Om du kan, din tjafshöna.

I början så var jag väldigt trevligt mot de psykiskt sjuka feministerna på det här forumet men sedan insåg jag att de inte respekterar grundläggande etiska principer så numera säger jag bara som det är - ni är pantade i huvudet och beviset på det finns i alla diskussioner.

Ska jag hänvisa till en källa när jag syftade på mina subjektiva upplevelser ? Sluta återuppliva en gammal, avslutad diskussion på det här viset, tack.

Jag behöver inte källhänvisa till någonting för jag har ingen bevisbörda för mina subjektiva upplevelser.

Att du inte ens förstår detta visar på att du inte förstår dig på logikens grunder.

Du är verklighetsfrånvänd. Jag har mosat dig på ett helhetsplan i alla diskussioner som vi har haft. Jag har utöver det även krossat Micro, Merapi, Tomatkungen, Ipsi och en simp som heter Nils som också verkar hata män. Det är inget jag hittar på utan du kan bekräfta detta systematiskt om du så önskar.

Varför skulle jag hitta på för?

De enda personerna jag gillar att slå på fingrarna är de toxiska manshatande feministerna.

OK, lever du i en fantasivärld eller i verkligheten? Om jag rättar dig massor medans du aldrig rättar mig i stort sätt på något när det gäller olika källor av olika slag. Talar det då för att jag är den som dominerar dig eller tvärtom?

Du sitter här och hittar på en massa. Presentera en lista med mina misstag som jag har gjort i diskussioner med dig här på forumet som inte bygger på några halmgubbar.

Din kunnighet har vi konstaterat är så nära 0 som det går. Du har ingenting på mig att tala om förutom halmgubbar. Du är en manshatande, patetisk feminist.

Det är gigantiska logiska vurpor vi talar om för din del. Vad ska du lära mig om vetenskap? Du kan ingenting. Det enda du kan göra är att upprepa vad någon expert säger men om jag skulle pressa dig på det du läser så skulle du knäckas och gå av på mitten. Detta har jag redan illustrerat.

Du är en ideologpapegoja. Det har vi redan konstaterat med önskvärd tydlighet. Nej, jag tänker inte bemöta en pantad ideologpapegoja med någon respekt som inte inser sina tillkortakommanden. Inte en chans.

Respekt förtjänar man. Ett sätt att vinna min respekt på är genom att hålla sig till sanningen. Ett annat sätt är att äga mig i en diskussion.

Du kan sitta här och hitta på hur verkligheten ter sig men vi vet redan att du har blivit dominerad av mig.

Du gjorde ett tappert försök i forumstråden nedanför och du fick in en liten ''jabb'' men sedan blev du utknockad väldigt fort:

Bevis på dina gigantiska tabbar:
Jag är fortfarande intresserad av poängräkningen. Hur får du dina poäng som du sen använder för att räkna ut att du har vunnit? Har du nåt eget poängsystem?
Citera
2024-11-02, 10:01
Avslutad
Som vanligt, massa feminazipladder utan substans eller mening.
Citera
2024-11-02, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag är fortfarande intresserad av poängräkningen. Hur får du dina poäng som du sen använder för att räkna ut att du har vunnit? Har du nåt eget poängsystem?

Ignorerad för gott.
Citera
2024-11-02, 10:05
Avslutad
Citat:
Ignorerad för gott.
Ja du brukar reagera så varje gång du blir ägd.

Det är därför det blir väääldigt många inlägg om att det är sista gången du svarar, eller ens läser.
Citera
2024-11-02, 10:10
Medlem
Citat:
Ja du brukar reagera så varje gång du blir ägd.

Nej, det finns inget du kan länka till här på FB där jag har blivit ägd av dig någonsin.

Du har verkligen inget att komma med. Ingen empirisk eller logisk kritik utan du tjafsar hela tiden.

Här blev du rejält ägd dock (rätt nyligen):

Citat:
Att du har svårt för den logiska biten har jag förstått sedan länge men det här är en helt ny nivå av idioti måste jag säga.....

Som sagt, nu tänker jag inte svara dig mer för du fortsätter tramsa. Jag förstår att du känner dig underlägsen men det är ditt eget fel, inte mitt.

Du är psykiskt sjuk. Sök hjälp.

Farväl.
Senast redigerad av PelleTrollkarl 2024-11-02 kl. 10:14.
Citera
2024-11-02, 10:14
Avslutad
Citat:
Nej, det finns inget du kan länka till här på FB där jag har blivit ägd av dig någonsin.

Du har verkligen inget att komma med. Ingen empirisk eller logisk kritik utan du tjafsar hela tiden.

Här blev du rejält ägd dock:

Som sagt, nu tänker jag inte svara dig mer för du fortsätter tramsa. Jag förstår att du känner dig underlägsen men det är ditt eget fel, inte mitt.

Du är psykiskt sjuk. Sök hjälp.

Farväl.
Kan du inte bara sluta svänga dig med ord som du inte ens vet vad de betyder?
Citera
2024-11-02, 11:17
Medlem
Citat:
Kan du inte bara sluta svänga dig med ord som du inte ens vet vad de betyder?

Jag kan förmodligen ca 60 000 svenska ord skulle jag gissa på. Det är troligen en rejäl bit över snittet.

Ingen saklig kritik har du presenterat någonsin utan du tjafsar bara och provocerar. Hur trasig är du egentligen? Du är fan ännu lägre ner i skiten än incels och det är ganska talande .

Inget mer svar nu. Fortsätt provocera du. Jag kommer inte ens läsa dina svar numera.
Citera
2024-11-02, 11:27
Avslutad
Citat:
Jag kan förmodligen ca 60 000 svenska ord skulle jag gissa på. Det är troligen en rejäl bit över snittet.

Ingen saklig kritik har du presenterat någonsin utan du tjafsar bara och provocerar. Hur trasig är du egentligen? Du är fan ännu lägre ner i skiten än incels och det är ganska talande .

Inget mer svar nu. Fortsätt provocera du. Jag kommer inte ens läsa dina svar numera.
Att ignorera någon betyder inte som du tror ”fortsätta svara”.

Jag har läst hur många gånger som helst att du skrivit till olika personer att du ska sluta svara dem, inte ens läsa vad de skriver, att du har svarat för sista gången o s v. Inte heller det betyder som du tror ”fortsätta svar”.

Så igen då: om du inte vad vad att ignorera någon betyder kanske du inte ska använda det ordet.

Och jag är fortfarande intresserad av hur du räknar ut att du vinner diskussionerna.
Citera
2024-11-02, 11:37
Medlem
Citat:
Att ignorera någon betyder inte som du tror ”fortsätta svara”.

Jag har läst hur många gånger som helst att du skrivit till olika personer att du ska sluta svara dem, inte ens läsa vad de skriver, att du har svarat för sista gången o s v. Inte heller det betyder som du tror ”fortsätta svar”.

Så igen då: om du inte vad vad att ignorera någon betyder kanske du inte ska använda det ordet.

Och jag är fortfarande intresserad av hur du räknar ut att du vinner diskussionerna.

Det är ingen svaghet att ge folk en chans:
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/give-the-benefit-of-the-doubt

Eftersom du inte bättrar dig så tvingas jag börja ignorera dig permanent. Jag trodde du skulle ändra på dig men du bara fortsätter.

Om jag har så fel och tänker så galet, då borde du ha en saklig kritik men det har du inte. Utan du kan inte ta att du har tänkt fel i vissa lägen så därför börjar du tramsa om att jag ska presentera ''mitt poängsystem''.

Jag förstår att du är en ful, bitter, osmart tant som inte kan attrahera en enda man och har världens sämsta gener men ta inte ut det på duktiga män på ett anonymt forum som eftersträvar sakliga och trevliga diskussioner.

Du förgiftar din själ med ditt beteende. Men sitt här och tjafsa tills du går hädan. Gör det. Vilken jävla trasig individ du måste vara.

Att gå igång på negativ uppmärksamhet som kvinna är en enorm loser stämpel för kvinnor överflödas som regel av positiv uppmärksamhet. Men du är alltså så trasig så du spenderar din tid med att tjafsa med folk på ett anonymt forum för att få lite, lite uppmärksamhet eftersom du inte får någon alls annars i det vardagliga livet.

Herregud alltså... .

Jag hoppas även andra som du tjafsar med kommer att börja ignorera dig.

Hejdå (denna gången för gott)! Du har missbrukat mitt förtroende.
Senast redigerad av PelleTrollkarl 2024-11-02 kl. 11:49.
Citera
2024-11-02, 12:03
Avslutad
Citat:
Det är ingen svaghet att ge folk en chans:
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/give-the-benefit-of-the-doubt

Eftersom du inte bättrar dig så tvingas jag börja ignorera dig permanent. Jag trodde du skulle ändra på dig men du bara fortsätter.

Om jag har så fel och tänker så galet, då borde du ha en saklig kritik men det har du inte. Utan du kan inte ta att du har tänkt fel i vissa lägen så därför börjar du tramsa om att jag ska presentera ''mitt poängsystem''.

Jag förstår att du är en ful, bitter, osmart tant som inte kan attrahera en enda man och har världens sämsta gener men ta inte ut det på duktiga män på ett anonymt forum som eftersträvar sakliga och trevliga diskussioner.

Du förgiftar din själ med ditt beteende. Men sitt här och tjafsa tills du går hädan. Gör det. Vilken jävla trasig individ du måste vara.

Att gå igång på negativ uppmärksamhet som kvinna är en enorm loser stämpel för kvinnor överflödas som regel av positiv uppmärksamhet. Men du är alltså så trasig så du spenderar din tid med att tjafsa med folk på ett anonymt forum för att få lite, lite uppmärksamhet eftersom du inte får någon alls annars i det vardagliga livet.

Herregud alltså... .

Jag hoppas även andra som du tjafsar med kommer att börja ignorera dig.

Hejdå (denna gången för gott)! Du har missbrukat mitt förtroende.
Och TÄNK att alla bättrar sig eftersom du fortsätter och fortsätter ditt malande varje gång du gett någon en chans!

Men alltså om du inte förstår att ”ignorera” inte betyder ”ge någon en chans att bättra sig” kanske du ska använda ett annat ord.

Hur många poäng har du givit dig själv i de senaste inläggen, har du vunnit stort, med liten marginal eller inte alls?
Citera
2024-11-02, 12:39
Medlem
Citat:
Och TÄNK att alla bättrar sig eftersom du fortsätter och fortsätter ditt malande varje gång du gett någon en chans!

Men alltså om du inte förstår att ”ignorera” inte betyder ”ge någon en chans att bättra sig” kanske du ska använda ett annat ord.

Hur många poäng har du givit dig själv i de senaste inläggen, har du vunnit stort, med liten marginal eller inte alls?

Tack för att du bevisar min poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in