2024-10-25, 05:57
Medlem
Cordycepssss avatar
Christian ljuger om "vänstern kastade in sten och rök i min lillasysters rum"

https://x.com/civilsamhallet/status/1849557915260055932?s=12&t=k97bNaDBtK9FEi2oZVbB1Q
Citera
2024-10-25, 10:56
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cordycepsss

https://x.com/civilsamhallet/status/1849557915260055932?s=12&t=k97bNaDBtK9FEi2oZVbB1Q
Trodde det skulle komma fram att det inte skett någon attack. Sen avslöjar de att jo, det skedde en sån attack, men det var i vardagsrummet och inte hans lillasysters rum.

Sen avslutar de med att föreslå att de ska söka upp och konfront-Jag menar, intervjua hans lillasyster, eftersom hon numer bor i Stockholm. Och beter sig alltså precis som de anklagar Christian att göra.
Citera
2024-10-25, 11:12
Avslutad
Citat:

Så det var inte så farligt egentligen alltså? Bara vardagsrummet.
Citera
2024-10-25, 12:06
Medlem
Kufspotters avatar
Citat:

Mycket intressant granskning. Om han ljuger om det där, vad ljuger han då mer om?
Citera
2024-10-25, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kufspotter
Mycket intressant granskning. Om han ljuger om det där, vad ljuger han då mer om?

Patetiskt som vanligt av kommunisterna menar du.

Kameran ljuger dock inte och jag kommer aldrig glömma de helt häpnadsväckande bilderna han tagit av diverse kommunstsvin på väg in i rättsalen, alltid i konfrontation med de närvarande kvinnorna.
Citera
2024-10-27, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kufspotter

Han ljuger inte. Jag bodde granne och såg.
Citera
2024-10-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Han ljuger inte. Jag bodde granne och såg.

Nu får du läsa allt en gång till. Ingen påstår att något inte hänt, vad som "Civilsamhället" påstår är att Christian utnyttjat situationen och ljugit för att sko sig på hela historien. Han använder sin minderåriga lillasyster som slagträ för att sedan gå hårt på linjen att det är helt okej att gå på meningsmotståndares barn och släkt.

Kolla själva på bilderna så fattar du. Kan inte länka nu pga sitter på datorn, men kolla ursprungslänken eller bara sök "civilsamhallet" på twitter.

Är helt uppenbart att Christian har en lång historia av lögn bakom sig. Kronan på verket måste ju vara den påstådda kärleksaffären med Bilan. Hon må vara en tok, men inte faan går hon och bli kär i en snubbe som Christian.
Citera
2024-10-30, 00:11
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Ruxandra.M
Nu får du läsa allt en gång till. Ingen påstår att något inte hänt, vad som "Civilsamhället" påstår är att Christian utnyttjat situationen och ljugit för att sko sig på hela historien. Han använder sin minderåriga lillasyster som slagträ för att sedan gå hårt på linjen att det är helt okej att gå på meningsmotståndares barn och släkt.

Kolla själva på bilderna så fattar du. Kan inte länka nu pga sitter på datorn, men kolla ursprungslänken eller bara sök "civilsamhallet" på twitter.

Är helt uppenbart att Christian har en lång historia av lögn bakom sig. Kronan på verket måste ju vara den påstådda kärleksaffären med Bilan. Hon må vara en tok, men inte faan går hon och bli kär i en snubbe som Christian.
Han erkände ju själv sen att inget hade hänt mellan honom och Bilan, så det var definitivt lurendrejeri.

Sen gissar jag att han skulle säga "Jag ljög inte, jag sade aldrig uttryckligen att något hände mellan oss!" men hans falska antydningar låg nästan på samma nivå som en rak lögn i mina ögon.
Citera
2024-10-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Han erkände ju själv sen att inget hade hänt mellan honom och Bilan, så det var definitivt lurendrejeri.

Sen gissar jag att han skulle säga "Jag ljög inte, jag sade aldrig uttryckligen att något hände mellan oss!" men hans falska antydningar låg nästan på samma nivå som en rak lögn i mina ögon.

Ja, han är en sorglig figur. Hela scoopet byggde ju på antagandet att hon hade fallit för honom, vilket blir extremt komiskt för alla oss som lyssnade på några av deras många samtal i spaces. Blev uppenbart att Bilan snarare var ett emotionellt stöd för Christian under hans perioder med mental sjukdom. Riktigt psykopatbeteende att sen hugga nån i ryggen sådär.
Citera
2024-10-30, 10:06
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Ruxandra.M
Ja, han är en sorglig figur. Hela scoopet byggde ju på antagandet att hon hade fallit för honom, vilket blir extremt komiskt för alla oss som lyssnade på några av deras många samtal i spaces. Blev uppenbart att Bilan snarare var ett emotionellt stöd för Christian under hans perioder med mental sjukdom. Riktigt psykopatbeteende att sen hugga nån i ryggen sådär.
Det gjorde det inte alls, den detaljen var bara inramning. Scoopet bestod i inspelningar där hon röjer källor, pekar ut sina vänner som kriminellt belastade och, som det verkar, ljuger, om att ha blivit misshandlad.
Citera
2024-10-30, 18:03
Avslutad
En priviligierad "pojkspoling" som leker journalist. Vad kan gå fel?
Citera
2024-11-02, 10:24
Medlem
Handvaskas avatar
Skitblaskan Dagens Nyheter har en ny hitpiece mot kingen.

Men en sak skaver. Varför har Petterson och Alina slagit sig samman med juden Kent Ekeroth och gör hans skitgöra?

För bara ett år sedan var Petterson och Alina judinnan Janouchs gossar. Hon lät dem jobba på hennes kontor. Hade en podcast med Nick. Men hon är ju persona non grata i Sverigedemokraterna.

Nu går de Ekeroths ärenden istället och dörrarna i SD öppnar sig? Bytt judisk häst.

Det märks också i att de fokuserar mer på Palestina nu. Alltid i sällskap av sverigedemokrater och Israelkramare.

Och det politiska mordet på forna partiet AFS och Kasselstrand passar ju också in i bilden. Gustav har inte hållit tillbaka på Israelkritiken och konfronterat Wolo på DN.

Men det ger väl mer shekel i kassan. Trist för oss som uppskattade det de skrev och gjorde förr, men ska behöva dras med den sionistpropagandan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in