Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Ja vräkt tar minst 6 månader. Jag vill se domstolsbeslut på att Julia är vräkt. Men det kommer Micro113 inte ta fram.
Micro har dock i kväll talat om att hon sett den där anmälan om att de hälls sprit i barnet och Chrippa tar osunt på barnet och kanske något mer.
Och hon är säker på att Julia hittat på detta och gjort en anmälan.
Men jag vill nog tro att det är Linnea som hittat på det, med tanke på att hon tidigare i upprört tillstånd sagt till Christofer att han har ett osunt förhållande i sängen eftersom han ligger bredvid sin dotter på nätterna när hon vill ha sex. Chrippa har sagt att hon blir väldigt arg om han inte har sex med henne när hon vill det.
Så jag tror att Linnea har en plan att ta ifrån Julia barnet. Det är därför Chrippa själv plötsligt har börjat prata om att han ska ha barnet själv och all vårdnad allt.
Så Micro har fått se brevet och både Chrippa och Linnea har sagt att det klart är från Julia misstänker jag starkt. Micro blev lite arg ovan för denna åsikt. Skulle tro att hon med sin erfarenhet och förstånd också förstod nu att det är Linnea som skrivit brevet.