2024-11-02, 01:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om hon bor hos sin nya kille så har hon ljugit för socialtjänsten, Chrippa, Anjo och alla andra...

Det handlade inte om rädsla för Chrippa - det handlar om att hennes sista ragg bor i Motala - inget annat.

För övrigt har hon väl inte kvar lägenheten, hon förlorade den när hon inte betalade hyran .. det är vad som händer när man inte gör det....

Du behöver inte svara på varje inlägg man skriver här.

Du vet inte vad hon sagt bakom kameran till Rask och Anjo. Än mindre Soc.

Rädsla för Chrippa var att hon vart hos andra så mkt. Motala kom in i bilden senare.

Om hon blivit vräkt finns domstolsbeslut på det. Ge mig!
Citera
2024-11-02, 01:03
Medlem
Citat:
Lägg ner.
Det är inte Linnea som står bakom eller orkestrerat den falska anmälan.
Linnea är anmäld som förövare i den.

Detta är Julia.

HAHA VEM har visat dig denna undersökning. Det torde vara Chrippa eller hur?

Men Chrippa förstår ju inte att det är Linnea då han är lite thick in the head så att säga. Att Linnea har anklagat sig själv är ju jättebra, då tror ju alla direkt att hon kan ju inte ha gjort det.

Det är Linneas fingeravtryck överallt i detta. Hon har ju redan visat att hon har haft tankar på Chrippa och Chloé på ett osunt sätt i sängen eftersom han inte vill ligga med henne.
Citera
2024-11-02, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Du behöver inte svara på varje inlägg man skriver här.

Du vet inte vad hon sagt bakom kameran till Rask och Anjo. Än mindre Soc.

Rädsla för Chrippa var att hon vart hos andra så mkt. Motala kom in i bilden senare.

Om hon blivit vräkt finns domstolsbeslut på det. Ge mig!

Det ska länge till innan man blir vräkt och finns det barn med i bilden är soc inblandad. Så det ska finnas mycket bevis för något sådant.
Citera
2024-11-02, 01:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Chrippa är nog mycket tryggare om Liten bor hos Helena än när Julia släpar runt henne som ett marsvin bland kompisar.

Ja det handlar ju om Christophers bästa
Citera
2024-11-02, 01:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det ska länge till innan man blir vräkt och finns det barn med i bilden är soc inblandad. Så det ska finnas mycket bevis för något sådant.

Ja vräkt tar minst 6 månader. Jag vill se domstolsbeslut på att Julia är vräkt. Men det kommer Micro113 inte ta fram.
Citera
2024-11-02, 01:10
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Perfekt kombination, det ser vi resultatet av.

Lägg på droger, anabola och stress sista åren. Denna kille är verkligen ett unikum. Bränt sönder hjärnan med droger.
Citera
2024-11-02, 01:12
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Chrippa och Linneas skyddsplacering av Chloe verkar iaf ha upphört. Länge sen jag såg dottern hos stjärnparet 😮‍💨

Och det blir nog väldigt länge så länge Julia inte ger henne honom.
Citera
2024-11-02, 01:12
Avstängd
Citat:
Lägg på droger, anabola och stress sista åren. Denna kille är verkligen ett unikum. Bränt sönder hjärnan med droger.
Ja. Han har åldrats 15 år på 1 år, det är ändå en bedrift, han var korkad innan men nu är han sopslut. Men han har sin stora skara försvarare av 3 personer här på Flashback som ligger på samma nivå.
Citera
2024-11-02, 01:14
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Jajävlar. Lägre kan man nog knappast sjunka. Snöar fint där.

Hoppas Linnea livar påtänd inatt. Saknar det.
Citera
2024-11-02, 01:14
Medlem
Citat:
Och det blir nog väldigt länge så länge Julia inte ger henne honom.
Det blir nog väldigt snart när julia behöver pengar då kommer hon krympandes
Citera
2024-11-02, 01:15
Medlem
Citat:
Ja vräkt tar minst 6 månader. Jag vill se domstolsbeslut på att Julia är vräkt. Men det kommer Micro113 inte ta fram.

Micro har dock i kväll talat om att hon sett den där anmälan om att de hälls sprit i barnet och Chrippa tar osunt på barnet och kanske något mer.

Och hon är säker på att Julia hittat på detta och gjort en anmälan.

Men jag vill nog tro att det är Linnea som hittat på det, med tanke på att hon tidigare i upprört tillstånd sagt till Christofer att han har ett osunt förhållande i sängen eftersom han ligger bredvid sin dotter på nätterna när hon vill ha sex. Chrippa har sagt att hon blir väldigt arg om han inte har sex med henne när hon vill det.

Så jag tror att Linnea har en plan att ta ifrån Julia barnet. Det är därför Chrippa själv plötsligt har börjat prata om att han ska ha barnet själv och all vårdnad allt.

Så Micro har fått se brevet och både Chrippa och Linnea har sagt att det klart är från Julia misstänker jag starkt. Micro blev lite arg ovan för denna åsikt. Skulle tro att hon med sin erfarenhet och förstånd också förstod nu att det är Linnea som skrivit brevet.
Citera
2024-11-02, 01:18
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Det blir nog väldigt snart när julia behöver pengar då kommer hon krympandes

Tyvärr ja. Eller haft ungen 3 veckor och behöver egentid nu. Julia behöver stöd med C.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in