2024-11-01, 23:11
Medlem
Varje kvinna borde ha minst 1 barn. Annars är du fan psykopat. Det är väldigt extremt att kvinnor har 0 barn. Väldigt extremt tycker jag
Citera
2024-11-01, 23:16
Medlem
Om du tycker att jorden är överbefolkad så skaffa 1 barn. Du behöver inte skaffa 10 barn. Men 0 barn är fan extremt. Då pratar vi om psykvården.
Citera
2024-11-01, 23:24
Medlem
Jag har redan barn men hade jag inga barn så skulle jag heller inte skaffa några. Det är för dyrt och samhället är för konstigt.
Citera
2024-11-01, 23:24
Medlem
Ulf-kristensteins avatar
Det är bra med mindre svenskar nazistbarn i Sverige.
Vi behöver fler rasifierade godsinnade människor som invandrar och mindre privileged nazister.
Det är så man bygger ett framgångsrikt, demokratiskt och civiliserat samhälle.

Mer skattemedel behöver omfördelas till rasifierade invandrare bort från svenska rasister som förstör klimatet med sina dieselbilar.
Citera
2024-11-01, 23:27
Medlem
Dom använder det här skitsnacket om miljön och överbefolkning som ursäkt att inte skaffa barn. Och det ska vi tro på. Kom igen kompis. Säg bara att du har misslyckats att hitta en partner. Det är okej men skyll inte på miljön och skit.
Citera
2024-11-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisRickardsson
Jag har redan barn men hade jag inga barn så skulle jag heller inte skaffa några. Det är för dyrt och samhället är för konstigt.

Skulle du sälja dina barn för 1 miljard?
Citera
2024-11-01, 23:36
Medlem
Deportera minst 1 miljon blattar och lägg skrota den sinnessjuka klimatreligionen så ska du se att födelsetalet skjuter i höjden
Citera
2024-11-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-kristenstein
Det är bra med mindre svenskar nazistbarn i Sverige.
Vi behöver fler rasifierade godsinnade människor som invandrar och mindre privileged nazister.
Det är så man bygger ett framgångsrikt, demokratiskt och civiliserat samhälle.

Mer skattemedel behöver omfördelas till rasifierade invandrare bort från svenska rasister som förstör klimatet med sina dieselbilar.

Ja det har vi ju sett i de fantastiska demokratier som negrer och sandnegrer lever i. Verkligen himmelen på jorden
Citera
2024-11-01, 23:44
Medlem
Ulf-kristensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Ja det har vi ju sett i de fantastiska demokratier som negrer och sandnegrer lever i. Verkligen himmelen på jorden
Men denna gången så kommer det bli det mest demokratiska och framgångsrika samhället på jorden.
Det vet experterna och samhällets mest inflytelserika människor.

Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Deportera minst 1 miljon blattar och lägg skrota den sinnessjuka klimatreligionen så ska du se att födelsetalet skjuter i höjden
Sterilisera 2 miljoner svenskar och importera ytterligare 3 miljoner rasifierade människor.
Det ska vara mindre svenskar i Sverige, vi måste bekämpa nazismen och rasismen.
På detta viset så bygger vi morgondagens demokratiska samhälle.
Senast redigerad av Ulf-kristenstein 2024-11-01 kl. 23:47.
Citera
2024-11-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisRickardsson

Hur är det för dyrt? Jag har ett och ett till på väg. Vad är det som kostar så mycket? Förskolan funkar utmärkt där vi har vårt barn. Världen förändras snabbt men man får hänga med.
Citera
2024-11-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-kristenstein
Men denna gången så kommer det bli det mest demokratiska och framgångsrika samhället på jorden.
Det vet experterna och samhällets mest inflytelserika människor.

Sterilisera 2 miljoner svenskar och importera ytterligare 3 miljoner rasifierade människor.
Det ska vara mindre svenskar i Sverige, vi måste bekämpa nazismen och rasismen.
På detta viset så bygger vi morgondagens demokratiska samhälle.

Hur små ska svenskarna vara? 1,5m?
Citera
2024-11-02, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Hur är det för dyrt? Jag har ett och ett till på väg. Vad är det som kostar så mycket? Förskolan funkar utmärkt där vi har vårt barn. Världen förändras snabbt men man får hänga med.

Hur är det dyrt? Bara för att du har råd. Alla kanske inte har lika bra ekonomi som du har. Det är dyrt med barn. Speciellt om man är fattig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in