2024-11-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
De är det sjukaste jag hört -
Det satt andra hos F* niq och sa ungefär samma sak , där trodde vissa dessutom att det inte var sant utan ett påhitt för att få lvu - kämpar att se dåliga ut och ge möjlighet för myndigheter till hårdare tag och mer bevakning av tex klienter hos soc
2024-11-01, 19:00
Medlem
Enligt LM är alla som jobbar på socialtjänsten skyldiga till att ta barn , från receptionister till högste chef och får skylla sig själva om de utsätts för våld
2024-11-01, 19:04
Medlem
Null älskar LM - hon är bäst och hon är verkligen inte sjuk.
En någorlunda vettig människa är inne i liven och och försöker få Null, LM och PM att erkänna att det faktiskt är FEL att komma till socialtjänsten med kniv och attackera - de vägrar svara på detta
2024-11-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
Null älskar LM - hon är bäst och hon är verkligen inte sjuk.
En någorlunda vettig människa är inne i liven och och försöker få Null, LM och PM att erkänna att det faktiskt är FEL att komma till socialtjänsten med kniv och attackera - de vägrar svara på detta
N har ett antal ggr varit intagen med tvång och diagnostiserats med vanföreställningasyndrom precis som LM så hon tycker väl att det inte är att vara sjuk och fattar inte hur illa det skulle vara för barn att bo med någon som har vanföreställning , Ns son drog ju så fort han kunde när han var vuxen
N pratar om att hon stoppats från att jobba när hon andra gånger påstår att hon fick sjukersättning för ryggproblem , hon har ju själv sökt och fått detta
2024-11-01, 19:26
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
PM sitter hos N och N inbillar sig att PMs son hindras från kontakt för att sonen då skulle vilja flytta
hem till henne , sonen bodde bara med PM mellan han var 1 år och drygt 2 år dock bodde de med olika andra vuxna stort sett hela tiden som var mer primära vuxna än PM . Sonen sökte sig inte till sin mamma på utredningshemmet när han behövde tröst eller hjälp utan valde andra vuxna där före PM
Ett så litet barn och som känner sig tryggare hos en främling samt inte kommer ihåg sin biomamma men det fattar ju inte resten av pappskallarna verkar det som.
Nån får skit i Ns live för att hon inte tycker det är bra eller att man ska förstå att någon har knivat ner en socarbetare.
De är så sjuka allihopa och N säger att alla som säger nåt negativt om LM blockas för hade LM varit sjuk som folk säger i kommentarerna så hade hon varit inspärrad, sån jävla bullshit.
2024-11-01, 19:30
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
N har ett antal ggr varit intagen med tvång och diagnostiserats med vanföreställningasyndrom precis som LM så hon tycker väl att det inte är att vara sjuk och fattar inte hur illa det skulle vara för barn att bo med någon som har vanföreställning , Ns son drog ju så fort han kunde när han var vuxen
N pratar om att hon stoppats från att jobba när hon andra gånger påstår att hon fick sjukersättning för ryggproblem , hon har ju själv sökt och fått detta
Hon, CM och LM har många gånger sagt att de inte har kunnat få ett jobb eller behålla ett jobb eftersom socialtjänsten har sabbat för dem så det är soc söm har spridit rykten om dem på jobbet och gjort så att de inte kunnat samarbeta mm mm.
2024-11-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hon, CM och LM har många gånger sagt att de inte har kunnat få ett jobb eller behålla ett jobb eftersom socialtjänsten har sabbat för dem så det är soc söm har spridit rykten om dem på jobbet och gjort så att de inte kunnat samarbeta mm mm.
PM säger att det inte fungerar med jobb för att folk ser snett på henne när hon berättar om hennes ärende för kollegorna , varför hon nu ska berätta detta . PM valde tydligen ut en man hon trodde var präst att bli far till ett barn , han var noll intresserad av att leva som familj med henne
2024-11-01, 19:35
Medlem
Inanna-1921s avatar
Hallå Alice! Jag är besviken över mig själv som uppenbarligen gick på att du skulle köra live idag. Min kväll är förstörd och nu måste jag spendera den med vänner och göra roliga saker 😔. Detta kommer jag aldrig att glömma Alice 😡
2024-11-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hallå Alice! Jag är besviken över mig själv som uppenbarligen gick på att du skulle köra live idag. Min kväll är förstörd och nu måste jag spendera den med vänner och göra roliga saker 😔. Detta kommer jag aldrig att glömma Alice 😡
Ja , var tog liven vägen
2024-11-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ja , var tog liven vägen

Vad heter hon på TikTok?
2024-11-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Vad heter hon på TikTok?
Ett av kontona heter @lice Loves Finl@nd sedan finns det diverse varianter på detta som @licefromfinland
2024-11-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ett av kontona heter @lice Loves Finl@nd sedan finns det diverse varianter på detta som @licefromfinland

Jag vet att jag följer båda kontona men jag hittar bara den första.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in