Citat:
Ursprungligen postat av
CP-Fisk
Är Warner Hahn till Hammarby årets värvning? Eller finns det någon som utmanar?
Citat:
Ursprungligen postat av
johnny_vicious
Ja.
Sedan sätter jag Hugo Bohlin hos oss som årets genombrott. Tomassen i AIK är årets tränare. Vasic årets anfallare, Vagic årets back, Lasse Berg Johnsen årets mittfältare. JWZ hade tagit hem årets målvakt lätt, men han stack ju, så det bör med all rimlighet bli Johan Dahlin.
Hahn kostade väl en hel del så om man tar med det så finns det ju andra kandidater. Nicklas Röjkjaer var en budgetvärvning från danska andradivisionen och har hållit hög och jämn klass hela säsongen.
Vad gäller årets genombrott måste Elliot Stroud nämnas. Fotmob ger honom 9:e högst betyg i allsvenskan. (Bohlin 21:e) Hur många hade ens hört talas om honom innan säsongen började?
Citat:
Ursprungligen postat av
50-Cent
Haha
Ni är barn och bönder
AIK Malmö
Att jag förväxlar er beror på er nyvunna kärleksrelation.
Det är gulligt
Men olika villkor
Malmö världens sämsta vinnare gillar AiK nu för de är på dekis
Att liket sprattlar och tar sig förbi apan är inte fotboll. De har krigat och använt sitt pannben men kolla hur lite boll de har. Hur få passningar hur lite xg. När man tittar på en match i jordgubben är bollen mer i luften tjong tjong än på backen.
Nej Malmö vet att Hammarby är det verkliga hotet med ekonomin och allt.
Djurgården tar ingen riktigt på allvar i huvudstan men de spelar åtminstone fotboll.
Malmö spelar bäst har bredast trupp osv men är fullständigt ointressant.
Nu försöker ni göra ett nummer av att jag blandar ihop er. Lyssna
Skiter i vilka ni är
Vi är Bajen
Finns det nån lag på att nya här i forumet först måste bevisa att dom är idioter? Eller är det nån tanke om att om du först visar att du är en idiot så kan du i alla fall bara ta dig uppåt?