2024-11-01, 09:32
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Att AIK-bekanta Benjamin Mbunga Kimpioka skulle leda skytteligan i Skottland såg jag inte komma när vi bröt kontrakten.

6 poäng på nio matcher från ett gäng i botten. St Johnstone.
Siriusprodukten.
Citera
2024-11-01, 09:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-Cent
Haha

Ni är barn och bönder
AIK Malmö
Att jag förväxlar er beror på er nyvunna kärleksrelation.
Det är gulligt

Men olika villkor
Malmö världens sämsta vinnare gillar AiK nu för de är på dekis
Att liket sprattlar och tar sig förbi apan är inte fotboll. De har krigat och använt sitt pannben men kolla hur lite boll de har. Hur få passningar hur lite xg. När man tittar på en match i jordgubben är bollen mer i luften tjong tjong än på backen.

Nej Malmö vet att Hammarby är det verkliga hotet med ekonomin och allt.
Djurgården tar ingen riktigt på allvar i huvudstan men de spelar åtminstone fotboll.
Malmö spelar bäst har bredast trupp osv men är fullständigt ointressant.

Nu försöker ni göra ett nummer av att jag blandar ihop er. Lyssna
Skiter i vilka ni är

Vi är Bajen

Lite gulligt med nybajare som funnit sporten nu när dom går bra för första gången sedan Kenta och Stoffe drog sin första holk.
Citera
2024-11-01, 10:10
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Är Warner Hahn till Hammarby årets värvning?
Ja.

Sedan sätter jag Hugo Bohlin hos oss som årets genombrott. Tomassen i AIK är årets tränare. Vasic årets anfallare, Vagic årets back, Lasse Berg Johnsen årets mittfältare. JWZ hade tagit hem årets målvakt lätt, men han stack ju, så det bör med all rimlighet bli Johan Dahlin.
Citera
2024-11-01, 10:22
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Är Warner Hahn till Hammarby årets värvning? Eller finns det någon som utmanar?

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Ja.

Sedan sätter jag Hugo Bohlin hos oss som årets genombrott. Tomassen i AIK är årets tränare. Vasic årets anfallare, Vagic årets back, Lasse Berg Johnsen årets mittfältare. JWZ hade tagit hem årets målvakt lätt, men han stack ju, så det bör med all rimlighet bli Johan Dahlin.
Hahn kostade väl en hel del så om man tar med det så finns det ju andra kandidater. Nicklas Röjkjaer var en budgetvärvning från danska andradivisionen och har hållit hög och jämn klass hela säsongen.
Vad gäller årets genombrott måste Elliot Stroud nämnas. Fotmob ger honom 9:e högst betyg i allsvenskan. (Bohlin 21:e) Hur många hade ens hört talas om honom innan säsongen började?

Citat:
Haha

Ni är barn och bönder
AIK Malmö
Att jag förväxlar er beror på er nyvunna kärleksrelation.
Det är gulligt

Men olika villkor
Malmö världens sämsta vinnare gillar AiK nu för de är på dekis
Att liket sprattlar och tar sig förbi apan är inte fotboll. De har krigat och använt sitt pannben men kolla hur lite boll de har. Hur få passningar hur lite xg. När man tittar på en match i jordgubben är bollen mer i luften tjong tjong än på backen.

Nej Malmö vet att Hammarby är det verkliga hotet med ekonomin och allt.
Djurgården tar ingen riktigt på allvar i huvudstan men de spelar åtminstone fotboll.
Malmö spelar bäst har bredast trupp osv men är fullständigt ointressant.

Nu försöker ni göra ett nummer av att jag blandar ihop er. Lyssna
Skiter i vilka ni är

Vi är Bajen
Finns det nån lag på att nya här i forumet först måste bevisa att dom är idioter? Eller är det nån tanke om att om du först visar att du är en idiot så kan du i alla fall bara ta dig uppåt?
Citera
2024-11-01, 10:42
Medlem
Keldons avatar
Hur är läget i Blåvitt inför kommande match? Känner ni press eller är det lugnt? Burop i paus vid underläge?
Citera
2024-11-01, 10:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Är Warner Hahn till Hammarby årets värvning? Eller finns det någon som utmanar?
Hahn och Toure är båda kandidater.

Skoglund och Touré är kandidater till årets rookies.
Citera
2024-11-01, 10:59
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Lånet av Valakari är ju med option. Vet inte det räknas som en värvning? Hahn är för all del en bra värvning men det är nog svårt att avgöra hur mycket det är vrakens backlinje som vaknat till liv och börjat leverera. Hahn är inte en bättre målvakt än Dovin sett till individuell skicklighet.

En mix av både backlinje och målvakt men det kommer från det lugn och stabilitet Hahn visar upp. Han är definitivt bättre än Dovin men det är inte så konstigt när Hahn har 10 års mer erfarenhet. Jag gillar Oliver och jag höll honom som tredje bäst i serien i år innan han drog, Hahn är dock överlägsen etta sedan han värvades.
Citera
2024-11-01, 11:52
Medlem
eternussermos avatar
Såhär tyckte expertisen innan säsongen: (FB) I spåkulan: Allsvenskan 2024!
Dags att summera snart.
Citera
2024-11-01, 13:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Finns det en lag på att man tror att man är ITK för att man har suttit på Flashback forum
i hundra år?

Det är jobbigt att höra sanningen ?

Du påminner om han den fete i South Park med finnar som sitter och spelar wow dygnet runt
Till och med Bajentalibanen Quill måste bli generad över skiten du skriver.
Citera
2024-11-01, 13:15
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det här är ju svinroligt, lite som Lemmy försöker claima Sumpan, fast han gör det med en ironisk touch.
Sumpan är gnaget, det vet alla.
Citera
2024-11-01, 14:35
Medlem
Teus avatar
Jag ser att DIF möblerar om i akademin.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/B0k5k0/barn-i-djurgarden-ska-trana-mer-an-barca-betala-upp-till-20-000-om-aret-och-aldrig-ha-lov

Som sagt, Bajen och BP avfyrade första skotten, och nu tvingas alla följa efter.
Citera
2024-11-01, 16:33
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag ser att DIF möblerar om i akademin.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/B0k5k0/barn-i-djurgarden-ska-trana-mer-an-barca-betala-upp-till-20-000-om-aret-och-aldrig-ha-lov

Som sagt, Bajen och BP avfyrade första skotten, och nu tvingas alla följa efter.
Tvingas följa efter? För att metoden är framgångsrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in