2024-10-31, 15:12
Medlem
Krigge92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu när jag fattat att det kanske är han som styr allt får jag kanske tänka om, men att han är oskyldig till att ha försökt träffa en tonårspojke i sexuellt syfte går inte att förneka

Eeehh han filmas när han ska göra exakt detta.

#494 Journalisten är en galen pedofil.
Citera
2024-10-31, 20:22
Medlem
Såg en blänkare att domen mot PHS föll idag. Kan det vara något man velat invänta? Vill man se hur Dumpen reagerar? Stänger dom ner sidan, plockar dom bort tveksamma uthängningar eller kör dom på som vanligt? Kan ju vara att man vill provocera fram bevis om likgiltighetsuppsåt. Om dom nu har något på dumpen, det är ju inte säkert

(FB) Göteborg: rån och grov misshandel, åtal väckt (2024-09-25)
Senast redigerad av Moderatorhora 2024-10-31 kl. 20:35.
Citera
2024-10-31, 22:08
Medlem
Hmmm, nu händer det ytterligare grejjer på Dumpens hemsida, uppenbart att det är ett konstprojekt

Eller vad ska man säga om senaste "cookie-varningn"?
Citera
2024-10-31, 22:33
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
För att han ville göra ett reportage om deras arbetsmetoder?

Var är reportaget? Alla vet ju dessutom hur dumpen arbetar? Vad är det för scoop han har? Självklart har han bara försökt "skydda sig själv" genom att låtsas som att han bara hela tiden visste att det var dumpen. I verkligheten hoppades han att det fanns en liten chans att det var ett barn på riktigt, och därför chattade han så mycket och åkte sen för att träffa. En gång till, en normal vuxen chattar inte med 14-åringar öht.
Citera
2024-10-31, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Var är reportaget? Alla vet ju dessutom hur dumpen arbetar? Vad är det för scoop han har? Självklart har han bara försökt "skydda sig själv" genom att låtsas som att han bara hela tiden visste att det var dumpen. I verkligheten hoppades han att det fanns en liten chans att det var ett barn på riktigt, och därför chattade han så mycket och åkte sen för att träffa. En gång till, en normal vuxen chattar inte med 14-åringar öht.
Jag vet inte var reportaget är. Har heller inte sagt att jag tror att han talar sanning, utan bara att det inte är helt uteslutet.
Citera
2024-11-01, 18:22
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag vet inte var reportaget är. Har heller inte sagt att jag tror att han talar sanning, utan bara att det inte är helt uteslutet.

Det finns inget reportage.
Citera
2024-11-03, 21:26
Medlem
mosesjrs avatar
Därför som jag inte set något om att
Patrik sant Sara .
Haft en diskussion med en ”dagobert” i gissningsvis 40 års åldern vid Nässjö resecentrum ?🤔
Citera
2024-11-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Det finns inget reportage.

Vad är det för reportage farbror letar efter? Jag kanske kan hjälpa till
Citera
2024-11-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Därför som jag inte set något om att
Patrik sant Sara .
Haft en diskussion med en ”dagobert” i gissningsvis 40 års åldern vid Nässjö resecentrum ?🤔

Vart har du inte sett det och när? Är den här "Dagobert" verklig? Allt skulle ju kunna vara en fantasi också? Pedofiler är lömska...
Citera
2024-11-13, 09:01
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Undra hur många linor det vart efter att dom fått dela på 1,8 miljoner
Citera
2024-11-13, 09:10
Medlem
Aftonbladet ljög om migrationen
Aftonbladet ljög om "pandemin"
Aftonbladet ljög om vem som skulle vinna USA-valet

Aftonbladet ljuger nu med.

Stötta dumpen.

Död åt pedofiler.
Citera
2024-11-13, 09:24
Medlem
Patrik Sjöberg verkar ha lite pedofila tendenser. En 59-åring som sammanbor med en nyss fyllda 21-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in