Nu när jag fattat att det kanske är han som styr allt får jag kanske tänka om, men att han är oskyldig till att ha försökt träffa en tonårspojke i sexuellt syfte går inte att förneka
Såg en blänkare att domen mot PHS föll idag. Kan det vara något man velat invänta? Vill man se hur Dumpen reagerar? Stänger dom ner sidan, plockar dom bort tveksamma uthängningar eller kör dom på som vanligt? Kan ju vara att man vill provocera fram bevis om likgiltighetsuppsåt. Om dom nu har något på dumpen, det är ju inte säkert
För att han ville göra ett reportage om deras arbetsmetoder?
Var är reportaget? Alla vet ju dessutom hur dumpen arbetar? Vad är det för scoop han har? Självklart har han bara försökt "skydda sig själv" genom att låtsas som att han bara hela tiden visste att det var dumpen. I verkligheten hoppades han att det fanns en liten chans att det var ett barn på riktigt, och därför chattade han så mycket och åkte sen för att träffa. En gång till, en normal vuxen chattar inte med 14-åringar öht.
Var är reportaget? Alla vet ju dessutom hur dumpen arbetar? Vad är det för scoop han har? Självklart har han bara försökt "skydda sig själv" genom att låtsas som att han bara hela tiden visste att det var dumpen. I verkligheten hoppades han att det fanns en liten chans att det var ett barn på riktigt, och därför chattade han så mycket och åkte sen för att träffa. En gång till, en normal vuxen chattar inte med 14-åringar öht.
Jag vet inte var reportaget är. Har heller inte sagt att jag tror att han talar sanning, utan bara att det inte är helt uteslutet.