2024-10-31, 19:41
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Vad gulligt av dig att tro att det var en "riktig" våldtäkt a'la hagamannen. Till 99% chans var det inte en sån våldtäkt. Troligen hade hon frivillig sex med honom men kom på efter 48h att det fanns pengar att tjäna alternativ inte framstå som ett luder framför hennes vänner och en eventuell pojkvän.
Se det som att du hyra en hora all inclusive hela natten i ett land där det är lagligt. Du behandlar henne enligt avtalet och betalar överenskommet pris och alla är glada.
Efter 48 h anmäler hon dig för våldtäkt. Det ligger nog närmare verkligheten vad som hänt om din fantasi om en våldtäkt.

Vilka pengar finns det att tjäna för offret menar du?
Citera
2024-10-31, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Det var garanterat därför media vågade namnge honom så tidigt.

Ja säkert..
Citera
2024-10-31, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr

Det vet ja inte men tydligen ska hon vara 25-30 år och hemmahörande i norra Stockholm…någon som har mer info?
Citera
2024-10-31, 20:36
Medlem
Citat:
Pengar att dra tillbaka anmälan. Kändisskap.
Vem visste vem hon som lurade in Assange i en påhittade våldtäktsfällan innan?
Nu får hon skriva krönikor och uttala sig om media.
Citera
2024-10-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Ja säkert..
En tidning vill inte riskera förtal. Men om en person kommenterat händelsen likt denne fotbollspelare, så är det redan ”out there”.
Citera
2024-10-31, 22:03
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:

Är rätt vanligt där rika människor köper tystnaden genom avtal för många pengar. Kolla bara på Donald Trump
Citera
2024-10-31, 22:09
Bannlyst
En möjlig teori skulle kunna vara att kvinnan följde med till Mbappes privata rum där de hade sex och både var väldigt berusade..sedan somnade kvinnan men vaknar av att Mbappe stoppar in sin svarta snabel i två:an på henne…vilket hon försöker stoppa men hon är så pass berusad och trött att hon inte orkar hejda honom varpå Mbappe fortsätter och till slut också tömmer sin säd i två:an på henne…dagen efter skäms hon och har ont…dag två börjar hon fundera på om det kan ha varit våldtäkt varpå hon dagen därefter uppsöker sjukhus och gör en anmälan.
Citera
2024-10-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Back-Commenter
Det är ju mörkläggning och locket på hela vägen och det handlar om mycket mer än en enskild fotbollsspelare, som i praktiken inte har någon annan roll än den enskilda artistens.... Underhållning kort och gott.

Det Du räknar upp verkar vara nonsens och trams kring en enskild person i det här spelet som ingen egentligen bryr sej om. Han är utbytbar helt enkelt och det är rimligt att så sker. Förbrukad ballast helt enkelt som redan verkar vara släppt och som ingen lägger ned nån mer möda på. Panem et circenses som det hette i det gamla Rom. Hjältarna byts ut när de är förbrukade.

Bröd och skådespel
Bröd och skådespel (latin: panem et circenses) är ett uttryck från romartiden då romerska imperiet erbjöd romarna gladiatorspel och annan underhållning i kombination med brödransoner för att romarna skulle hålla sig lugna och nöjda och inte protestera.

En gammal sedan romartiden vedertagen teknik för samhällets makthavare att styra och kontrollera befölkningen - inget annat!
OK. Mbappé är förbrukad? Skulle inte tro det.
Citera
2024-10-31, 22:28
Medlem
Kalsongsystemets avatar
Jag är ganska ”out of the loop” här. Vet vi tillräckligt mycket för att rättfärdiga fler än 2000 inlägg på lite mer än två veckor, eller är det mestadels Flashback-spekulationer?
Citera
2024-10-31, 22:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongsystemet
Jag är ganska ”out of the loop” här. Vet vi tillräckligt mycket för att rättfärdiga fler än 2000 inlägg på lite mer än två veckor, eller är det mestadels Flashback-spekulationer?

Vi vet ingenting förutom att det verkar gjorts en anmälan och utredning pågår.
Citera
2024-10-31, 22:56
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
En möjlig teori skulle kunna vara att kvinnan följde med till Mbappes privata rum där de hade sex och både var väldigt berusade..sedan somnade kvinnan men vaknar av att Mbappe stoppar in sin svarta snabel i två:an på henne…vilket hon försöker stoppa men hon är så pass berusad och trött att hon inte orkar hejda honom varpå Mbappe fortsätter och till slut också tömmer sin säd i två:an på henne…dagen efter skäms hon och har ont…dag två börjar hon fundera på om det kan ha varit våldtäkt varpå hon dagen därefter uppsöker sjukhus och gör en anmälan.

Lite intressanta delar i din teori ändå. Det här med att två fulla personer har sex med varandra.
Den ena anmäler (av någon anledning alltid kvinnan). Har följt en del trådar och läst en del och det verkar som att domstolarna bara tar anmälarens berusning i beaktande och inte den påstådda förövarens berusning.
Citera
2024-10-31, 23:55
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Precis, givetvis är det inte så. Därför undrar jag vilka konkreta bevis som kan vara aktuella för att han ska bli dömd? Att hans sperma och DNA finns på kvinnan vet vi ju redan..därför undrar jag vilka ”bevis” som skulle kunna fälla Mbappe om han blir åtalad…?
Att hen berättat för en kompis (eller nån annan)?
Att hen skrek så det hördes ut i korridoren?
Att hen var uppriven när hen kom ut ur rummet?
Att Mbappe skrev ”Nu knullade jag skiten ur dig din lilla hora! Och jäklar vad jag blev kåt av att du protesterade, började grina och försökte klösa ögonen ur mig! Mina kompisar skrattar fortfarande åt att du kom ut ur mitt rum bredbent och med blodet rinnande längs lårens insidor (LOL)!” i ett SMS (fast på franska.)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in