2024-10-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Komiskt att Jonna lägger upp en bild på en g wagon i Dubai och direkt efter lägger Linnea upp en. Tror Linnea vill va Jonna

Linnea hade bytt plats med Jonna imorgon om hon fått chansen. Hon har ju fått nöja sig med "wannabe Jocke".
Citera
2024-10-31, 20:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kanske de frågor som alla vill få svar på, och det är INTE vart hon köper sina kläder.
Det är en eller två frågor om hennes kläder - och den som ställde dem vill väl veta.

I övrigt väljer givetvis hon själv vilka frågor hon vill svara på.

Jag hade gärna sett ett fylligt svar på "vad man gör åt partnerns svartsjuka efterhängsna ex" t ex
Citera
2024-10-31, 20:50
Medlem
I alla trådar som handlar om någon känd person, så finns det en handfull (eller två) människor som vet precis ALLT om dessa.
Som studerar deras liv och relationer, vad dom äter och vilka skor dom har på sig idag. Vilket jag tycker är väldigt fascinerande.

Så jag har en fråga till er..

Vad är det som driver er till att vilja veta allt om någon, för att sen spy galla över personen i diverse forum?
Citera
2024-10-31, 20:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är en eller två frågor om hennes kläder - och den som ställde dem vill väl veta.

Jag hade gärna sett ett fylligt svar på "vad man gör åt partnerns svartsjuka efterhängsna ex" t ex

Jag är mer nyfiken på hur det går med hennes kvinnojour som hon talade så varmt om innan hon valde att skämma ut varje riktigt våldsutsatt kvinna i detta land.
Citera
2024-10-31, 20:56
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Komiskt att Jonna lägger upp en bild på en g wagon i Dubai och direkt efter lägger Linnea upp en. Tror Linnea vill va Jonna

Christofer vill åka till Dubai nu då Jocke nyss varit där.
Citera
2024-10-31, 20:57
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Linnea hade bytt plats med Jonna imorgon om hon fått chansen. Hon har ju fått nöja sig med "wannabe Jocke".

Linnea vill ha Jocke, vara fru i Lundellhuset, peaka Olivia och se Jonna leta pant ute på gatan. Kommer tyvärr inte ske.
Citera
2024-10-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Eller:

- Varför får du mindre än en thailändsk bärplockare i lön?

- Vad är ett rimligt pris att sälja sig sexuellt om man är en rultig 24-årig kvinna?

- Har du några intressen?

- Hur många högskolepoäng har du?

- Varför var inte högre utbildning nåt för dig?
Citera
2024-10-31, 21:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Eller:

- Vad är ett rimligt pris att sälja sig sexuellt om man är en rultig 24-årig kvinna?

Du glömde favoritpiller.
Citera
2024-10-31, 21:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Eller:

Du får väl skicka in frågorna och se om hon svarar.
Den frågan jag vill ha svar på är inskickad - men hon svarar diplomatiskt. " Det kan man inte göra något åt, se det som en komplimang bara"..
Citera
2024-10-31, 21:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag är mer nyfiken på hur det går med hennes kvinnojour som hon talade så varmt om innan hon valde att skämma ut varje riktigt våldsutsatt kvinna i detta land.
Hon har inte valt att skämma ut någon, hon är en egen person som gör egna val för sig och sitt liv.
Citera
2024-10-31, 21:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Den enda som skämmer ut sig här är du.
Vet du inte hur vanligt det är att våldsutsatta kvinnor väljer att gå tillbaka till sin förövare.
Vi vet inte om Linnea var utsatt för våld eller ej.
Men att du säger att kvinnor utsatta för våld som väljer att gå tillbaka till sin förövare ska skämmas, den enda som ska skämmas är du

Vare sig Linnea eller Christoffer har visat sig vara några sanningens budbärare så förutsätter att allt som kommer ur deras munnar är lögn.

Tex undrar jag vart alla deras påstådda graviditeter tagit vägen (är det sju st detta år plus en pågående). Att konstant ljuga om detta är ett hån mot alla kvinnor som faktiskt förlorat ett barn (vilket detta par gör på månatlig basis om man nu ska tro dom).
Citera
2024-10-31, 21:14
Avslutad
Citat:
Vare sig Linnea eller Christoffer har visat sig vara några sanningens budbärare så förutsätter att allt som kommer ur deras munnar är lögn.

Tex undrar jag vart alla deras påstådda graviditeter tagit vägen (är det sju st detta år plus en pågående). Att konstant ljuga om detta är ett hån mot alla kvinnor som faktiskt förlorat ett barn (vilket detta par gör på månatlig basis om man nu ska tro dom).

Har Linnea verkligen med ord och ljud sagt helt öppet att hon var/är gravid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in