2024-10-31, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, det skriver jag inte. Jag skriver att det ni andra kallar "kukkarusellen" i själv verket är unga kvinnor som anpassar sig till att det inte blir seriöst, för att männen inte är redo att binda sig.

Ja, men kära du. Nu bekräftar du ju bara vad jag skriver. En ung man som får ligga (oavsett om han är 1:a, 2-3, 4-6, eller 7-10 eller hur ni kids numera skriver, som om människor gick att rangordna på detta ytliga vis) kommer vilja testa runt mer. Kvinnan som är "6:a" kommer ju vilja ha ett förhållande med mannen hon väljer att ha sex med, oavsett om han är en "4:a" eller en "9:a". Har hon godkänt den unge mannen för sex, så har hon i princip godkänt honom för förhållande. Medans han känner "nu fick jag sex med den här pinglan, vilka fler pinglor kan jag få sex med!?" Istället för att han stannar upp och ser om där finns kärlek att finna dem emellan. Och satsa på den unga kvinnan.

Unga kvinnor har i regel inte så höga tankar om sig själva, så de underskattar med stor säkerhet sig själva och sitt värde iaf. En ung charmig och humoristisk man som ser ok eller bra ut. Och som visar henne stort intresse vid och efter sex, kommer hon garanterat vilja bli seriös med. Det är inte så svårt.

Vet inte om du är familjär med europas största podd (liberal. UK) DOAC.

Iaf, detta ämne har dom följt länge. Alla där är eniga att när kvinnor nu själva kan välja (sex)partner så siktar dom högt, och alla vill ha ihop det med just 8/9r. Trots att dom själva oftast är betyg 5-6.

Dessa 10 procent av männen vill ju aldrig binda sig, varför i h-e skulle dom vilja, dom har total unlimited access att bada i 25 meters poolen som består av prima fitta.

Problemet för kvinnor är att tiden går så j-a fort, 10 år senare på karusellen så vill dom fortfarande ha relationer och sex med dessa män.

Medans dessa män aldrig skulle vilja inleda en relation med en 33 årig kvinna som haft 65 kukar av olika kulörer och storlekar i sig.

Speciellt inte när dom kan välja 10 år yngre mycket mindre förstörda underliv, och mindre PTSD.

Detta borde bli ett obligatoriskt skolämne för alla tjejer från årskurs 7. Informera dom.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2024-10-31 kl. 18:33.
Citera
2024-10-31, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Problemet är kvinnors orimliga krav. 80 % av kvinnorna vill ha topp 5 % män. Ekvationen går inte ihop. Svenska kvinnor måste sänka sina krav eller förbli ensamma och dumpade. Eller vill ni göra som nazisterna: bara låta vissa elitmän befrukta alla kvinnor? Är inte ni för svartsjuka av er för att köra time-share?
Jag vet inte hur det är med dina grannar, eller på din arbetsplats, eller bland dina bekanta, eller på ditt närmaste Coop. I min omgivning ser jag massor av medelmåttor rent utseendemässigt som lever ihop och verkar ha det bra.
Citera
2024-10-31, 18:18
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Vika sig för vad? Det mesta tyder väl snarare på att kvinnor blir mindre och mindre intresserade av män med dina åsikter…

Det är ingen som bryr sig. Vi har lämnat spelplanen. Däremot är det jävligt tragiskt att se sitt land gå under på grund av kvinnors idioti. Så räkna med att vi kommer att fortsätta peka ut var skulden huvudsakligen ligger. Ni kommer att få erfara årtusendets backlash ju längre ni spänner bågen,
Citera
2024-10-31, 18:19
Medlem
Proumbras avatar
Barn kostar pengar. Vad är det Kristersson inte förstår?
Citera
2024-10-31, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Varför föds så få barn i Sverige? Undrar Statsminister Kristersson i en debattartikel i SvD, själv har Kristersson inte lyckats producera ett enda barn, han köpte och importerade i stället (det är oklar om dessa har erkänt Israels rätt att existera och om de tillfrågats om ev terroristsympatier, innan de köptes?)

https://www.svd.se/a/938Q3q/ulf-kristersson-varfor-fods-sa-fa-barn-i-sverige

Så frågan är vad Sverige kan göra för att höja nativiteten, förutom att minska på barnbidragen och sänka brottsåldern till 5 år?
Behöver ju inte vara en raketforskare för att begripa vad det beror på.
Citera
2024-10-31, 18:20
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Kommer du ihåg bilden av den lille 3-åringen som flutit upp död på en strand? Kommer du ihåg historierna om kvinnor som våldtogs under flykt? Det är sådant som får många kvinnor (och även en hel del män) att vilja rädda kvinnor och barn. Men det var inte kvinnor och barn som kom hit. Det var unga män som kom hit. Och det är inte kvinnorna skyldiga till. Utan det är EU:s politik och svensk politik skyldig till, med män i ledande positioner.

Att kvinnor främst röstar rött, har dock med välfärden att göra. Kvinnor vill ha en bra sjukvård, äldreomsorg, barnomsorg och skola etc. Dels för att de har sina barn/äldre släktingar i dessa verksamheter. Dels för att många kvinnor jobbar inom dessa verksamheter.

Nu är det dock främst grönt (Mp och C) som är flyktingvurmande. Och dessa partier har i princip nästan lika många manliga väljare som de har kvinnliga väljare. Och det är dessutom inte särskilt stora partier...

Du kan gott skaffa barn med en svensk kvinna. Oavsett hur hon har röstat, så är det EU och svenska politiker som bidragit till hur det ser ut. Inte de svenska kvinnorna.

Och framförallt är det de gängkriminella och våldtäktsförövarna själva, som ställt till det. Och är ytterst ansvariga för sin illdåd.

Tänk efter, så inser du att jag har rätt.

Du menar 3-åringen som dog tack vare att pappan ville ha gratis tandvård i Italien?

Om man röstar på en destruktiv politik så är man för den, oavsett vem som leder partiet.

Och Svenska kvinnor har röstat för en destruktiv politik åtminstone sedan 1975.

Vad fan tror du händer med er kvinnor när välfärdspengarna tar slut och hatet exploderar hos blattarna ni tagit hit?

För vi Svenska män är rätt osugna på att skydda er i det läget.
Citera
2024-10-31, 18:21
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag vet inte hur det är med dina grannar, eller på din arbetsplats, eller bland dina bekanta, eller på ditt närmaste Coop. I min omgivning ser jag massor av medelmåttor rent utseendemässigt som lever ihop och verkar ha det bra.

Du kan ju kolla upp statistik angående hur många män och kvinnor under 30 år som är sexuellt aktiva. Det finns en stor skevhet till mäns nackdel, och ni älskar att vältra er i egna privilegier och se män fara illa. I själva verket bäddar ni för en högerkonservativ framtid. Män som inte har något att förlora ska du inte underskatta...
Citera
2024-10-31, 18:28
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Noll framtidstro
Noll gemenskap.
Noll sammanhang.
Noll ansvar lärs ut
Otrygghet
Vuxna som beter sig som barn.
Kvinnor som lär sig att svenska vita män är fiender och onda och samhällets problem.

1+1+1+1+1+1+1 = Få barn föds.

Jag tänkte skriva men detta kan jag skriva under på. Framtiden känns absolut inte ljus ut är iaf en av de största teorierna jag har. Klimatkrisen är försent att göra någonting åt så det kommer hända, krig och svält och fler pandemier är på ingång.
Lägg därtill klyftan mellan rik och fattig har aldrig varit större än vad den är nu och att allting är så mycket dyrare nu.
Citera
2024-10-31, 18:30
Medlem
Ulf verkar inte förstå får väl hjälpa stackaren då.

Skjutningar
Sprängningar
Våldsdåd
Klimathotet
Ev tredje världskrig runt hörnet.
Citera
2024-10-31, 18:31
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Vilket är trist... Spridandet av kvinnohat lär ju inte skapa mer barn.

Problemet är väl att vi är i ett läge där det gör varken från eller till...

Fundera på det, och vad som händer i ett samhälle där fler och fler män gör som kvinnor, dvs. börjar skita i konsekvenserna av sin uppfattning.
Citera
2024-10-31, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Skitsnack. De knullar runt med attraktiva män som inte vill binda sig för att dom kan välja och vraka. Sen ändrar kvinnorna sig när dom är trettio och skaffar nån med stabil bra inkomst sen skiljer dom sig när dom har tröttnat på den tillfälliga något fula idioten dom lurade att ge henne barn. Och går tillbaka till att knulla snyggon om dom kan annars sitter dom och möglar hemma. Finns väl män som gör samma sak men enligt statistiken är dom betydligt färre i antal. kvinnor knullar runt när dom är unga och bygger sin karriär för att dom sen när dom är 35-40-45 ska kunna dumpa fanskapet när dom fått sina barn. Jag råder ingen att dejta en kvinna i trettio års åldern. Helt ärligt råder jag ingen att försöka ordna en lång relation.
Jag känner fan inte nån kvinna överhuvudtaget som ens överväger en man som har mindre pengar än dom har. Och samtidigt så är de enligt statistiken kvinnor som dumpar männen sen. Vi karlar ska jobba arslet av oss för att vara välbärgade och vältränade och vad fan får vi.
Inte mycket.

Men som svensk skulle jag be dig att skaffa barn ändå för att jag inte vill att Sverige ska bli ett fundamentalistiskt skitland med klanvälde. Men om du inte väljer att göra det är du härmed förlåten.

Vet du vad tråden handlar om? Den handlar om statsministerns fråga om varför det föds färre barn i Sverige nu än tidigare. De kvinnor du skriver om har fått barn. Är det kvinnor du känner, som gör så? Ligger med snygga män, men väljer fula män att gifta sig med och få barn med. Sedan skiljer sig och ligger med snygga män igen. Känner du dessa kvinnor? Eller är det "pizzan i råttan"-hörsägen du här skriver om?
Citera
2024-10-31, 18:34
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkia
Kvinnor i fertil ålder läser vissa Flashbacktrådar där män diskuterar det motsatta könet och där det oftast slutar med en k*kmätning i vem som kan uttrycka sig mest vulgärt.

Inte undra på att tjejer tappar tron på den andra hälften av mänskligheten.

Har vi fel dock?

Generation Y och Z är de första generationerna som först "lever livet" och satsar på karriären för att sedan börja fundera på barn när de är mellan 30-45.

Hur många män vill bilda familj med dessa kvinnor tror du? Dessa män existerar men de är ytterst, ytterst få.

Män vill bilda familj med så unga kvinnor som möjligt när de är i sin bästa ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in