Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nej, det skriver jag inte. Jag skriver att det ni andra kallar "kukkarusellen" i själv verket är unga kvinnor som anpassar sig till att det inte blir seriöst, för att männen inte är redo att binda sig.
Ja, men kära du. Nu bekräftar du ju bara vad jag skriver. En ung man som får ligga (oavsett om han är 1:a, 2-3, 4-6, eller 7-10 eller hur ni kids numera skriver, som om människor gick att rangordna på detta ytliga vis) kommer vilja testa runt mer. Kvinnan som är "6:a" kommer ju vilja ha ett förhållande med mannen hon väljer att ha sex med, oavsett om han är en "4:a" eller en "9:a". Har hon godkänt den unge mannen för sex, så har hon i princip godkänt honom för förhållande. Medans han känner "nu fick jag sex med den här pinglan, vilka fler pinglor kan jag få sex med!?" Istället för att han stannar upp och ser om där finns kärlek att finna dem emellan. Och satsa på den unga kvinnan.
Unga kvinnor har i regel inte så höga tankar om sig själva, så de underskattar med stor säkerhet sig själva och sitt värde iaf. En ung charmig och humoristisk man som ser ok eller bra ut. Och som visar henne stort intresse vid och efter sex, kommer hon garanterat vilja bli seriös med. Det är inte så svårt.
Vet inte om du är familjär med europas största podd (liberal. UK) DOAC.
Iaf, detta ämne har dom följt länge. Alla där är eniga att när kvinnor nu själva kan välja (sex)partner så siktar dom högt, och alla vill ha ihop det med just 8/9

r. Trots att dom själva oftast är betyg 5-6.
Dessa 10 procent av männen vill ju aldrig binda sig, varför i h-e skulle dom vilja, dom har total unlimited access att bada i 25 meters poolen som består av prima fitta.
Problemet för kvinnor är att tiden går så j-a fort, 10 år senare på karusellen så vill dom fortfarande ha relationer och sex med dessa män.
Medans dessa män aldrig skulle vilja inleda en relation med en 33 årig kvinna som haft 65 kukar av olika kulörer och storlekar i sig.
Speciellt inte när dom kan välja 10 år yngre mycket mindre förstörda underliv, och mindre PTSD.
Detta borde bli ett obligatoriskt skolämne för alla tjejer från årskurs 7. Informera dom.